http://www.elitedangerous.com/about/playyourway/

Στο τέλος της σελίδας έχει τα requirements. Που το είδες αυτό που λες; To UPnP είναι κάτι άσχετο με το αν θα δουλέψει το E : D. Δεν είναι κάτι που το χρειάζεσαι για να παίξεις, απλώς έιναι απαραίτητο να έχεις σύνδεση internet. Που το είδες αυτό; Υπάρχει κάποιο link;

Το UnPnP είναι ενα ειδος προτοκολου για την αυτόματη προώθηση των ports οπου ο κώδικας του προγράμματος επικοινωνεί με τους διακομιστές που στηρίζουν την λειτουργια του παιχνιδιου , γενικότερα, την στηριξη μιας τοπικης εφαρμογής που αντλεί δεδομένα απο απομακρυσμένους η/υ.
Οι σύγχρονοι router που κυκλοφορουν στην Ελλάδα έχουν προεπιλεγμένη την επιλογή αυτή στην πλειοψηφία τους.
Σε ένα δυκτιο με πολλούς υπολογιστές υπάρχει περίπτωση προγράμματα να χρησιμοποιούν τα ίδια port πχ Torr με http (81) στον ίδιο η σε διαφορετικούς η/υ του ιδιου τοπικου, με αποτέλεσμα να μην λειτουργουν σωστα ή και καθόλου.τοτε για τα πχ Torr θα διαλέξουμε άλλο port και το UnPnP θα στείλει (τις περισσότερες φορες) την πληροφορία στον router για να μοιράσει σωστα τα δεδομένα....
Εν κατακλείδι το UnPnP βάζει τα δεδομένα που προέρχονται απο το διαδίκτυο , στο σωστο δρόμο, απο τo router σου στο πισι σου και αντίστροφα .
Στα requirements υπάρχει διότι υπαρχουν πολλά ειδη δικτύων εκτός του DSL>router>PC και αντίστροφα, όπως τα τεράστια σε μέγεθος δίκτυα πανεπιστημίων οπου τα ports τα χειρίζονται οι admins μονο.
Η ύπαρξη του UnPNp στο ελίτ οφείλεται για ενα λογο ακόμα: όταν παίζεις το πισι σου δεν συνδέεται μονο σε εναν σέρβερ και οταν για κάποιο λογο κοπεί η επικοινωνία με κάποιον απο τους σέρβερ το game επιλέγει άλλον και σε άλλο port....

��
 
Last edited:
Μπορεί να μην είναι στη σιγκεκριμένη λίστα αλλά είναι σίγουρο οτι το είδα κάπου. Εν πάση περιπτώση εφόσον απ ότι φαίνεται πληρώ τις προυποθέσεις δεν θα υπάρχει πρόβλημα...
 
Το UPnP κάνει πολλά πράγματα βασικά, αλλά το μόνο κρίσιμο εδώ είναι το NAT Traversal. Δηλαδή επιτρέπει σε συνδέσεις που έρχονται στο router σου απ'έξω να φτάσουν στο κατάλληλο TCP ή UDP port του PC σου (το ED χρησιμοποιεί UDP). Κανονικά λόγω του NAT είναι αδύνατο να ξεχωρίσεις τα PC πίσω από το router. Όλες οι συσκευές έχουν την ίδια διεύθυνση (αυτή που παίρνει το router).

Με το UPnP, το router μαθαίνει ότι ο Η/Υ σου έχει ένα ανοιχτό TCP ή UDP port οπότε εισερχόμενες συνδέσεις μπορούν να το προσπελάσουν.

Το ίδιο πράγμα γίνεται και χωρίς UPnP, αλλά πρέπει να στήσεις manual port forwarding στο router σου (ή να ορίσεις το PC σου ως «DMZ Host» οπότε παίρνει όλη την εισερχόμενη κίνηση). Προσοχή όμως γιατί μιλάμε για Windows και οποιαδήποτε έκθεση σε εξωτερική κίνηση είναι κακό πράγμα αν δεν έχεις εξαιρετικό firewall!
 
Last edited:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Χαιρετώ όλους τους Commanders στο Greek Thread.

4 - 5 άτομα που είμαστε "τακτικοί" στο παιχνίδι και στο Team Speak, συναντιόμαστε κάθε βράδυ κοντά στο LTT 1349.

Όσοι θέλετε μπορείτε να έρθετε ή να μπείτε τουλάχιστον στο TS για να δούμε πόσοι περίπου είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε...

Επίσης υπάρχει και το group στο fb: https://www.facebook.com/groups/elite.dangerous.greece/

C U on line...
 
Χαιρετώ όλους τους commanders στο greek thread.

4 - 5 άτομα που είμαστε "τακτικοί" στο παιχνίδι και στο team speak, συναντιόμαστε κάθε βράδυ κοντά στο ltt 1349.

Όσοι θέλετε μπορείτε να έρθετε ή να μπείτε τουλάχιστον στο ts για να δούμε πόσοι περίπου είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε...

Επίσης υπάρχει και το group στο fb: https://www.facebook.com/groups/elite.dangerous.greece/

c u on line...

Ετσι ρε τρέλα!!!! :d
 
Χτες βγαίνoντας απο το σταθμό (LHS 142) έχοντας πάρει φρέσκο FSD στην Lakon-7 και 216 τόνους cargo μου την έπεσε χωρίς προειδοποίηση (για το χαβαλέ) ο cmdr deGabalt ( το dega είναι το μόνο σίγουρα στο όνομα) και με έσκισε και τα έχασα όλα.
1) Ποτέ μην βγαίνετε χωρίς insurance γιατί ζωντόβολα έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο open play.
2) Αν τον συναντήσετε ποτέ να προσέχετε (και αν τον φάτε κιόλας θα το φχαριστιόμουν).

Cheers cmdrs.
 
Χτες βγαίνoντας απο το σταθμό (LHS 142) έχοντας πάρει φρέσκο FSD στην Lakon-7 και 216 τόνους cargo μου την έπεσε χωρίς προειδοποίηση (για το χαβαλέ) ο cmdr deGabalt ( το dega είναι το μόνο σίγουρα στο όνομα) και με έσκισε και τα έχασα όλα.
1) Ποτέ μην βγαίνετε χωρίς insurance γιατί ζωντόβολα έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο open play.
2) Αν τον συναντήσετε ποτέ να προσέχετε (και αν τον φάτε κιόλας θα το φχαριστιόμουν).

Cheers cmdrs.

Τον έχω ηδη επικυριξει...

Μακάρι να προλαβω να του γράψω κάτι στα comms πριν τον φαει το μαυρο φίδι ...

Τέλος
 
Τον έχω ηδη επικυριξει...

Μακάρι να προλαβω να του γράψω κάτι στα comms πριν τον φαει το μαυρο φίδι ...

Τέλος
Εθεάθη LTT 1349 (παραδίπλα).
Υπόψιν μάθαμε απο george shepard οτι κυκλοφορεί με Python. Προσοχή.
 

StefanOS

Volunteer Moderator
Χτες βγαίνoντας απο το σταθμό (lhs 142) έχοντας πάρει φρέσκο fsd στην lakon-7 και 216 τόνους cargo μου την έπεσε χωρίς προειδοποίηση (για το χαβαλέ) ο cmdr ΧΧΧΧΧΧ ( το dega είναι το μόνο σίγουρα στο όνομα) και με έσκισε και τα έχασα όλα.
1) Ποτέ μην βγαίνετε χωρίς insurance γιατί ζωντόβολα έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο open play.
2) Αν τον συναντήσετε ποτέ να προσέχετε (και αν τον φάτε κιόλας θα το φχαριστιόμουν).

Cheers cmdrs.

Λοιπαμε Λετορα!

Προσέξτε οτι το naming and shaming δεν είναι επιτρεπτό στο forum..... κρατήστε τέτοιες πληροφορίες με ονόματα εκτός το forum .... και παίστε του χαιρετίσματα!
 
Λοιπαμε Λετορα!

Προσέξτε οτι το naming and shaming δεν είναι επιτρεπτό στο forum..... κρατήστε τέτοιες πληροφορίες με ονόματα εκτός το forum .... και παίστε του χαιρετίσματα!
Ευχαριστώ για το warning, πάλι καλά που δεν θυμάμαι όλο το όνομα ε? :D Τον έχουμε υπόψιν 5 - 6 άτομα που είμαστε εκεί κοντά, έχει ο καιρός γυρίσματα εκτός και αν είναι απο αυτές τις λούλες που είναι solo και πετάγονται κανά open έτσι για να ξεθυμάνουν (τα κακά του solo - open).

Χμμ, μπορεί η μαύρη λίστα να είναι στη σελίδα του fb.....
 
Last edited:
Ευχαριστώ για το warning, πάλι καλά που δεν θυμάμαι όλο το όνομα ε? :D Τον έχουμε υπόψιν 5 - 6 άτομα που είμαστε εκεί κοντά, έχει ο καιρός γυρίσματα εκτός και αν είναι απο αυτές τις λούλες που είναι solo και πετάγονται κανά open έτσι για να ξεθυμάνουν (τα κακά του solo - open).

Χμμ, μπορεί η μαύρη λίστα να είναι στη σελίδα του fb.....

Ή που άν τους κατεβάσεις το hull στο 20% κάνουν ένα ωραίο disconnect...
 

StefanOS

Volunteer Moderator
Ή που άν τους κατεβάσεις το hull στο 20% κάνουν ένα ωραίο disconnect...

Σχετικά με αυτό (COMBAT LOGGING) υπάρχει κιόλας ένα thread απο τον SANDRO https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=105778

Hello Commanders!

This is a quick update to let you guys know what we’re looking at regarding the issue of “combat logging”.

For clarity’s sake, “combat logging” is when a Commander ungracefully exits the game (e.g. using ALT + F4 then shutting down the game process) to avoid defeat, destruction and damage.

Commanders might use this exploit the moment they are interdicted or the moment before they are about to be destroyed.

Although this is flagged primarily as a multiplayer concern, the issues (and solutions) apply equally to the single player game.

First things first: we do consider this an undesirable exploit. It’s not “part of the game”.

Because we don’t have an all powerful server running the moment-to-moment game play simulation, there is no infallible arbiter to take control of a player’s ship when they ungracefully exit.

So what we’re doing is logging telemetry that will help us detect when this exploit is explicitly being used.

Right now, all we’re doing (and have already started doing) is looking at and implementing methods of collecting and analysing data.

At some point, however, we will start to take action against Commanders using this exploit. I can only suggest that you should avoid using this exploit if you want to avoid any penalties issued for its use. I'll just repeat: please avoid combat logging - we're taking this issue very seriously.

On a related, but separate track, we’re looking at introducing benefits to Commanders that persevere and stick it out through dangerous encounters, as well as general credit costs and rewards balancing.

I’m not quite ready to talk about these in more detail just now. Obviously though, they can never counter the potential costs of ship destruction, but we want to look at a range of disincentives and incentives both to counter this issue.

I hope this helps clarify our position a little.

To address a concern: The point of the mechanisms we are implementing is to identify combat loggers from other players that say, have a less than perfect internet connection.

No system will be totally foolproof, which is why we're taking this forward in a measured pace; we want to try and ensure we have the correct support inside and out of the game to deal with the issue to the best of our ability.

It's also worth noting that this work is separate from the ongoing game play related updates, additions, tweaks and so forth. Although aspects of game play can be correlated to the likelihood of combat logging, I'm not particularly interested in conflating them here (we're looking at other game play issues separately). Combat logging is not desirable, period.

Even if we managed to create the most harmonious, well-balanced game in all of existence, I suspect that without addressing combat logging we would be basically inviting players to use the exploit, and they would.

QUESTION TO SANDRO
Hi Sandro!

Question - does current plans rule out handing ship over AI in future? As you said there's no very trustworthy handler of this, but maybe, when you are are sure about client? Is that still a possibility?

I don't think anything that is technically possible has been completely ruled out for ever, but this concept (which has been discussed) is not on the table at the moment.
 
Last edited:
Supercrusing at >1600c

Στο σύστημα Dyaus Pita έχει δύο G stars που απέχουν 0.22Ly μεταξύ τους. Αυτή τη στιγμή απέχω 0..17Ly και η ταχύτητα μου έχει ξεπεράσει τα 1600c

Θα μου πάρει καμιά ώρα για να φτάσω...
 
Supercrusing at >1600c

Στο σύστημα Dyaus Pita έχει δύο G stars που απέχουν 0.22Ly μεταξύ τους. Αυτή τη στιγμή απέχω 0..17Ly και η ταχύτητα μου έχει ξεπεράσει τα 1600c

Θα μου πάρει καμιά ώρα για να φτάσω...

Αυτό το πράγμα δεν θα ήταν καλύτερα να έλειπε;
 
Tiny jumps θα ήταν καλό να υπάρχουν. Αλλά όπως λένε και στα μέρη τους Deal with it...

Max 1837c και τώρα αρχίζει να μειώνεται... 3.000.000Ls

Με βλέπω να πληρώνω κάνα 100άρι χιλιάρικα wear and tear
 
Για να συνδέσεις λογαριασμό τράπεζας με λογαριασμό paypal πρέπει να είναι κάτι συγκεκριμένο ή ο οποιοσδήποτε λογαριασμός κάνει? ξέρετε ποιές Ελληνικές τράπεζες συνεργάζοναι με paypal? (προσπαθώ να βρώ τρόπο να αγοράσω το Elite...) Πολύ κρίμα που δεν μπορώ να καθαρίσω με μια paysafe...
 
Tiny jumps θα ήταν καλό να υπάρχουν. Αλλά όπως λένε και στα μέρη τους Deal with it...

Γιατί ''Deal with it''? Δεν κατάλαβα;
Αφού δέν θέλουν να βάλουν micro jumps, ας χωρίσουν τα μεγάλα συστήματα (αυτά με διάμετρο 0,1 Lys και πάνω π.χ.) σε 2 ξεχωριστά συστήματα. Ή ας μπορείς να επιλέξεις jump-exit point. Aν το σύστημα έχει 2 ήλιους Α και Β με 0.2lys απόσταση και ο σταθμός είναι σε πλανήτη του Β, ε ας σε βγάζει το hyperjump στον Β ή ας σου δίνει την επιλογή πρίν το jump σε ποιό άστρο θέλεις να βγείς..
Και τί θα πεί 3.000.000 light seconds? Θα πρέπει να έχουμε κομπιουτεράκι να το μετατρέπουμε σε μεγαλύτερες μονάδες μόνοι μας? Γιατί να μην το βγάζει σε light days, light hours kai light mins?
 
Γιατί ''Deal with it''? Δεν κατάλαβα;
Αφού δέν θέλουν να βάλουν micro jumps, ας χωρίσουν τα μεγάλα συστήματα (αυτά με διάμετρο 0,1 Lys και πάνω π.χ.) σε 2 ξεχωριστά συστήματα. Ή ας μπορείς να επιλέξεις jump-exit point. Aν το σύστημα έχει 2 ήλιους Α και Β με 0.2lys απόσταση και ο σταθμός είναι σε πλανήτη του Β, ε ας σε βγάζει το hyperjump στον Β ή ας σου δίνει την επιλογή πρίν το jump σε ποιό άστρο θέλεις να βγείς..
Και τί θα πεί 3.000.000 light seconds? Θα πρέπει να έχουμε κομπιουτεράκι να το μετατρέπουμε σε μεγαλύτερες μονάδες μόνοι μας? Γιατί να μην το βγάζει σε light days, light hours kai light mins?


Έεεεεεεετσι!:D

Είναι ηλίθιο, να σπαταλάει κάποιος τον ήδη περιορισμένο χρόνο του, απλά περιμένοντας να φτάσει από το σημείο Α εως στο σημείο Β. Και μάλιστα χωρίς να μπορεί να φύγει από τον υπολογιστή μπας και του την πέσει κανένας NPC ή όχι...

Προσωπικά, κάθε φορά που έπεσα σε περίπτωση που χρειαζόντουσαν παραπάνω από 10' για να φτάσω από το Nav Point στον σταθμό προορισμού, επέστρεψα στο προηγούμενο σύστημα, και να πάνε να κουρεύονται και οι αποστολές και οι παραδόσεις. Μάλιστα, μια φορά που δεν μου έφταναν τα καύσιμα για να γυρίσω, έκανα self-destruct (και δεν ήμουν με το Sidewinder...)
 
Μην αρπάζεστε, δεν το λέω εγώ το deal with it. Απλά σου λένε, έτσι είναι το παιχνίδι,
Χθες μου πήρε μια ώρα να φτάσω στο άλλο άστρο και πλήρωσα 750 χιλιάρικα σε wear and tear...

tears in my eyes...:)
 
Back
Top Bottom