Ja to mam do PvP żeby mi nie celować nie utrudniało. Ot taki czit
{
"driver_Holographic" : {
"renderTargetScale" : 2.0,
},
"driver_Holographic_Experimental" : {
// Motion reprojection doubles framerate through motion vector extrapolation
// motionvector = force application to always run at half framerate with motion vector reprojection
// auto = automatically use motion reprojection when the application can not maintain native framerate
// "motionReprojectionMode" : "motionvector",
// Automatic motion reprojection indicator to display the mode currently selected
// green = off because application can render at full framerate
// light blue = on because application is cpu bound
// dark blue = on because application is gpu bound
// red = off because application running at less than half framerate
"motionReprojectionIndicatorEnabled" : true,
// Some people may experience increased discomfort such as nausea, motion sickness, dizziness,
// disorientation, headache, fatigue, or eye strain when using thumbstick controls in Windows Mixed Reality.
"thumbstickControlsEnabled" : false, // true = use thumbsticks for artificial turn/move, false = default application thumbstick behavior
"thumbstickControlsReversed" : false,
"thumbstickTurnSmooth" : false,
"thumbstickDeadzone" : 0.25
},
"NoInterEyeRotation" : {
"DOOMVFRx64.exe" : true
}
}
Wyłączenie reprojekcji pomaga na niższych sprzętach.
Generalnie lepiej jest (przynajmniej u mnie) jak wyłączę reprojekcję i sobie dropnie np do 40 FPS, niż jak mam reprojekcję, i dropnie, bo ona źle działa i zamiast się wyłączyć to powoduje takie skoki ekranu, że msz takei uczucie jakbyś miał smycz i ktoś by cię za nią szarpał.
Reprojekcja jest dobra do gier w których gra jest w stanie utrzymać 50 FPS. Jak nie, to lepiej wyłączyć, bo na tych dolnych wartościach, nie da się grać.
A z kolei, jak ktoś ma monitor < 90Hz, to lepiej dać 'motionVector', żeby ona była 'cały czas' włączona, niż jak ma gra łapać tego refresh-locka, i działać z wymuszoną reprojekcją, niż jak driver ma myśleć że masz 90 fps, wyłączy reprojekcje, a ty masz locka na 60fps.
Więc moim zdaniem, tu są trzy ustawienia słuszne, w takich sytuacjach
1. wyłączasz reprojekcje (zakomentowane //), jak Ci sprzęt nie podaje stabilnych 50 FPS
2. włączasz na stałe ("motionvector") jak podaje (ona i tak się wyłączy poniżej 45FPS, tyle że to jest zrypane i się nie wyłącza poprawnie, pisałem o tym wyżej, nie ważne czy ustawisz na 'auto', czy na 'reprojection'), bo nawet jak sprzęt podawał 90 FPS, to i tak Ci gra złapie refresh-locka na odświeżanie monitora.
3. ustawiasz na 'auto', jak masz główny monitor 90Hz, oraz karta Ci podaje stabilne 50 FPS minimum. ja mogę mojemu monitorowi zrobić z 75 na 90 override, ale mam wtedy na monitorze wielki kwadrat 'zły sygnał', mimo że działa.