Elite Dangerous Dutch Community Thread

He Woodhouse,

Mooi! Ik ben benieuwd... Betekent dit dat jij online moet zijn voordat anderen kunnen joinen? Goed initiatief in elk geval en hoop dat meer NL members gaan joinen!

PS
Welk TS gaan we hiervoor gebruiken? Wel zo handig denk ik. Ik gebruik nu GamersCove Voice 3. IP 81.109.213.43 voorlopig. Dat werkt prima voor nu. Maar als iemand een andere weet, ook goed natuurlijk :)

Nee, ik hoef niet online te zijn, maar ik moet 1x OK zeggen als er een nieuw iemand in de groep wil.

Als we straks een groepspagina starten lijkt het me goed er een TS bij te zetten voor wie hem wil gebruiken. Persoonlijk heb ik geen behoefte aan teamspeak, het gaat mij alleen om de lokale verbindingen.

Nee, ik hoef niet online te zijn, maar ik moet 1x OK zeggen als er een nieuw iemand in de groep wil.

Als we straks een groepspagina starten lijkt het me goed er een TS bij te zetten voor wie hem wil gebruiken. Persoonlijk heb ik geen behoefte aan teamspeak, het gaat mij alleen om de lokale verbindingen.

Dat klopt, maar ik vind het persoonlijk wel handig om communicatie te hebben voor als je elkaar nodig hebt (e.g. vragen of andere zaken). Maar dat is inderdaad persoonlijk. Mij kun je in elk geval terug vinden op TS zoals hierboven al eerder aangegeven mocht daar behoefte aan zijn. :D

Ik snap het nog niet helemaal.
De groep bestaat, Wolfman en ik zitten erin.
Systeem zegt Wolfman is online en zit in Chango Dock.
Maar als ik daar kom zie ik hem niet.
Zitten we dan toch op verschillende islands in het spel?

Ik stond in de hangar :D Misschien dat dat het probleem was. Ik zal even een stukje rondom Chango Dock gaan vliegen nu... (daarom is TS handig :D )

Last edited:
oa deze maar gebruik er 3
The teamspeak GamersCove Voice 3. IP 81.109.213.43 we have set up for players to use with out a password or the need to register ,

Ik zit ook meestal op die TS. Of anders die van Ralphios (als die online is). Is voorlopig niet gebonden aan een ingame groep. Er komt van alle volk langs en er is altijd wel iemand online.

Welkom Sprie in de Woodhouse group.

Ik speel de komende tijd via Private Group in Woodhouse, eens kijken of ik iemand tegenkom.

Wat mij betreft is PvP OK, wat vinden jullie? Maar misschien wel eerst even iets zeggen op de comm? Dat we niet bij de uitgang van een coriolis zitten te wachten en dan met cannons gaan schieten.

En in de warzones kan alles?

Beste mensen, als we samen Elite willen spelen dan zou ik beslist mijn aanbod overwegen:

Is er behoefte aan de oprichting van een Nederlandstalige Guild/ Clan?
Zo ja dan zou mijn huidige game clan dit kunnen faciliteren:

www.dutchgladiators.org

Wolfman heeft gisterenavond al contact gezocht. Kijk even op onze site bij recruitment hoe je kunt aanmelden. We zijn nu nog met erg weinig spelers, maar dat kunnen we samen veranderen. We hebben een forum en een dedicated TS server.

Goed idee om een Nederlandse thread aan te maken. Kunnen we ons gal spuwen in onze moers taal. ;)
Ik ga hier met grote regelmaat naar terug om te checken of er weer wat interessants staat. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe Elite bij de Nederlanders in de smaak valt.

@Scon: Ik zie in je signatuur de url van Junglebiscuit staan. Ik heb een paar keer de site geprobeerd te benaderen, maar dat ging dus niet. Is al een week zo.
Jij hebt zeker ook geen idee waarom de site niet werkt?

PS: Ik heb zelf de tijd genomen om een sig' in elkaar te bakken. Maar die van JB zijn mooier. :rolleyes:

Last edited:

Ian Phillips

Volunteer Moderator

als iemand al docked is verschijnen ze niet meer in het comms overzicht.

Beste mensen, als we samen Elite willen spelen dan zou ik beslist mijn aanbod overwegen:

Wolfman heeft gisterenavond al contact gezocht. Kijk even op onze site bij recruitment hoe je kunt aanmelden. We zijn nu nog met erg weinig spelers, maar dat kunnen we samen veranderen. We hebben een forum en een dedicated TS server.

Scon, bedankt dat we hier gebruik van mogen maken. Ik hoop dat meer mensen zich aanmelden bij Scon zodat we o.a. op TeamSpeak veel van elkaar kunnen leren. Bovendien is het gezelliger om met een groepje te vliegen dan alleen denk ik. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!

Hoop jullie snel te spreken en samen wat te vliegen :)

@Scon: Ik zie in je signatuur de url van Junglebiscuit staan. Ik heb een paar keer de site geprobeerd te benaderen, maar dat ging dus niet. Is al een week zo.
Jij hebt zeker ook geen idee waarom de site niet werkt?

Geen idee joh. Site is sowieso buggy want mijn sig ziet er regelmatig uit als een spannend rood "x-je". :D

Online in Elite Dangerous en ongedwongen communiceren met andere Nederlanders?

banner.jpg

www.dutchgladiators.org

aanmelden

Volwassen, no nonsense, game community zonder verplichtingen. Eigen forum en 24/7 TeamSpeak server.

Last edited:
Ha Wolfman,

Niet dat je denkt dat ik onbeleefd wil zijn, maar eerst was ik mijn key bindings kwijt en nu was het spel gecrasht :).

Stabiliteit is inderdaad ver te zoeken nog. Maar aan de positieve kant, ik vind het spel grafisch wel eens stuk verbetert (en het was al niet verkeerd). Bovendien voelen de flight physics ook beter aan. Ligt het aan mij of vliegen de schepen sneller?.... kan ook komen wellicht doordat ik vanuit een anaconda in een sidewinder ben teruggezet natuurlijk :D .

Stabiliteit is inderdaad ver te zoeken nog. Maar aan de positieve kant, ik vind het spel grafisch wel eens stuk verbetert (en het was al niet verkeerd). Bovendien voelen de flight physics ook beter aan. Ligt het aan mij of vliegen de schepen sneller?.... kan ook komen wellicht doordat ik vanuit een anaconda in een sidewinder ben teruggezet natuurlijk :D .

Ik heb ook de indruk dat het vliegmodel een stuk prettig (en sneller) werkt. Mijn laatste schip was een Type-9 dus dat kan ook wat zeggen :eek:

Maar ook grafisch vind ik het spel enorm verbeterd! Het ziet er echt steeds mooier uit! Ben heel heel benieuwd naar waar het uiteindelijk allemaal naartoe gaat....

Volgens mij gaan de schepen nog steeds even hard, maar duurt het bijvoorbeeld veel minder lang voordat de supercruise wordt ingezet, of juist uitgezet. Bovendien kom je nu veel dichter bij het ruimtestation uit. Dit verhoogt het speltempo zeer. En wat is alles schitterend...!

Back
Top Bottom