z tego co pisze gość z M$ to renderTargetScale to limit.
Więc aby wyczerpać limit, na Odyssey trzeba w steam ustawić 212%. Oczywiście można mniej, ale więcej nie ma sensu. Nie wiem czy widzę różnicę między 200 a 212, ale ustawiłem 212
Let me try to provide more details. What renderTargetScale does is it increases the internal limit on resolution before the downsample/upsample occurs.
More specifically:
On an Acer, HP, Lenovo, Dell, ASUS or other headset (1440x1440 per eye resolution):
renderTargetScale == 1: Limit is 1764x1764 per eye
renderTargetScale == 2: Limit is 2206x2206 per eye (this is the max; setting renderTargetScale > 2 won’t have an effect).
On a Samsung Odyssey or Odyssey+ headset (1440x1600 per eye resolution):
renderTargetScale == 1: Limit is 1657x2065 per eye
renderTargetScale == 2: Limit is 2072x2582 per eye (this is the max; setting renderTargetScale > 2 won’t have an effect).
Setting renderTargetScale will use slightly more video memory, but not much.
Geoff
Więc aby wyczerpać limit, na Odyssey trzeba w steam ustawić 212%. Oczywiście można mniej, ale więcej nie ma sensu. Nie wiem czy widzę różnicę między 200 a 212, ale ustawiłem 212
Last edited: