En la Luna quizá ¿pero cuantos gallegos andamos por la Vía Láctea?

Ai, pois eu sego metido no xogo ata arriba. Liado tentando facernos cun sistema enteiro (bgs).
O da facción galega estaría ben... alguén dixo por aí que habería que atopar un sistema chamado Estella Galicia ou algo así. Á facción eu chamaríaa A Rianxeira xDD (aínda que Los Suaves mola!)

A ver qué trae o parche novo. O xogo vai indo, despacio, pero vai indo (ainda que as veces vaia para atrás)

Saúdos
 
E outro galego mais, ainda que expatriado, e eu apuntome a buscar o sistema Estrella Galicia, anda se o teño aquí na nevera :)
 
Mira que ben !! Xa somos dous máis para o exército do Xeneral Red!!! Jajaja!!!! A ver se coincidimos pola Galaxia, que nunca vos vexo..... monas! ;)
 
Ostras, acabo de mirar en INARA y existe el sistema GALICIA o GALLAECIAN como la llamaron los romanos, habrá que hacerle una visita ...
 
Que dis ho? Despois da cea romanticosa que acabo de papar, danmme ganas de asomalo fuciño o Elite....... Meeeeeec !! Erro fatal !!!! Quedo sin postre!!!! Jjijjijijijjijijij
 
Boas a todos, outro galego pola galaxia, antes en ps4, agora en pc, empezando de novo.
Saudos cmdrs.
Saúdos Comandante!! Invitado quedas ó sistema Yoruba, en Mendez Dock, preguntas Pola de Paqui .... si, a das tres tetas..... Ali acabo de levar pementos recén colleitados, queixo San Simón e rixóns..... A cervexa xa fai que a instaurei Alí.... Jeje
 
A ver que, haberá que facer un Centro Galego en algún sistema, digo eu.... Por que estamos faltando a un tradición case centenaria eeeh!
Hai un sistema molón, chamado Gallaecian, pero deronllo a unha facción menor, uns tal Radio Sidewinder Crew...... uns miña xoia vamos..... pero ahí están, movendo os nosos marcos ..... Un afrenta ghordisima, xa sabedes....
 
Imos ter que explicarlles que un home e un home e un pao un carabullo, pilla un par de Estrellas e imos ala.

Bueno, marcho que teño que marchar ...
 
  • Like (+1)
Reactions: xiz
Bos dias pola mañan!! E digo eu. Despois de 4 anos sin postear aqui.... Seguides repartindo Estrella, Pulpo e Churrasco pola Galaxia? Espero que si. Neste tempo, desde Pilotos Libres da Alianza AKA Alliance Democratic Network na galaxia, abrimos varias sucursais do Bar da Paqui, si, a das tres tetas. Agora podemos desfrutar dos nosos manxares favoritos tanto en Mendez Dock, sistema Yoruba como en Wilson City, sistema Apala. Espero vervos na Galaxia axiña. Aqui Comandante Xiz. Unha aperta !
 
Top Bottom