Elite Dangerous Finnish Community Thread

Karju ilmottautuu ED:n suomi pelaajien joukkoon

Morjens vaan kaikille suomalaisille pelaajille, oon nyt pelannut noin kuukauden ED:tä ja oon tykännyt todella paljon vaikken olekkaan pelannut esiosia.

Aluksena tällä hetkellä timanttiselkä, padilla pelaan tällä hetkellä mutta joystickki olis tarkoitus hommata, todennäköisesti toi thrustmasterin 16000m hotas tai jotain sinne päin.
Meinasin polkimet myös hommata mutta niissä on ilmeisesti laatu ongelmia joten sitä taidan toistaiseksi lykätä. Piti tulla tänne kirjoittelee pahimpien vieroitus oireiden takia kun ei täällä reissu hommissa pääse pelailee,
onneks ei nyt tule mitään isoa päivitystä muuten harmittaisi viellä enemmän.
 
Terve vaan Karju!

Tuo T16000M FCS HOTAS tuli hommattua viime viikolla, nyt kun hinnat tippuneet alle 150 €.
Asiallisen olonen peli, vaikka vaati vähän totuttelua Logitech Extreme 3D Pro:n jälkeen.

Semmosen huomasin että pöydällä meinaa luistaa molemmat palikat, mutta varsinkin se tikku. Hiirimatosta leikkelin* sopivan (mahdollisimman ison) palasen alle niin loppu luistelu. Tietenkin jos meinaa pultata kiinni pöytään / tuoliin / vasittuun jalustaan, ei onkelmaa.
Ja kahvan tyven valo heijasteli ikävästi monitorista, se loppu muutamalla palalla erkkaria.

* en halunnut repiä pohjan kuminuppeja pois, muotoilin hiirimatonkappaleen niin että nuppien kohdalla tyhjää
 
Jepulis

Joo oon itsekkin miettinyt tuota liukumis asiaa, varmaan laitan liukueste mattoa alle ja jos se ei riitä yritän keksiä jotain muuta. Itsellä on kokotietokone pöytä vähän ehkä heppoinen ja pieni et pitää katsoa joutuuko siinäkin asiassa tekemään sijoituksia.

Ensi viikkoon asti pitää odottaa että pääsee jatkaa peliä. Pidän tukikohtaa Hudsonin pää systeemissä ja tavoitteena on saada federaatio rankki nousemaan.
 
FCS pysyy hyvin paikallaan kun pitää ne pohjakumit puhtaana. Heti jos ne likaantuu molemmat alkaa luistelemaan.
Itselläni ollu joulusta asti ja tykkään kovasti, nappeja on tarpeeksi verrattuna edelliseen T-Flightiin mikä sekin oli hintaisekseen loistolaitos.
Polkimet on turhat koska FCS:ssä on twist tikussa.

Ja tervetuloa upean pelin pariin. :)
 
Minun yksilössä sitten varmaan oli tehdasvarusteena likaset kumit kun heti paketista vedettynä alkoi luistelemaan. :)

Mjoo, voi olla että on myös pöytämateriaalista kiinni. Itsellä tollanen suht vanha atk-taso josta lakkapinta kulunu jo aikapäivää sitten. Kiinnihän tuon pulttaisin jos olisi sellanen koticockpit mihin sen voisi pultata.. :rolleyes:
 
Viimeisimmät kuulumiset

Pääsin taas eilen pitkästä aikaa pelaamaan Elite dangeroussia, eka kerta pariin viikkoon. No innokkaana sitten tekemään tehtäviä heti ekana naval missio ja ylennys "midsipman" (tai jotain sinne päin) . Sitten jatkaa tehtäviä,
pari piraattia tuli tapettua kun kävivät kimppuun mut sitten tulikin deadly vulture (!) ja pisti mun timantin tuusannuuskaksi alta aikayksiön (joo tiedän combat taidot on viellä aika pahasti ruosteessa). Onneksi rahat riitti hyvin
puolen miljoonan vakuutus omavastuihin mutta olisin kyllä sille rahalle keksinyt muutakin käyttöä. Tämän vastoinkäymisen jälkeen oli erittäin luontevaa siirtyä pariksi tunniksi KF2:sen pariin...

Tänään uusi yritys, pitäkää peukkuja että vältän pahimmat piraatit tai en sähellä niitä vastaan. Onko muuten mielipiteitä kumpa on parempi taistelussa padi vai joykkari? En oo viellä saanut aikaseksi hommata sitä joykkaria mistä puhe.
 
Ilmottaudutaas nyt tännekki si!

Akolouthos pelissä, abööt 550 tunteroista mätetty tätä jo, eikä loppua näy. Corvetella vedellää tuolla pitkin imperiumin takapihoja ja edistetään sitä imperialistista agendaa.

Röyhkeesti yhdyn tuohon ylläolevaan, että kyllä se tikku on hyvä. Itellä Saitekin X-55 ja kyllä kelpaa.


All hail the Emperor, bask in Her glory!
 
Höhö, Perkele-järjestelmästä löytyy myös Paynen portti planetaarisena tähtisatamana, ja valinnanvaraa neljästä faktiosta. Perkele-demokraatit, -partnerit, Perkeleen oikeuspuolue ja Perkelemafia.
 
Ilmottaudutaas nyt tännekki si!

Akolouthos pelissä, abööt 550 tunteroista mätetty tätä jo, eikä loppua näy. Corvetella vedellää tuolla pitkin imperiumin takapihoja ja edistetään sitä imperialistista agendaa.

Röyhkeesti yhdyn tuohon ylläolevaan, että kyllä se tikku on hyvä. Itellä Saitekin X-55 ja kyllä kelpaa.


All hail the Emperor, bask in Her glory!

Mulla on toi X-55, mutta siihen on ilmestynyt aika pahaa klaffia keskiosaan eli keskialueella iso löysä alue. Pitänee purkaa, rasvata ja hioa..

Harmi kun se X-55:n tikku on niin kynyinen (huono ergonomia pienempikätiselle) verrattuna siihen kaasukahvaan, mikä on aivan mainio peli. Mietin, et ostan tikun tilalle Warthogin "sitten joskus" ja säästän kaasukahvan.

PvP:ssä aika monet näyttävät käyttävän hiiri-näppis -komboa.
 
Moi! Ajattelin ilmoitella täällä (tietenkin jos löytäisi muutaman uuden pelikaverin PC-puolelle), että olen siirtymässä Xbox-versiosta PC-maailmaan, noin muutaman viikon sisällä, kun tuli ostettua kesätarjouksesta Oculus Rift. Olen pelannut Eliteä kesästä 2015 asti, kun peli julkaistiin Xboxilla Gamer Preview-versiona, eli sinänsä on aika tuttu. In-game peliaika varmaankin lasketaan viikoissa, en oo vähään aikaan kattonu. Katotaan miten toi support saa hoidettua mun tilin siirron platformilta toiselle, ovat olleet hieman nihkeitä muun kuin crediittien siirron suhteen. Ilmottelen uuden CMDR-nimen kun olen päättänyt ja perustanut PC-tilin.
 
Aina vaan jaksaa huvittaa tuo imperiumin asemakuuluttajan aksentti:
"Pörmit grantet. Pliis falou te steissön reguleissöns."
 
Top Bottom