Comandants catalans ////

Com en Demon's Whip ja sap, jo no acostumo a participar en temes de combat o de caçar pirates, jejeje. Aquesta setmana cumpliré un mes de joc intermitent i em dedico sobretot a tema de trading (fa 4-5 dies m'hi vaig començar a aficionar i ahir vaig aconseguir el meu primer milió de crèdits). M'he comprat una Cobra, l'he millorat una mica i m'ho passó de meravella.

De totes maneres afegiu-me per fer grup si voleu, no podré ajudar gaire en ales de combat però sempre es pot fer pinya i us puc donar ànims via teamspeak xD Si aquest humil mercader us pot ajudar en quelcom no dubteu en avisar ;)


pd: Church of Messi... ¿seriously? hahahaha, que bo xD
 
HOLA NOIS!!!
Sharra, benvingut!
Ho sento, he estat missing!

He tingut problemes amb el joc i amb el forum... no se x que...
El joc no m'anava bé, anava lent, no era possible jugar correctament, s'enganxava, es parava... era una agonia... awui he actualitzat l'envidia i no se si és x això o no però ara funciona bé!

I pel que fa al forum, no em podia registrar... o si... de fet em registrava, em donava la benvinguda, però continuava sense estar registrat i per tant no podia participar... ara he vist que ja està el tema solucionat...

Weno, vaig voler anar al centre de la galaxia xo vaig desistir... amb un asp (ara tinc un asp a part del viper) encara queda massa lluny... i a més, a partir de 150 anys llum o "por ai" no hi ha res... ès a dir els sistemes estan tots deshabitats i és una mica awurrit... ho tornaré a provar quan tingui una anaconda.


Sharra, t'afegiré al grup en breu.

King, ja ho provarem!

segurament aquesta tarda em conectaré
 
Last edited:
X cert, volia comentar... iwal ja ho heu provat... Li he trobat una mica més de sentit a fer "ales".
Com vaig comentar, vaig quedar una mica decebut del tema "wigs", no pas per la companyia, si no per la funcionalitat i la finalitat. Però vaig adonar-me que els "strong signal source" sovint estan farcits de grups grans de pirates als quals no es pot sobreviure en solitari i sovint son atrets per grans concentracions de contenidors valuosos. Aquí shi pot guanyar Cr
 
Bones!!

Un nou que us ha vist i s'apunta jejejej

Nose si veieu millor parlar en castella perque ens hi entenguem tots (tot i que soc mes catalá que el pi de les 3 branques!! jeje)

Salutacions! ens veiem a l'espai.

Hi ha algun grup creat?
 
Bones!!

Un nou que us ha vist i s'apunta jejejej

Nose si veieu millor parlar en castella perque ens hi entenguem tots (tot i que soc mes catalá que el pi de les 3 branques!! jeje)

Salutacions! ens veiem a l'espai.

Hi ha algun grup creat?

Ben vingut Ytri!
Vaig crear aquest fil per poder reunir els comandants catalans i jugar i parlar en català. Si algú entra i parla en castellà, cosa que ja ha passat, no se li farà pas cap lleig i se li respondrà en castellà, però en principi personalment parlaré en català. Pel mateix raonament i en ultima instància, hauriem de parlar tots en anglès...
Tinc un grup on hi som tots, t'hi afegeixo!
 
Last edited:
Benvinguts camarades!!

Ja anirem coincidint per allà dins, amb en DEMONS WHIP vaig estar començant (li vaig donar força la tabarra quan jo només era un newbie...), i si us puc ajudar en qualsevol cosa només heu de dir-ho.

Jo ara mateix estic intentant fer un grup pro-Alianza jugant la powerplay dins la facción d'Edmund Mahon, pero ens podem ajudar tot i que al final treballem per potencies diferents, faltaria més :)

Salut!
 
Benvinguts camarades!!

Ja anirem coincidint per allà dins, amb en DEMONS WHIP vaig estar començant (li vaig donar força la tabarra quan jo només era un newbie...), i si us puc ajudar en qualsevol cosa només heu de dir-ho.

Jo ara mateix estic intentant fer un grup pro-Alianza jugant la powerplay dins la facción d'Edmund Mahon, pero ens podem ajudar tot i que al final treballem per potencies diferents, faltaria més :)

Salut!


Ostres! vaig a mirar-ho.
Benvinguts els nous! He estat treballant com un burro... awui és el primer dia que puc entrar des de fa molt... Vaig a afegir-vos!
 
Ben vingut Rossmar! De seguida entro i t'afegeixo.

Per cert i parlant d'afegir gent, m´he descuidat algù? Hi ha algú que encara no estigui al grup?
 
Hola blackhand
Benvingut!
T'afeigeixo ara mateix!

Això de blackhand te algo a veure amb "the blackhand inn"? Runing wild a tope?
 
Last edited:
Ostres! vaig a mirar-ho.
Benvinguts els nous! He estat treballant com un burro... awui és el primer dia que puc entrar des de fa molt... Vaig a afegir-vos!



Hola Demon's i resta de nous comandants!

Perdoneu per contestar tan tard. No he tingut massa temps últimament i feia dies que no passava per aquest apartat del foro. Ja farem proves amb el xat de veu, no se quan, per que no puc concretar dia i hora, però segur que coincidim un dia o altre. De totes maneres sóc un llop solitari, no em comunico gaire, i com a molt utilitzo el xat escrit (sóc de la Old School XD!!)

A mi la història del Power Play no m'acaba de convèncer. Requereix massa dedicació i em limita els moviments per la galàxia. Prefereixo ser lliure i no tenir amos, tot i que no faré mai fàstics a una bona oferta monetària (la pela és la pela)...continuo anant de mercenari, però dintre de la legalitat i la bona oportunitat. ;)

Salutacions i benvinguts sigueu nous comandants!
 
Last edited:
Bon dia senyors! Un altre aprenent que suma :) Encantat d'estar per aquí! Sòc un llop solitari que s'està preparant per anar-se'n cap al centre de la galàxia però no està de més fer amics i compartir el que es pugui dintre i fora del joc per suposat!! No m'he llegit tot el fil i no sé exactament que cal per contactar dins del joc i aquestes coses... una ajudeta per estalviar temps s'agrairà ;)

Salut i estrelles!
 
Ben vinguts DuneLegend i Regor, no cal fer res més, us agrego ara mateix als meus amics i quan accepteu la sol·licitud us afegiré al grup.

Pel que fa a anar-se'n al centre de la galàxia... no sé quina nau portes DuneLegend, jo ho vaig provar amb una tipe 6 i vaig tornar enrere als 250 LY... El centre és exageradament lluny... i més enllà de 200 LY no hi ha res, És a dir, els sistemes estan deshabitats, estaràs completament sol. Jo hi tornaré, però primer em procuraré una anaconda o una boa, alguna nau que pugui saltar ben lluny.

Salut i força!
 
Top Bottom