Comandants catalans ////

Benbinguts CMDTS Miopri i Protoss666.

Miopri, Pilotos Libres De La Alianza es una comunitat hispano parlant, com ja deus haver notat, tot hi així, gracies a aquest fil, som bastants els catalans que estem allà. Necessitaràs que un admin et validi, pot trigar alguns dies, ja que es una pagina que es gestiona a estones lliures. Ja els diré que passin a revisar les sol·licituds.

Protoss666 pasat-hi a veure si t'enganxa el tema de la PLA i ADN.

Per altra banda us afegiré al meu grup de seguida que entri al joc, potser avui mateix.

Merci, de moment no entraré a cap aliança ni facció, almenys no durant el primer mes en el joc.
Els primers dies he estat fent mineria i ara estic fent de transportista a robigo...money is money $$$

Salut
 
Hola a tothom!!
Aquí el CMDR cerveser! ja fa alguns mssos que jogu, però no havia visitat aquesta secció del fórum...
Passave més que res a saludar; qui sap, potser ens trobem per allà algún dia ;)

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Em corregeixo jo mateix, que el corrector m'ha fet males jugades... el post fa mal d'ulls...

Hola a tothom!!
Aquí el CMDR cerveser! ja fa alguns mesos que jugo, però no havia visitat aquesta secció del fòrum...
Passava més que res a saludar; qui sap, potser ens trobem per allà algún dia ;)
 
Bon dieeee!!! Ara ja Bona tarde....

Aqui altre catala, encara que parli mes la llengua Española per cultura y tradicio familiar.

Fa ja que tinc el ED (desde la seva sortida) pero no hi pogut jugar res y ara ja estic dispossat a donar-li canya, estic molt perdut, no ser por on començar...

En veien per alla, o per aqui...

Salutacions!!!!
 
hola a tots,
després de mesos aparcat torno al joc.
el meu nickname al joc es: DAVID STRATOCASTER ,
que tanoka ja estava agafat[blah]
no dubteu en agregar-me
salut companys!!
 
To all catalans in the galaxy...

Hola a tots!

Fa una temporada que jugo però casi no conec ningú al Joc, afegiu-me! "Karimu San". [praise]
 
Hola el meu nom es comandant AIRWALK. Fa temps em vaig presentar aquí per tal de coneixer gent per jugar y em van invitar a unirme a un grup, despres d´ uns cuan mesos he acabat liderant un grup molt maco de jugadors, alguns catalans d´altres no, pero ningú es perfecte jeje , que jo sapiga som el grup mes significatiu de la comunitat hispana que treballa amb el rol de la federacio.Sempre estem de campaña de allistament per tot comandant interesant, Trobareu la direccio de les oficines per poder allistarvos aquí: http://inara.cz/wing/467

rnVV9bb.png

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/245986-Clan-3ª-FLOTA-DE-INTERVENCION-FEDERAL
 
Hola a tots!

Vaig comprar el joc fa poc, i ara per ara nomes m'he atrevit a jugar en solitari, aprenent a controlar la nau, i barallant-me amb el joystick. Ja vaig aprenent a mesura que avanço, pero en els combats encara vaig perdut (es el primer joc del estil que m'atreveixo a provar).

Arriba un punt en que em plantejo fer el salt al online (es la gracia del joc), pero se que si vaig jugant sol, tard o d'hora ho deixare. Per aixo busco gent que, independentment de si es un clan o no, vulgui passar-ho be, i no els importi ensenyar a un jugador novell alguna conceptes del joc.

El meu Nick a Steam es Sr.Huron
 
Hola a tots!

Vaig comprar el joc fa poc, i ara per ara nomes m'he atrevit a jugar en solitari, aprenent a controlar la nau, i barallant-me amb el joystick. Ja vaig aprenent a mesura que avanço, pero en els combats encara vaig perdut (es el primer joc del estil que m'atreveixo a provar).

Arriba un punt en que em plantejo fer el salt al online (es la gracia del joc), pero se que si vaig jugant sol, tard o d'hora ho deixare. Per aixo busco gent que, independentment de si es un clan o no, vulgui passar-ho be, i no els importi ensenyar a un jugador novell alguna conceptes del joc.

El meu Nick a Steam es Sr.Huron
 
Hola a tots!
Pels que no ho "haveu vist" sóc el creador del fil i fa mesos que el tinc molt desatès. Tinc coses a fer i no puc estar pel fòrum ni pel joc... ho sento.
Gracies Polterboy per passar-te de tant en tant i ocupar-te'n.

Com podeu veure més amunt el CMDT Airwalc convida a tots els nous a unir-se a ell a la federació... és una opció.[squeeeee] [wacko] Personalment crec que sereu més feliços a la aliança, :cool:hehehe!

Passeu-vos per aquí http://www.pilotoslibresalianza.com/ i pel link de l'Airwalk, trieu i remeneu i uniu-vos al grup amb qui us sentiu més còmodes.


Hi ha una tercera opció que seria engegar un grup nou totalment català i crear una facció poropia, vaig veure que hi ha un sistema que es diu Itaca... si algú en té les ganes i els mitjans que ho digui. Jo no en sóc capaç, almenys ara mateix.

Una abraçada a tots! M'alegra veure que el fil continua actiu.
 
Aliança? Si esla pitjor de totes!!!no te exercit no te flota no te a l'AIRWALK!!....es broma , merci DEMON per oferir ma meva opcio apart de la teva proposta.No es mala ideia una faccio menor catalana. Jo li diria l'Eixeneta's Corp. (ECO para los "amigos")

...aqui AIRWALK
 
Last edited:
Hola a tots!
Pels que no ho "haveu vist" sóc el creador del fil i fa mesos que el tinc molt desatès. Tinc coses a fer i no puc estar pel fòrum ni pel joc... ho sento.
Gracies Polterboy per passar-te de tant en tant i ocupar-te'n.

Com podeu veure més amunt el CMDT Airwalc convida a tots els nous a unir-se a ell a la federació... és una opció.[squeeeee] [wacko] Personalment crec que sereu més feliços a la aliança, :cool:hehehe!

Passeu-vos per aquí http://www.pilotoslibresalianza.com/ i pel link de l'Airwalk, trieu i remeneu i uniu-vos al grup amb qui us sentiu més còmodes.


Hi ha una tercera opció que seria engegar un grup nou totalment català i crear una facció poropia, vaig veure que hi ha un sistema que es diu Itaca... si algú en té les ganes i els mitjans que ho digui. Jo no en sóc capaç, almenys ara mateix.

Una abraçada a tots! M'alegra veure que el fil continua actiu.

Jo tinc un TeamSpeak 3 amb molt poc us de 25 usuaris, si algú s'apunta a fer un grup catala jo poso el TS... Anims!!!!
 
Bones companys, com va aquest grup català? i el Ts, ja està en marxa?

Últimament no connecto massa i estic desinformat!! Tampoc estic en el grup privat dels Catalans d'Élite.

DEMON'S WHIP; El sistema que fas referència "Itaca", crec que et refereixes a "Ithaca", oi? I pel temps.... què hi farem, a vegades ens sobra i a vegades els dies es queden curts amb 24 hores.

Emmell; +1 !! Jo també soc de SBD [yesnod]

Masheikh Scytale; Se'ls pot demanar? seria la canya!!

Salutacions a tothom.
 
Last edited:
Bonas Miopri, que jo sàpiga no hi ha un grup privat de catalans, nomes va´m fer especulacions al respecte, tambe pot ser que jo no ho conegui pero crec que no.(si hi ha un grup inviteu-me collons[squeeeee]!!)Perdoneu-me els errors ortografics.

aqui...l´AIRWALK.
 
Jijijijiji, ara mateix tinc una gota de suor que em rellisca pel clatell!! (Com les de Bola de Drac) ....... [wacko]

Juraria que vaig llegir-ho per algun lloc. En fi... veig que he flipat molt.... [wacky]

De tota manera, em podeu afegir si voleu, vaig força a la meva amb l'exploració però si puc ajudar en alguna cosa, ho faig amb molt de gust.

Aquests dies em podeu trobar per la bombolla fent uns quants calerons.:rolleyes:
 
Top Bottom