Podobnież próbowali "gordonowy" łom i nie działał w sposób zadowalający.
Ustaw speed na maks, będziesz miał bieganieJeszcze żeby dali bieganie i możliwość walnięcia kogoś rurą w głowę, naboje się szybko kończą i nie ma broni melee.
Ja jeszcze bym dorzucił do tego śledzenie rąk i może śledzenie oczu, bo Facebook z Oculus Questem się rozpędza w tej materii (hand tracking) i mam nadzieję że to się stanie standardem - do simów typu DCS jak znalazł, choć brak zwrotnego sprzężenia dotykowego trochę obsysa. Ale skoro mogą być wibrujące pierścienie nakładane na inne niż palce części ciała, to może i ktoś dorobi taką feedbackową dokładkę na palec współpracującą z hand trackingiem dorobiNo ciekawe na ile popłynęli z tą bezkompromisowoścą.
Na chwilę wg mnie obecną bezkompromisowe oznaczają
- fov 130+
- bezprzewodowe
- kompatybilne z knucklesami
- minimum 2160p
Obstawiam ze Reverb 2 dostal tracking valva i deczko lepsze audio, reszta po staremu. Za malo czasu mieli zeby zrobic fov , soczewki , mechaniczne IPD i inne bajeryJa jeszcze bym dorzucił do tego śledzenie rąk i może śledzenie oczu, ?
Wymiecenie nastąpiło w grudniu, po ogłoszeniu Alyx.A w sumie ciekawe to wymiecienie z rynku gogli. Czy to przez Half-Life'a?
sposoby maja to do siebie ze raz dzialaja a raz nie, a nawet jak dzialaja to bywa ze slabo, przyklad prosto z brzegu: exclusivy Oculusa poprzez revivePamiętajcie, że sposobami do WMR można podłączyć sensory i kontrolery knuckles