Comandants catalans ////

Hoi hoi!

Bones! :)

Per aquí un novatillu , acabo d'instalar el joc i demà m'arriba el joystick per començar a jugar en condicions. De moment encara no he començat a fer res però espero que amb el thrustmaster començaré a provar el joc i a intentar sortir a fer expedicions.

Si em vols afegir, el nick de comandant és Dante Crein

Salutacions!
 
OK!!!
Ara mateix t'afeigeixo!
Jo també tinc el thrusmaster, em va molt b! I trovo que pel preu k t... és una molt bona elecció.

Si vols ja parlarem de les possibles configuracions del joystik, jo no utilitzo el teclat, ho tinc tot al joy, però això implica utilitzar botons com a botons de 2a funció en combinació amb altres, fins a combinacions de 3 botons. És una mica complicat, però si hi apliques una certa lògica... al final és molt còmode. I en combat és molt útil no haver de deixar anar les mans per buscar una tecla al teclat
 
Hola!
A Elite: Dangerous em dic EmperorVak, per si de cas ;)
Jo tinc un teclat i un ratolí i res més, no tinc cap problema amb aquesta configuració.
Quines naus teniu? tinc un Vulture i un Asp a Wundt Hub, Brani.
 
Hola!
Quines naus teniu? tinc un Vulture i un Asp a Wundt Hub, Brani.

Jo acabo de comprar el joc i encara estic mirant tutorials per fer-me amb les coses bàsiques, o sigui que de moment només la tinc la Sidewinder i he fet algun training, doneu-me un parell de dies i si dilluns m'envien el joy començaré a entrar més seriosament.
 
Hola!
A Elite: Dangerous em dic EmperorVak, per si de cas ;)
Jo tinc un teclat i un ratolí i res més, no tinc cap problema amb aquesta configuració.
Quines naus teniu? tinc un Vulture i un Asp a Wundt Hub, Brani.

Hola EmperorVak, benvingut!
Jo tinc un Viper super equipat i optimitzat
T'agrego al grup!
 
Comandant King Crimson al vostre servei. Pilot d' una Cobra força equipadeta i sóc caçador de recompenses...

Qui em vulgi agregar ja sap.

Salut!
 
Bon dia gent.

Demon, t'he eliminat el "*" del títol del missatge, ja que és més un símbol polític que cultural (I així després no hi ha problemes en el fòrum) ;)
 

Viajero

Volunteer Moderator
Por cierto, creo que este sistema os pueda parecer interesante. El fútbol en el siglo 34, aparentemente, se vuelve cosa de religión!

Barça! :p
9C6P4Dj.jpg
 
Así dice la oración:

Olele Olala ser del Barça es, el més sagrat que hi ha! ;)

Amén
 
Last edited:
Ai ostres... no soc pas habitual del fòrum d'Elite, pero tot just avui l'he mirat i he vist el vostre tema jajaja. Aqui teniu un altre comandant català, Vandrus, per servir-los. Hi ha més catalans dels que sembla a primera vista!
 
Hola nois! Feia dies que no entrava al fil...

Ben vingut Vandrus, t'agrego pròximament, acabo de tancar... t'afegiré al grup.

De tota manera, personalment vaig quedar una mica decebut del tema "wings". Ho vam estar provant bastant amb en Tapion i l'emperorVak i va ser una mica complicat... no aconseguíem comunicar-nos com Déu mana... mentre erem 2 b, però quan hi afegíem un 3er... no anava b...

M'agradaria saber que opineu la resta.

Personalment estic a punt de començar un viatge llarg cap al centre de la galàxia a visitar el forat negre aixì que no estaré gaire a prop per formar equip, però tots esteu al grup i us podeu localitzar, no dubteu de quedar entre vosaltres i fer els vostres propis grups.

De tota manera un dia ens hem d'ajuntar uns quants i intentar caçar algun jugador d'aquests que apareixen en els "most wanted" i que tenen unes recompenses de milions... o visitar un sistema... ara no se com es diu... on sembla ser que està plagat de jugadors pirates.
 
Hola nois! Feia dies que no entrava al fil...

Ben vingut Vandrus, t'agrego pròximament, acabo de tancar... t'afegiré al grup.

De tota manera, personalment vaig quedar una mica decebut del tema "wings". Ho vam estar provant bastant amb en Tapion i l'emperorVak i va ser una mica complicat... no aconseguíem comunicar-nos com Déu mana... mentre erem 2 b, però quan hi afegíem un 3er... no anava b...

M'agradaria saber que opineu la resta.

Personalment estic a punt de començar un viatge llarg cap al centre de la galàxia a visitar el forat negre aixì que no estaré gaire a prop per formar equip, però tots esteu al grup i us podeu localitzar, no dubteu de quedar entre vosaltres i fer els vostres propis grups.

De tota manera un dia ens hem d'ajuntar uns quants i intentar caçar algun jugador d'aquests que apareixen en els "most wanted" i que tenen unes recompenses de milions... o visitar un sistema... ara no se com es diu... on sembla ser que està plagat de jugadors pirates.


Jo jugo usualment amb tres amics meus i no hem tingut pas cap problema amb el sistema de Wings. Els sistemes de navegació i de combat responíen de forma corrent, i els canvis de color del HUD també. Pel que es refereix a les comunicacions (comms) si que hem tingut problemes, a vegades a un se'l sent, però l'altre no pot parlar, etc. Això ho sol·lucionem desactivant directament les comms de les naus i fent servir un programa extern per comunicar-nos, com poden ser Skype o TeamSpeak.

I crec que al que et refereixes quan dius de visitar un sistema plagat de pirates són les zones de conflicte. Els pirates son una malaltía que pateix tota la galàxia, no estàn en cap lloc en concret (exceptuant conegudes rutes comercials). Les zones de conflicte son sistemes on hi ha "follón", on dues faccions es foten surres i els jugadors decideixen ajudar-ne una per aconseguir reputació i tombar l'altre, i de pas aconseguir uns calerons deixant fora de combat els jugadors del bàndol contrari. (Segons el que tinc entès).

Salut!
 
Jo jugo usualment amb tres amics meus i no hem tingut pas cap problema amb el sistema de Wings. Els sistemes de navegació i de combat responíen de forma corrent, i els canvis de color del HUD també. Pel que es refereix a les comunicacions (comms) si que hem tingut problemes, a vegades a un se'l sent, però l'altre no pot parlar, etc. Això ho sol·lucionem desactivant directament les comms de les naus i fent servir un programa extern per comunicar-nos, com poden ser Skype o TeamSpeak.

I crec que al que et refereixes quan dius de visitar un sistema plagat de pirates són les zones de conflicte. Els pirates son una malaltía que pateix tota la galàxia, no estàn en cap lloc en concret (exceptuant conegudes rutes comercials). Les zones de conflicte son sistemes on hi ha "follón", on dues faccions es foten surres i els jugadors decideixen ajudar-ne una per aconseguir reputació i tombar l'altre, i de pas aconseguir uns calerons deixant fora de combat els jugadors del bàndol contrari. (Segons el que tinc entès).

Salut!

No, no em refereixo a les zones en conflicte. Ara no se on ho vaig llegir... crec que vaig seguir un link del forum... era un fil de reclutament pirata i parlava clarament d'un sistema concret. Ho vaig llegir en diagonal però em vaig quedar amb la idea que he comentat.
 
No, no em refereixo a les zones en conflicte. Ara no se on ho vaig llegir... crec que vaig seguir un link del forum... era un fil de reclutament pirata i parlava clarament d'un sistema concret. Ho vaig llegir en diagonal però em vaig quedar amb la idea que he comentat.



Eis Demon!

Crec q ja he pogut resoldre el problema del micro de l'altre dia. Si demà divendres per la tarda et connectes t'ho explico...t'avanço q vaig haver de instal.lar drivers actualitzats per la tarja de sò.

Siau!

Salut!
 
Top Bottom