Przygody z Virtual Reality

Nadal istotnych informacji nikt nie podał, czyli rozdzielczości i FOV.
Taki kręcą hype jakby znowu dali panele 1440x1600 i nie było wiadomo jak teraz to sprzedać.
Calkiem mozliwe bo z tego co widac na fociach końcówka kabla to hdmi.
O ile dobrze kojarze w Reverbie jest DP.
Na duzego FOVa tez nie ma co liczyc, bo primo juz by o tym pisali jako key ficzer a secundo budowa zewnetrzna oraz ksztalt soczewek wskazuje ze diagonalnie bedzie raczej typowe 110 lub 120 max.
 
Last edited:
Restock reverba jest przewidziany na 10.7.2019, więc realnie jest szansa że w trzecim tygodniu lipca będzie u mnie.
135622
 
Last edited:
No obyś mial wiecej szczescia niz użytkownicy z forum Pimaxa. Kazdy ma problemy hardwarowy z HP ( "overheating" , "flashing", "disconnecting" i coś z kablem). Poczytaj od ostatniego posta w góre.
Softwarowo tez słabo :
"Reverb has only got the two possibilities which are located in the Mixed Reality Portal / settings Hmd
and are " best 4320 x 2160 resolution" or " Automatic upscaling for best performance " there is no other way to adjust the super sampling as far as I can see , the steam vr or in game ss is bypassed "

https://forum.pimaxvr.com/t/new-hp-4k-hmd-599/17380/559

EDIT Naczelny "hajper z DE" ( MRTV) w jakis tam poście przyznal ze jego sztuka tez sie sypnela, odeslal do HP.
 
Last edited:
Oby, w sumie to będzie trzeci wave. Pewnie dlatego wstrzymują.
Nie pali mi się, niech poprawiają.
 
Last edited:
Stan wysyłki: Dostawa wkrótce

a w temacie piksiel to piksiel: https://www.valvesoftware.com/sv/index/deep-dive/fov
Kontynuacja tematu piksel to piksel:
What's interesting is that the rendered per-eye FoV is basically exactly the same as on Vive Pro. This is good in that it means the increased RGB subpixel resolution is spread across the same size, which means you should get better clarity.

Trafiłem też na recenzję reverba z maja na Tomshardware z ktorej wynika że śledzenie jest kiepskie.
HP's Reverb is easily the best VR headset in Microsoft's Windows MR lineup. It's a comfortable device, the visuals it produces are crisp and clear and like all Windows MR devices, it's relatively simple to set up.

However, a crucial part of any VR experience is the quality of the hand tracking and input method, and this package falls far short of what I would call the bare minimum for tracking fidelity for 2019. The faulty tracking of the controllers—not to mention the poor ergonomic design—makes it difficult to recommend the Reverb headset over competitors like the HTC Vive Pro.

The price tag doesn't help either. The Reverb starts at $599 for the consumer version, and the Pro edition sells for $649 (it includes a 0.6m headset cable for connecting to the optional HP Z VR backpack). That's a lot of money for a headset with sub-par tracking accuracy and inferior controllers--especially considering the recent competition in the VR headset market.

You would need a good reason to favor the higher resolution over better controllers. Unless the highest resolution image is of critical importance to how you plan on using the headset, you might want to consider other cheaper HMDs over this one, which is a real shame because the image clarity in the Reverb is quite exceptional.
 
Last edited:
Licze na to że kolejny rzut będzie już wolny od wad. No nic, jest jak jest. Może w międzyczasie samsung coś pokaże, a może cosmos mnie czymś urzecze...
 
Móóóówiłem!
1,440 × 1,700

Czyli zostaje na tapecie Reverb, nowy Acer i ewentualnie samsung.
 
Czyli zostaje na tapecie Reverb, nowy Acer i ewentualnie samsung.
ja czekam na Pimax 8k X, reszte obserwuje z ciekawosci a nóż któryś z zapowiadanych gogoli zaskoczy FOVem i rodzielczoscia .
Z Reverba zrobił nie dzialajacy prototyp który próbowali sprzedać. Zrobili sobie kuku bo polowa tych ludzi co odeslalo juz do nich nie wróci.
Pimax tez ma swojej kiksy ale przynajmniej dziala i byc moze czesc z nich zostanie wyeliminowana w nowej wersji.
 
Last edited:
Good guy valve!

Póki co wszystko wskazuje na to, że faktycznie nie przyjdzie w piątek, bo nawet jeszcze nie jest w statusie "in transit" (tylko jakimś dziwnym "preadvice" [dane paczki[) a dostawa ma trwać 72h.
 
Tak, PImax 8KX też będzie ciekawy, ja chyba jednak zostanę przy WMR, pasują mi.
Z reverbem rzeczywiście polegli, nie powini wypuszczać produktu w ktorym się dzieją takie różne jaja.

Poprawią, zobaczymy. Generalnie poza reverbem i 8KX moim zdaniem nic ciekawego wartego uwagi nie ma.
A jak ktoś chce 1st gen to O+.
 
W O+ są, więc jest szansa xD

Nawiasem mówiąć, wszyscy na tych VR portalach jarają się ekranami RGB i 3 subpixlami... a my z Robinusem dokładnie 'to' mieliśmy w Acer VR i Lenovo. Tam było 1440x1440 na oko.

W stosunku do Oculusa to może i jest postęp, ale prawdę mówiąc to strasznie wolno to idzie.
Dopiero reverb czy 8kX moim zdaniem mogą zamieszać.
Cofnęli mi tego preodera na Reverba, ale jakby wskoczyl na 8kX to kto wie - trochę mnie tu zniechęca konieczność stawiania tych stacji bazowych - inside-out jest po prostu poręczniejsze i wystarczające.

Cosmos mnie mocno rozczarował. Liczyłem na 2160x2160 a tu nic :(
 
Last edited:
Panowie, ja wtrącę znowu coś z softu z zapytaniem - czy warto?

Nigdy mnie jakoś wyścigi nie interesowały, ale odkąd odkurzyłem kierownicę i wpakowałem swój zadek do ciężarówki w ETS2 i ATS - nie mogę wyjść z VR.
Dosłownie kilka godzin dziennie spędzam w moim wirtualnym świecie.

Takie wyścigi w VR mogą być nawet bardziej ekscytujące, niż start "Tirem" spod zielonego światła... :)

https://store.steampowered.com/app/244210/Assetto_Corsa/?l=polish

Sama gra "Asseto Corsa" jest podejrzanie tania (25zł w aktualnej promocji). Czy to wymaga dużo dodatków, żeby pograć? Kupuje się samochody? Tory? Kraje?
Czy nie warto samej podstawki i od razu lepiej "porwać się" na "Ultimate Edition"?

--------------------------------------------

I drugie pytanie - czy to tego programu używacie do sprawdzania FPS w VR?

https://store.steampowered.com/app/908520/fpsVR/
 
Last edited:
Top Bottom