En la Luna quizá ¿pero cuantos gallegos andamos por la Vía Láctea?

Zaroca

Volunteer Moderator
Ai, pois eu sego metido no xogo ata arriba. Liado tentando facernos cun sistema enteiro (bgs).
O da facción galega estaría ben... alguén dixo por aí que habería que atopar un sistema chamado Estella Galicia ou algo así. Á facción eu chamaríaa A Rianxeira xDD (aínda que Los Suaves mola!)

A ver qué trae o parche novo. O xogo vai indo, despacio, pero vai indo (ainda que as veces vaia para atrás)

Saúdos

E outro galego mais, ainda que expatriado, e eu apuntome a buscar o sistema Estrella Galicia, anda se o teño aquí na nevera :)

Mira que ben !! Xa somos dous máis para o exército do Xeneral Red!!! Jajaja!!!! A ver se coincidimos pola Galaxia, que nunca vos vexo..... monas! ;)

Ostras, acabo de mirar en INARA y existe el sistema GALICIA o GALLAECIAN como la llamaron los romanos, habrá que hacerle una visita ...

Que dis ho? Despois da cea romanticosa que acabo de papar, danmme ganas de asomalo fuciño o Elite....... Meeeeeec !! Erro fatal !!!! Quedo sin postre!!!! Jjijjijijijjijijij

Boas a todos, outro galego pola galaxia, antes en ps4, agora en pc, empezando de novo.
Saudos cmdrs.
Saúdos Comandante!! Invitado quedas ó sistema Yoruba, en Mendez Dock, preguntas Pola de Paqui .... si, a das tres tetas..... Ali acabo de levar pementos recén colleitados, queixo San Simón e rixóns..... A cervexa xa fai que a instaurei Alí.... Jeje

Top Bottom