Ответ техподдержки, у меня сработал:
Could I please ask you to shut down the game and launcher, then navigate to this folder and backup your bindings (if you have custom bindings)
• C:\Users\$USERNAME$\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings
Then if you could please go back to:
• C:\Users\$USERNAME$\AppData\Local\Frontier Developments
(Please note this is the "Frontier Developments" folder with a space between the words, not "Frontier_Development" with the underscore)
If you could delete the Elite Dangerous folder and then attempt to verify the game files via the launcher.
After the files have been checked, would you load into the game and check to see if this has improved any of the issues you have been seeing
Перевод:
1. Выключить игру и лончер.
2. Пройти в папку по адресу C:\Users\$USERNAME$\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings (обратить внимание, что там есть две папки: Frontier Developments и Frontier_Developments. Нужна та, где нет символа подчеркивания) и сохранить резервные копии файлов из нее.
3. Вернуться в папку C:\Users\$USERNAME$\AppData\Local\Frontier Developments и удалить там папкуElite Dangerous
4. Запустить лончер, дождаться окончания проверки файлов (хотя у меня никакой проверки не было)
5. Вернуть резервные копии файлов на место
6. Играть