[INFO] Przydatne linki, artykuły i informacje o Elite: Dangerous

Znalazłem jeszcze inne narzędzie do planowania tras, fajne bo uwzględnia, towar i ekwipunek statków. Można sobie sprawdzić maksymalny zasięg każdego ze statków. Planowanie trasy jest automatyczne, podajesz skąd chcesz lecieć, twój cel podróży, ilość towaru w tonach, dodatkowe wyposażenie w tonach oraz typ statku oczywiście. I dostajesz info o tym ile skoków musisz wykonać, przez jakie systemy.

Changodock.com - można uzupełnić listę ;)
 

rootsrat

Volunteer Moderator
Znalazłem jeszcze inne narzędzie do planowania tras, fajne bo uwzględnia, towar i ekwipunek statków. Można sobie sprawdzić maksymalny zasięg każdego ze statków. Planowanie trasy jest automatyczne, podajesz skąd chcesz lecieć, twój cel podróży, ilość towaru w tonach, dodatkowe wyposażenie w tonach oraz typ statku oczywiście. I dostajesz info o tym ile skoków musisz wykonać, przez jakie systemy.

Changodock.com - można uzupełnić listę ;)
Dodane :)
 
Dodałem link do poradnika "Jak szmuglować" >> http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=37078
Caly czas nie podoba mi sie w tych tutorialach to magiczne FAOFF. Nie pisze tego bo mam z tym problem, jestem w stanie wleciec na stacje i zadokowac caly czas bez flight assista, ale nie jest to jakas magiczna metoda na ochlodzenie czegokolwiek.

Jesli potrzebujesz korekt kursu i wlaczasz silniki na chwile nie ma zadnego znaczenia czy masz FAOFF czy FAON. Jesli tylko rozumiesz na czym to polega w jednym i drugim mozesz utrzymac minimalne uzycie thrusterow i cieplo sie nie rozni (a przynajmniej nie powinno zgodnie z ta czescia newtona ktora jest zaimplementowana).

Jesli lecisz na pelnej predkosci nie dotykajac sterow to thrustery i tak nie beda sie palic, niezaleznie od flight assista. A prawda jest taka ze uzywajac flight assista srednio doswiadczony pilot de facto mniej zapali thrusterow do korekt kursu niz z FAOFF, ze wzgledu na over-steering ktorego na FAOFF na poczatku ciezko sie wyzbyc.
 
Caly czas nie podoba mi sie w tych tutorialach to magiczne FAOFF. Nie pisze tego bo mam z tym problem, jestem w stanie wleciec na stacje i zadokowac caly czas bez flight assista, ale nie jest to jakas magiczna metoda na ochlodzenie czegokolwiek
Przeczytałem ten poradnik, co mnie uderza to fakt, że aby mnie zeskanować, potrzeba jak pisze autor około 30 sekund, nie mam najmniejszego problemu żeby w tym czasie wlecieć do stacji, więc całe te sztuczki z ochładzaniem mają sens tylko gdybym nie dostał zezwolenia na lądowanie i musiał czekać, ale do tego bym podszedł, albo zwiewając przy wykryciu skanu, albo podlatując do stacji na zimno, potem sobie czekając na pozwolenie i normalny już wlot na silnikach.
Ja używam na razie kontrolera do xboxa i bardzo ciężko mi idzie wykonywanie małych korekt przy FAOFF
Co sądzicie o tych 30 sekundach, mnie się wydaje, że kilka razy byłem zeskanowany znacznie szybciej?
 
Co sądzicie o tych 30 sekundach, mnie się wydaje, że kilka razy byłem zeskanowany znacznie szybciej?
Mi sie wydaje ze jak nie zezwolilem na to to nigdy nie bylem zeskanowany. Dostalem warning ze skanuja, ale jak dasz boosta od razu to w oknie czatu nie pojawia sie info od policji ze wszystko ok, ze moge leciec dalej (albo nie). A wydaje mi sie ze po zakonczonym skanowaniu tak jest. Wiec te 30 sekund moze byc prawdziwe i to co piszesz tez ma sens.
 
hehe, u mnie nie bylo.
No tak, bo Ty miales inna strone niz reszta swiata ;-P

O kosztach ubezpieczenia bylo pisane w tym watku chwile wczesniej, trudno to po prostu bylo zauwazyc, ale to bylo. Range calculator zaczal sie wtryniac tez juz jakis dluzszy czas temu. Byla chociazby jakos pokazywana dodatkowa informacja przy nazwach systemow a propos ilosci skokow jak szukales tras do handlowania.
 
No tak, bo Ty miales inna strone niz reszta swiata ;-P

O kosztach ubezpieczenia bylo pisane w tym watku chwile wczesniej, trudno to po prostu bylo zauwazyc, ale to bylo. Range calculator zaczal sie wtryniac tez juz jakis dluzszy czas temu. Byla chociazby jakos pokazywana dodatkowa informacja przy nazwach systemow a propos ilosci skokow jak szukales tras do handlowania.
Przed zmiana layouta pamietam dojsce kalkulatora, fitowania statku / ubezpieczenia nie widzialem. Ciesze sie, ze zauwazyles te zmiany szybciej odemnie, gdybys jednak podzielil sie tymi spostrzezeniami nie byloby teraz tego pitu pitu kto ma racje :)

[ KROPKA ]

EDIT:
Dla zachowania czystosci tematycznej prosze o usuniecie "pitu pitu" z topiku, z mojej strony kropka :)
 
Last edited:
Ciesze sie, ze zauwazyles te zmiany szybciej odemnie, gdybys jednak podzielil sie tymi spostrzezeniami nie byloby teraz tego pitu pitu kto ma racje :)
Przeciez sie wlasnie SOTBMP podzielil tym powyzej. Dlatego sie dziwie o czym jeszcze niby nowszym Ty piszesz.
 

rootsrat

Volunteer Moderator
Panowie, ta dyskusja do niczego dobrego nie prowadzi. Sprawa została wyjaśniona, nie ma sensu tego ciągnąć :)

Keep it cool :cool:
 
hehe, to niech bedzie, ze nie zauwazylem ze sie tym podzielil...;)

Nie mniej jednak, dziwne jest ze korzystam z tej strony niemalze na codzien i nowy layout a w nim zauwazalnosc nowosci zaskoczyla u mnie dopiero ostatnio, czyzby moja przegladarka ? :eek:
 
Top Bottom