Jeg har prøvet at "seach" på Felle, men den eneste der kommer frem er "Fellen Iron", men jeg ved ikke om det er fordi du er for langt væk fra mig(ca 80 LY) eller om det er fordi du enten ikke er online lige pt eller om det er fordi du evt. spiller i Solo-mode.... ??
Jeg kan i hvert fald ikke tilføje dig på min venne liste... Du kan jo evt. prøve med mig seach på "Universal Evil" hvis det er..
Ps. jeg skal lige have samlet yderlig 1,6 mio cr. sammen til en FSD A4 så jeg kan hoppe 19 LY af gangen så skal jeg nok prøve at kigge forbi dit system, men lige her til at starte så skal du jo også bare have fundet din Freagle så du kan sælge Sidey og komme igang med at lave nogle Cr.![]()
Ja jeg spillede ikke så lang tid, men fik da lavet to handler og fik prøvet at docke et par gange (uden uheld yub yub!) blev intervined en enkelt gang og undslab. Dejligt spil synes jeg indtil videre. I morgen vil jeg indstille mine bindings lidt bedre osv.
Jeg prøver lige at søge på dit navn imorgen.
Kan det virkelig passe at det der Eagle-skib som jeg har (et eller andet sted) ikke har mere end 2 cargo-slots ? mit begynder-skib har jo 4 slots..?
Hvilket skib skal være min første upgrade hvis jeg vil gå ned af stien som trader ?