Asking them to include every single peep made by alpha buyers for the final game is totally crazy and unrealistic. That's why it comes at a cost.
English Version :
I never said that I do not like this feature I just said why pay to create peeps & the possibility of flu is to have a job with sex ..
I just think it's not normal to charge that has players who are already paying alpha .. I am willing to pay for Pack extansion but not this kind of thing that should be in the base game. .!
That and a very clear notice I'm trying to move things forward I'm here to give you Constructive Notice you did not really arguments about that .. you said you draw is a soon here is the small summarize ..
In short I am French I can be not quite understand that I can not guess ..
I still repeat to once 3 functionality should be Inthe Implement basic games .. view is that it can .. If the Management is not a put pseudo our peeps without paying .. & create real peep your stylish .. writ to see you pay 203 Euro for the French ..
I told you good luck for the games! it has the potential to change just about at this controversy.
french version :
J'ai jamais dit que j'aime pas cette fonctionalité j'ai juste dit pourquoi payer pour créer des peeps & la possibilité de mettre des pseudo est d'avoir des poste avec un certain sexe ..
Je trouve juste que c'est pas normal de faire payer ça a des joueurs qui on déjà payer l'alpha .. je veux bien payer pour des Pack d'extansion mais pas ce genre de truc qui devrais etre dans le jeux de base.. !
Cela et un avis trés clair Moi j'essaye de faire avancer les choses de l'avant je suis la pour donner un Avis Constructif toi tu n'a pas vraiment d'argumentation a propos de ça .. tu dit tire toi est a bientot voila le petit resumer ..
Bref Je suis français j'ai peux être pas très bien compris ça je peux pas deviné ..
Je répete encore une fois les 3 fonctionnalité devrais etre Implanter dansle jeux de base .. vue que c'est du Management.. Si on peux pas mettre de pseudo a nos peeps sans payer .. & créer des vrais peep a vos stylé.. bref a vous de voir payer 203 Euro pour les Français..
Je vous dit bonne continuation pour le jeux ! il a du potentiels juste quelque changement a faire au niveau de cette Polémique.