Przygody z Virtual Reality

ponizej w linkach kilka shootow pokazujacych piekne widoki , najmiodniejsza grafika jaka widzialem w VR i nie sa to statyczne obrazki czyli drzewa i krzaki sie uginaja od wiatru a tłum żywo nas dopinguje
Dirt Rally 2.0 ver 1.7 https://www.racedepartment.com/downloads/craig-breens-volkswagen-polo-r5-ypres-rally-2019.27851/
 
Last edited:
W komentarzach/na forumie wszędzie psy wieszają że wersja SteamVR chodzi jak kupa i trzeba ciąć te detale... Ale Ci zaufam i kupię, żeby dać sygnał że "No VR no buy, VR == buy" :)
 
W komentarzach/na forumie wszędzie psy wieszają że wersja SteamVR chodzi jak kupa i trzeba ciąć te detale... Ale Ci zaufam i kupię, żeby dać sygnał że "No VR no buy, VR == buy" :)
tak pisza rifciarze poniewaz dali sie wyd... Na steamie byla promka 50% i kupili sadzac ze mogac zaimportowac to do oclusowego dasha ale bez odpowieniego dll to nie dziala. Wersja 1.7 dziala spoko w srodowku steam vr, eczesniej byly problemy. Na 3 wrzesnia zapowiedziano kolejna aktualziacje ( 1.8) dedykowana glownie vr..
 
No jak już się zdecydowałem to promka się skończyła :)

Ale ja jakoś za wyścigami nie przepadam. Szczególnie takimi "driftowymi". W Asseto Corsie wciągnęła mnie Formuła 1. Doskonalenie techniki daje frajdę. Przy "drifcie" wydaje mi się że duży wpływ ma szczęście, a nigdy nie przepadałem za RNG w grach.

Ale taką grafikę w okularach chętnie bym zobaczył, no i "świeża" kierownica by się mogła sprawdzić...
 
Formula oraz open kokpitowe fury AC sa rowniez moimi ulubionymi , model jazdy + telemetria bardzo satysfakcjonujaca.
Polecam fure Williamsa do zassania, poczatkowo ciezko go opanowac (powolutku z gazem) ale jest bardzo realistyczny no i bawimy sie jako Kubica ;) ( edit w setupie auta trzeba ustawic wspomaganie kierownicy/wheel assist na jakies 30% aby zadzialal ffb)

BTW W Dircie Rally staramy sie nie driftowac , mozna ale sekundy uciekają, przyczepność to podstawa.. Jedynie nawroty maja sens na drifcie.
 
Last edited:
Bawię się od powrotu z urlopu w NMS, i zgłaszam, że chodzi już całkiem nieźle.

Prawie "co patch" wpada jakaś optymalizacja VR i "robi robotę".

15 godzin przegrane, nocki zarwane, zabawa przednia.

Przy WMR trzeba poświęcić trochę czasu na personalizację sterowania, ale daje to efekt lepszy, niż natywne sterowanie VIVE czy Oculusa (chodzenie gałkami joysticków itp.)

EDIT:
już 20 godzin

a latareczka teraz jest podpięta do lewej ręki. +10 do immersji :)
 
Last edited:
Całkiem fajnie, choć jak ostatnio grałem to brakowało mi mapowania do zzoomowania scanera. Może już dodali ale gram na naleśniku bo za gorąco było na hełma, dopiero dziś było chłodniej.
Ja po dłuzszej sesji krecenia kólkiem (FFB na 90 %) w VR pomimo "klimy" wyglądam jak nasi kopacze w 80 minucie...
Pozytywne jest to ze jednak spalam kalorie i obwód w bicu rośnie :cool:
 
Last edited:
Nowe oprogramowanie WMRów daje radę w NMS!

Potężne narzędzie o niezauważalnym wpływie na wydajność i do tego niezwykle przydatne :

Y7pLBsX.jpg


PKBh8iF.jpg


Bez żadnego dodatkowego oprogramowania, po prostu w Windows.

Do tego łapanie screenshotów, narywanie filmów, podgląd przez kamery i dowolne aplikacje uruchamiane w dowolnym momencie.

Odkrywam dopiero ale bardzo fajna sprawa
 
Jakie 2 nowe headsety?
Sprzedałem za 2,5 tys PLN więc przyzwoicie. Prawie sie index zwrócił ;)
8k+ z nowa matryca RGB i poprawionymi soczewkami , innym facepadem, podobno to teraz zupełnie inny hedset oraz zapowiadany 8k X ,
Specyfikacje ( mam je na mailu ale obiecalem nie rozpowszechniac) beda podane do wiadomosci okolo 16 wrzesnia...
 
Ciekawe info .No to dobrze że sprzedałem.

A te headstrapy ze słuchawkami co obiecali na Kickstarterze to planują kiedykolwiek wypuścić?
 
Top Bottom