Comandants catalans ////

Amb visita del infame HarryPotter i tot! Sort que tenim reflexes ràpids! hehehe
Va estar molt bé, llàstima que de tornada vam perdre el CMDR Jordohn en una neutrona....RIP!
Aquí us passo una foto més:

 
Recordeu que el dia 1 hi ha una trobada de Comandants Catalans , el Punt de Trobada sera a :
OSTYAT A3 -32.9/-131.1

Des de les 22:00 - Cursa de Vaines
 
Last edited:
Cagon deu, em creia que era avui. Com va anar?

Hi ha plans per veure’ns un altre cop? O un grup en plan Telegram?
Tranquil, un dels companys ahir no va poder i ho varem aplaçar, no se si ho farem avui o un altre dia entre setmana.
Nosaltres portem el Discord al mòbil per no perdre'ns res ;-)
 
Quin millor moment que durant les vacances per explorar l'inmensitat de la galaxia? Una reduïda expedició dels Comandants Catalans acaba de sortir cap al sistema mes alt (Dryee Free AA-A h4 ) i mes baix (Synaulooe AA-A h2) respecte el plà galàctic. A la tornada, despres d'acabar uns assumptes pendents, continuarem fent els "Els 4 vents" l'expedició que ens porta a coneixer els 4 pols de la galàxia.

Us hi esperem.

Ens veiem per la galàxia.

139105


O7
 
Ipikaiheyyyyy !!!!

Jo estic tornant del punt més llunyà durant tot el mes d'Agost. M'agradaria arribar a temps per a engineritzar el live support de l anaconda...a veure si puc.

Apa CMDR Catalans! Ens veiem aviat!
 
Ipikaiheyyyyy !!!!

Jo estic tornant del punt més llunyà durant tot el mes d'Agost. M'agradaria arribar a temps per a engineritzar el live support de l anaconda...a veure si puc.

Apa CMDR Catalans! Ens veiem aviat!
Cuant et salta de màxim ara? Si arribes a 80 no tornis a la base i vine a veure els sistemes que et deia (estan "aprop" del centre) 😜
 
L'expedició va arribar fa pocs dies al sistema mes baix respecte el plà galactic (Synaulooe AA-A h2 -3341 ly).
Ara anem de camí al sistema mes alt del que es pot tornar, peró farem una paradeta per recollir minerals en algun sistema verd.

140408


Foto de la trobada
140407
 
L'expedició "Perforació gal·lactica" que tenia com objectiu arribar al sistema mes baix i al mes alt respecte el plà gal·làctic va finalitzar amb la tornada desde Dryee Free AA-A h4 (+3299ly). El viatge el varem fer directament desde Synaulooe AA-A h2 (-3341ly), va ser força accidentat, especialment la tornada desde Dryee Free AA-A. Per sort ens varem poder ajudar entre nosaltres (com es pot veure pel petit cementiri de drones de l'última foto) i ara estem de camí a port segur. Molt interessant l'expedició per la seva exigencia (ingenierització de la nau, planificació de la ruta, reserves de fuel, neutrones, forats negres, gravetats altes...)

140643
 
Doncs ja estem amb les comptes "principals" al extrem sud de la galaxia. Avui sortirem cap al punt mes allunyat del centre galàctic Distant Angosk

146667

146666
 
Salut comandants, he començat a jugar fa un parell de setmanes, encara vaig amb el ratoli pero em comprare un HOTAS cuan pugui, ara mateix vaig amb una Asp explorer fent exploracio de sistemes per guanyar alguns calerons perque la lluita amb ratoli em costa molt, m'ha fet ilusio trobar aquest foro de una comunitat de comandants catalans, no se si encara esteu actius o no pero m' agradaria molt formar part de la vostra comunitat, moltes gracies
 
Hola Mordenay,
Crec que per a tenir dos comptes sí que has de comprar dos claus del joc... Jo tinc dos, pero una es de PS4 i l'altra de PC.

Si vols un hotas molt económic mira't el Thrustmaster T. Flight HOTAS X o el 4
Aquí tens una review que vaig fer del 4:
Source: https://youtu.be/dW2_l7bHpjg


Salut!
 
Bon dia Mordenay.

Encantat de veure't per aquí.
Si, encara estem actius, xo ens comuniquem per un "xat" que es diu Discord. Et passo l'enllaç directe - > https://discord.gg/cnFg5n .
Aquest fil només el fem servir per promoció.

Com et comenta en Ripador aquell jostik es ideal per començar.
També et recomanem auriculars i micro per poder xerrar mentres juguem.

Esperem veure't aviat pel Discord.
 
Aprofitant tinc una questio, com es poden fer diferents comptes? Comprant dos jocs? O d'alguna altre manera?
Gracies
Hola, justo ahora hay rebajas en Steam y el juego se puede encontrar bastante baratillo; en dos días termina la oferta. Pero se repite regularmente, seguro que en unas semanas volverá a estar de oferta.

A pesar de comprarlo en Steam se puede jugar con el lanzador de Frontier, creo que enlazando tu cuenta Steam con tu cuenta Frontier desde la web de Frontier.

Espero que no os moleste que parle en castellá, que, aunque soy del Barça y me aprendí el himno en catalán cuando era pequeño, mi catalán no va mucho más allá, jeje
 
Jo el que tinc son dos comptes d'Steam, i cada una amb una copia. Es la unica manera que he trobat.

Fins ara.
Jo el que tinc son dos comptes d'Steam, i cada una amb una copia. Es la unica manera que he trobat.

Fins ara.
En este hilo del año pasado se habló de cómo tener varias cuentas con una única instalación del juego (sin usar Steam).

En este mensaje, yo explicaba cómo lo tengo en mi caso. Pero parece que mi instalación era un poco particular y mi solución no podía aplicarse en otros casos.

En este otro mensaje del mismo hilo, puse referencias a los posibles tipos de instalación que podía haber según Frontier.


Y para dejar de usar Steam, creo que lo que hay que hacer es:

- crearse una cuenta en la web de Frontier usando una cuenta de email

- ir a "Partner Keys" y pulsar en "Enlazar con Steam"

- descargarse el instalador del juego


Para usar una segunda copia del juego, se repite la operación usando un email distintto. Y supongo que no haría falta hacer una segunda instalación; en mi caso únicamente tuve que copiar/pegar la carpeta que indico en mi mensaje, que solo ocupa 30 Mb.


Aunque si te va bien usando varias cuentas de Steam, quizás no merezca la pena complicarse la vida.
 
Bona tarda a tothom, porto una temporada jugant a l'Elite en solitari, comprant naus, millorant rang... ara estic amb el tema enginyeries i ja comença a complicar-se fer-ho tot sol amb tanta prova/error, així que m'encantaria unir-me a un grup on no hi hagi especials obligacions, mes que passar-ho be (ja sabeu quan la familia crida ni "raids" ni hosties...)
A Steam em dic KKrusti, qualsevol cosa em parleu per allà o em diueu com ho puc fer per entrar al discord, ja que l'invitació que he vist esta caducada!
Salutacions!
 
Top Bottom