Elite Dangerous Dutch Community Thread

Hallo.,

Weet niet of er meer Nederlanders op dit Forum aanwezig zijn.
Maar heb even aan de Forum Beheerder gevraagd of ze een Nederlands forum geopend mocht worden :)

Groetjes.,
XLHeavyD
 
Ik moet altijd ff wennen aan nederlands in forums, ik hoop ook dat er nooit een nederlandse interface komt in elite want daar krijg ik helemaal de kriebels van, doe mij maar gewoon engels.
 
Ja, Nederlands in video games is een beetje 'alien'. Ik speel liever in het Engels. Dan sluit ik me ook niet uit van de grotere gemeenschap. Een Nederlands forum is best aardig. Misschien kunnen we een Nederlandse in game 'clan' of iets dergelijks starten.
 
Nog niet veel response, maar misschien komt dat nog :)

Komt misschien omdat het hoekje "Elite International" nog maar net bestaat en niet breed aangekondigd is.

Maar goed. Hallo Allemaal!!! :smilie:
Ik heb hier en daar wel al wat andere Nederlanders voorbij zien komen. Langzamerhand als het spel uit gaat komen zal er ook wel wat meer activiteit komen denk ik. Het zijn nu nog voornamelijk de actieve forummers die je ziet.

OK... Wie zit er allemaal met smart op de Alpha te wachten? Ik ben nog Founder maar die laatste 50 pond gaat er deze week nog bij denk ik.

Ik was eigenlijk van plan om december de Dogfight module van StarCitizen te gaan spelen maar die blijkt nu niet voor Kerst te komen. Een extra shotje E: D zou dan wel lekker zijn.

Ook nog NL SC spelers hier te vinden?
 
Blij om te zien dat het aanslaat :)

Nu nog hopen dat er nog meer Nederlanders of Nederlands sprekende Engelsen bij ons op het Forum komen kijken :)

Iemand enig idee hoe vd Nederlands talig gedeelte een stickie kunnen maken ?
 

Ian Phillips

Volunteer Moderator
Ik denk dat het idee is om een thread te maken met de DUTCH taal tag.

Zo kan je een specifiek thread openen, maar iedereen kan zien dat het voor nederlanders bedoeld is.

Dan hoeft je niet alles in een thread te hebbne.
 
En jahoor... heb mezelf net even de ALPHA cadeau gedaan. Ik zat op Founder dus het was maar het laatste trapje. Met dank aan de uitgestelde Dogfight van StarCitizen :D
 

Ian Phillips

Volunteer Moderator
Ik was altijd van plan om een nieuw PC te kopen, omdat mijn huidige PC niet geschikt is voor dit soort spel.

Afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe besteld. 1580 EUR :eek:
Heb een Saitek X52 pro al besteld voor 150 EUR en ben ook van plan om een Occulus Rift te kopen. Finale totaal zal wel boven 2000 EUR uitkomen.

Ik zal het januari 2014 ophalen, net op tijd voor Beta 1. :D

"Boys and their toys" :D:D:D
 
Ook ik zal ergens volgend jaar wel aan een nieuwe machine moeten/willen.
Toen ik mijn huidige machine kocht was het een van de bruutste Alienware machines die nog enigszins betaalbaar was (EUR 3500,-). Met 2 AMD 5870 DX11 videokaarten en ik was helemaal van plan om Crysis2 te gaan spelen want dat zou me toch een mooi DX11 gebeuren worden.

Crysis2 kwam uit en de DX11 patch kwam pas maanden later. Ik was TOEN al op Crysis uitgekeken omdat het toch niet helemaal lekker liep op mijn 3 monitoren. Ik ging er toen namelijk nog vanuit dat alles op HIGH moest kunnen draaien.

Later bleek dat CryEngine en AMD Graphics cards in CrossFire gewoon een lange tijd niet lekker hebben samen gewerkt. Dat gaat nu al een stuk beter.

Komend jaar is die Alienware machiene een jaar of 4 oud en zal ik in verband met StarCitizen en E: D toch wel weer wat nieuws gaan neerzetten.
X52 Pro joystick heb ik al. Oculus Rift moet er zeker ook komen, het is wachten op de Consumenten editie.
PC zal OF 2 AMD 280X kaarten OF 1 / 2 AMD290X bevatten. Ik gok daarbij op de Mantle support binnen StarCitizen.
Verder ben ik er nog niet uit wat ik met mijn huidige Alienwware machine moet. Misschien als dedicated "Office PC", dan wordt die nieuwe een hele snelle gamesPC.
 
En jahoor... heb mezelf net even de ALPHA cadeau gedaan. Ik zat op Founder dus het was maar het laatste trapje. Met dank aan de uitgestelde Dogfight van StarCitizen :D

Nice .... heb zelf de 80 pond versie cadeau gedaan, vond dit al duur genoeg :). Ben volgens mij een beetje laat :) Ik hoop dat m'n pc het spel aankan.
 
Zoals de meeste spelletjes zullen er wel 'friendslist' ingebouwd worden.

Ik heb vorige week ook een nieuw pc besteld, mijn huidige dualcore zou het waarschijnlijk niet trekken, maar die had ik dan ook al weer een jaar of 8.

Processor: Intel Core i7 4930K Hexacore OC 4,2GHz
Geheugen: 16GB DDR3 1600 Quad Channel
Grafischekaart: nVidia GTX 770 2048MB
SSD OS: 2x 120GB SSD in RAID0 leest met 1000MB/s
 
Top Bottom