Elite Dangerous Catalan community thread

Hola a tots els jugadors de parla catalana.

Ens hem trobat un grup de comandants que gaudim amb l'Elite Dangerous i a més ho fem parlant la nostra estimada llengua!

Ens comuniquem a través de discord.

Si voleu passar una bona estona, de bon rotllo, amb respecte i bones maneres, sou benvinguts/des.
Fem una mica de tot en PVE: exploració, combat, missions (ben pagades),...

Ens podeu contactar contestant aquest fil o des del joc enviant invitació d'amistat a:
PC: CMDRs Naudor, Xarz o Jordohn.
PS4: CMDRs Mervyngroan i Pelacanyes.

Salut!

Last edited:
Eps!

A més a més de quedar per jugar valorem fer coses plegats i passar una bona estona jugant al Elite! Ara mateix uns quants estem d'expedició d'exploració però trobareu altra gent fent missions de trade, caçarecompences, mining o passatgers!

Si sou de parla catalana ja sabeu on anar a treure el nas per preparar-vos per el chapter 4....

Sereu benvinguts!

Recordeu que al joc la nostra flota és "Republicats" [RCAT]. Hi sou benvinguts/des!

Podeu contactar dins el joc amb els cmdts: Naudor, Xarz, Jordohn, Mabvs o Max-11.

Salut! o7

Last edited:
Bones!

Fa poquet que tinc el joc i estic buscant una flota. Si m'accepteu estaria encantat. El meu nom dins del joc es R4zors.
Estic intentant contactar amb vosaltres!

Espero que ens veiem aviat.

Benvingut R4zors!
En breu t'afegiré com a amic. Esperem que gaudeixis d'aquest joc tant com nosaltres.

Som molt actius al Discord, pots presentar-te al canal presentacions:

També et recomanem la web INARA amb molta informació en temps real del joc i recursos interessants. Aquí et passo l'enllaç al nostre esquadró:

Last edited:
Bon dia a tots CMDR catalans!

Us escric per explicar-vos algunes coses que estem fent al esquadró català Republicats[RCAT]. Actualment a l'espera del FC (fleet carriers) ens centrem a tenir la base econòmica suficient per poder trastejar amb ells.
Actualment calculem que podrem tenir més de 3 carriers al esquadró però encara estem decidint com els farem servir i si en comprarem 2, 4 o 6 perquè apart de comprar-lo els has de mantenir i fer-lo servir per un propòsit.Tenir 5 carriers i no tenir prou capacitat per omplir-lo i fer coses interessants...tampoc té cap sentit.

Per altra banda estem fent BGS per tal de anar ampliant la nostra facció aun ritme pausat i gaudint del joc. També dir-vos que pel Juny tenim pensada alguna sortida d'exploració amb el carrier i pot ser interessant apuntar-vos amb nosaltres per visitar "llocs on no ha anat mai ningú" :)

També, estem ajudant a pilots novells que han descobert el Elite Dangerous recentment amb guies i consells per evolucionar més ràpid sobretot a aprofitar la minería de Borann i com treure'n profit.

Aprofito el missatge per ajudar a decidir als comandants catalans, vells i nous al Elite, que ens contactin i provin l'experiència de jugar amb el nostre esquadró. Estem oberts a qualsevol català amb ganes de volar per la galàxia d'ED amb bon rotllo i companyonia. Tots hem volat moltes hores sols. I no sabeu lo divertit i profitós que és fer-ho en companyia.

Recordeu que estem al Discord, gairebé a diari: https://discord.gg/en2Fhwe

o7!

Top Bottom