Na moim sprzęcie działa bardzo dobrze, ale mam poczucie, że przez twój procesor będziesz miał 2-3 fps przy zbliżaniu się do planety i z 20 na planecie.
No, możliwe, że nie będzie aż tak źle, ale niestety ta gra ma fatalną optymalizacje. Nic dziwnego , ze chodzi w 40 stopniach fova na konsoli.
Moze tak zle to nie bedzie, moze gra wykorzystuje HT?
Pozatym u mnie (4c/4t 4670k @ 4.3 i 290X ) jestem praktycznie caly czas GPU-bound, grafika ma czasem 100% wykorzystania, natomiast zaden z 4 rdzeni nie doszedl do 100%.
U siebie nie bardzo widze to mordowanie procesora.
Po patchu ma byc lepiej, bo gra ma skopana generacje m.in. shaderow i sami tworcy przyznali, ze gra nie generuje ich na poczatku i nie cacheuje, tylko robi to na bierzaco podczas lotu/chodzenia, stad czasem takie masakryczne przyciecia.
Czy bedziesz mial FullHD czy nie to w sumie zadna roznica, bo o ile HUD jest w rozdzielczosci jaka ustawisz, to swiat jest podobno generowany w 720p i upscaling wyzej, dlatego wyglada caly czas jak rozmyty, zagrywka znana z konsol.