Przygody z Virtual Reality

Pozostaje tylko pytanie którą wersję.
Dylemat podobny jak przy DCSie i podobnie jak przy DCSie chyba zastosowanie ma zasada że kup podstawkę a potem się zobaczy. Z tego co wiem (nie grałem w FS) kokpity tam są dość szczegółowo zrealizowane, zatem zanim się jednego nauczysz porządnie to zdążysz doskładać na wersję deluxe :D
 
wszystkie fajne europejsie lotniska sa w Delux
Ja to trochę inaczej zrozumiałem - "fajne lotniska" to będą te które będą ręcznie robione, a jak ich nie będziesz miał to będziesz lądował na tym co mapy binga tam wypluły? Czy też w ogóle "nie ma lądowania na Balicach (ha ha fajne lotnisko ha...) bo nie masz Deluxa"?
 
Nie, najpierw poszła plotka, że tylko na Reverba. Teraz się potwierdziło, że na WMR w ogólności (nie tylko na G2).
Jaka "plotka"? Przecież ten artykuł na UploadVR to jest przepisany news z polygona który poinformował o tym dzień wcześniej, nawet tytuł newsa jest praktycznie identyczny.

Oryginalny news potwierdzający że VR będzie tylko na reverbie, który ja wrzuciłem kilka dni temu, a Ty skomentowałeś:

Przepisany dzień później news z polygona (nawet się z tym nie kryją: "Polygon confirms that the ultra-realistic flight sim will add support for the upcoming HP Reverb G2 headset") który nagle odkryłeś:

nie wspierany lub zapominany system w tym przypadku wyszedł na pierwsze miejsce. Dobrze mu to zrobi.
To jest sztuczna wyłączność wymuszona przez Microsoft (bo to ich gra i ich system VR), która jedyne co zrobi to wkurzy posiadaczy gogli innych niż WMR. I pewnie zostanie w dniu premiery złamana.
 
Jaka "plotka"? Przecież ten artykuł na UploadVR to jest przepisany news z polygona który poinformował o tym dzień wcześniej, nawet tytuł newsa jest praktycznie identyczny.

To może przytoczę dokładnie cytat, który tak mnie po raz drugi zafrapował:

Update: Originally this story reported that VR support was only coming for the HP Reverb G2. Now, developers have clarified that it will actually support all Windows Mixed Reality headsets at launch and is coming to other headsets/platforms later. The original post has been completely edited to reflect this news.

Może musisz klepnąć F5 w przeglądarce? ;)
 
Last edited:
No to znaczy UploadVR nie ogarnął i nawet przepisywać nie umieją ;) W leadzie artykulu na polygonie jest napisane "The HP Reverb G2 will be compatible at launch, other devices to follow" i było tak w momencie kiedy go wklejałem.

The first compatible device will be manufactured by HP, with other leading VR products to follow.
 
Last edited:
Na stronie Microsoftu / FS jest doszczegółowione:
VR SUPPORT COMING TO MSFS

We are excited about the reception that Microsoft Flight Simulator has received from the community and look forward to its launch on August 18th. Today, we announced Microsoft Flight Simulator will support VR platforms beginning fall 2020 as a free update. VR support for Microsoft Flight Simulator will coincide with the HP Reverb G2 this fall. VR support will be available on all Windows Mixed Reality (WMR) headsets upon VR launch. Support for additional platforms/headsets will follow. Stay tuned for future updates.

 
No i dokładnie na podstawie tego wpisu w ten sam dzień powstał news Polygona o tym. Dzień po tym napisał o tym UploadVR.
 
Last edited:
Tak, nie mogę się doczekać kiedy będziemy mogli chłopakom pokazać filmy jak razem lecimy w naszych WMR :D Na Indeksie i Pimaxie będzie można zagrać 'later', a to prawie to samo co 'soon' (TM) :D
 
No a w gry z Oculus Store można zagrać tylko na Oculusie, tak słyszałem ;)

Slabiutka zagrywka marketingowa, ale w sumie po Microsofcie można było się spodziewać. Ciekawe jak szybko community to obejdzie.
 
No a w gry z Oculus Store można zagrać tylko na Oculusie, tak słyszałem ;)

Slabiutka zagrywka marketingowa, ale w sumie po Microsofcie można było się spodziewać. Ciekawe jak szybko community to obejdzie.

Słabiutka ale zawsze jakaś.
Nareszcie Microsoft robi cokolwiek, by Grześ z wypasionymi monitorami i odlotowym "gamingowym" fotelem zapytał mamy co to jest WMR i czy mu kupi po następnej wypłacie.

A że denerwuje innych posiadaczy? Oczywiście, ale denerwuje cały czas i bez tego! Przecież WMR pokazuje, że można taniej, wygodniej i "lepiej".

EDIT:
No dobra - dla perwersyjnych wielbicieli macania sobie pośladków przy sprawdzaniu trackinu "lepiej" wezmę w cudzysłów ;)
 
Zapomniałeś "wygodniej" też wziać w cudzysłów ;)

Słabiutka ale zawsze jakaś.
Brzmi jak opis jakości śledzenia kontrolerów za pomocą dwóch kamer ;)

A że denerwuje innych posiadaczy? Oczywiście, ale denerwuje cały czas i bez tego!
Skąd wiedziałeś? Jezu, jak mnie ten WMR denerwuje! Spać nie mogę, bo cały czas jestem podenerwowany WMRem. Straszne to jest!

Ale na test Reverba G2 się wpraszam ;)
 
To wszystko zależy do czego potrzebujesz Headsetu:
Jak do grania i zabawy - nie widzę żadnych problemów - kupuję czwarty zestaw WMR.
Jak do szukania problemów - u każdego producenta znajdziesz jakieś.
 
To wszystko zależy do czego potrzebujesz Headsetu:
Jak do grania i zabawy - nie widzę żadnych problemów - kupuję czwarty zestaw WMR.
Jak do szukania problemów - u każdego producenta znajdziesz jakieś.
No gosc z tego materialu mial problemy w zdobyciu lepszego wyniku w beat saber gdzie jak stwierdzil na LH idzie mu lepiej.
Ale masz racja chodzi o zabawe a nie wynik :)
 
Akurat Beat-Saber nie ma żadnych pułapek dla WMR'ow. Został sprawdzony przez eksperta pod tym kątem.

Nie dooglądałem filmu bo widzę tylko gościa, który wyraża opinię na podstawie innych filmików. Jak to jest dla Ciebie wartościowsza opinia niż kolegi - posiadacza - OK.

Ale wygląda mi to na wyszukiwanie na siłę wad trackingu po sieci :)
Jakie to hasło w Googlach było? "How bad is WMR tracking"? :)
 
Jestem bardzo ciekaw tego filmu Seby który ma opowiadać o FOV. U mnie horyzontalny wychodzi 96-98 na G1.
HP twierdzi że FOV jest ten sam, i jedynie ludzie większym IPD mogą mieć z tego wartość.
Seba z kolei ma IPD 64 (ja mam 63), więc blisko i twierdzi że widzi większy FOV. Czytam sobie różnych kolesi, i jedni widzą 91, inni 95, ja natomaist przy 96 jeszcze widzę zielone słupki (peryferyjnie) na tym narzędziu pomiarowy, przy 98 już nie.

Nawiasem mówiąc, jakie macie wyniki horizontal FOV w Waszych headsetach?
 
Last edited:
Top Bottom