Przygody z Virtual Reality

Nowa steamvr beta, poprawili co-nieco i jest też coś dla WMR, choć ludzie w komentarzach narzekają że 1.7.15 nadal było lepsze.


Fixed click-from-position for Button modes on thumbsticks that don’t allow clicking (for example, Windows Mixed Reality controllers do not send thumbstick click to SteamVR).

Windows MR:
  • Fix some cases of Windows MR HMD blurriness. This reverts texture size rounding which might cause certain combinations of supersample scale and HMD reported resolution to cause blurriness in the WinMR compositor. The impact of this change may vary from user to user (due to each individual HMD reporting slightly different resolutions - even for the same make/model - and supersampling varying based on GPU / user preference).
 
U mnie nie ma różnicy między 1.7.15 a tą nową. W poprzednich miałem nierówne tylko paski na podłodze w steam, ale w grach OK. Fakt że nie wszyscy doświadczali rozmyć.
 
To niby ma dotyczyć pewnych poziomów SS, w Reverb ma pewnie marginalne znaczenie. Linie w ekranie startowym steamVR wydają mi się ostrzejsze w Samsungu O, ale to może być autosugestia.
Potestuję dzisiaj w DCSie, tam różnica powinna być odczuwalna, o ile istnieje.

Ok, czyli w knucklesach głównie jest ten sam problem z thumbstickiem. W sumie dobrze, że się o tym dowiedziałem, bo prawie na bank bym to przeoczył. Niezbyt lubię klikanie w thumbstick i raczej tego unikam. Dopiero przy okazji problemów z nim w Index dowiedziałem się, że WMR w ogóle ma taką funkcję :)
 
Last edited:
Wszystkie indeksy wyprzedane, kolejne dostawy ponoć w styczniu. Czytałem na forum steama że jakiś nasz rodak wziął nawet pożyczkę na zakup a tu zonk. Także fart że dostaniesz przed świętami 😁
 
O kurcze faktycznie, zestaw bez stacji bazowych też już nie jest dostępny. Załapałem się na ostatnią chwilę :)
 
To pewnie szał przedświąteczny i klienci brali co się tylko dało, żeby dostać jeszcze Alyx w bonusie. Przez to, że skończył się towar pewnie Valve i tak jest kosmicznie w plecy i właśnie linczują tego co zlecił produkcję takiej a nie innej ilości zestawów.
To w sumie dobre wiadomości. Oby jak najwięcej im się sprzedało. Im więcej VR tym lepiej dla nas.
 
Na pewno jest gigantyczna różnica na ekranie startowym SteamVR. Wygląda jakby wcześniej nie działał tam prawidłowo SS, teraz linie są gładkie. W DCS, żadnej dużej różnicy nie zauważyłem, ale jest jakby lepiej. Mam wrażenie, że niektóre etykiety łatwiej teraz odczytać bez poruszania głową. Jednak bym się o to nie założył ;-)
 
Ok, czyli w knucklesach głównie jest ten sam problem z thumbstickiem. W sumie dobrze, że się o tym dowiedziałem, bo prawie na bank bym to przeoczył. Niezbyt lubię klikanie w thumbstick i raczej tego unikam. Dopiero przy okazji problemów z nim w Index dowiedziałem się, że WMR w ogóle ma taką funkcję :)
Ja też nie przepadam, nie jest to wygodne, ale w wielu grach używane, głównie do biegania, czasem do ataku melee w strzelankach (ale to w 2D, bo w VR macha się rękami ;) )
 
Ponoć od października produkują już poprawione, ale trefne pewnie i tak wypychają. Część kupujących może nie zauważy i nie zareklamuje.
Na początku jeszcze skubani twierdzili, że tak zostały zaprojektowane i tak ma być :)
 
Ponoć od października produkują już poprawione, ale trefne pewnie i tak wypychają. Część kupujących może nie zauważy i nie zareklamuje.
Na początku jeszcze skubani twierdzili, że tak zostały zaprojektowane i tak ma być :)
Ciekawostka bo Simplex dostał sprawny z datą produkcji lipiec. Ale może mu zretrofitowali działający joystick?
 
Może faktycznie już w lipcu poprawili, tylko jeszcze przez długi czas trwała wysyłka tego co jest w magazynach.
 
Na reddicie jest arkusz, można mniej więcej zobaczyć kiedy ludzie zaczęli dostawać działąjące:
https://www.reddit.com/r/ValveIndex/comments/cuvyx2 Source: https://www.reddit.com/r/ValveIndex/comments/cuvyx2/hardware_revision_of_knuckle_controllers/


HP też się chyba nigdy oficjalnie nie przyznało ze poczatkowo wypuścili bubla i że wydali "V2".
Ja mam prawy kontroler z lipca, sprawny no i ten nowy lewy z października - mam wrażenie że gałki analogowe trochę inaczej "chodzą" w jednym i w drugim.

Ponieważ nie lubię nagabywania że coś nie jest o Elite, zakładam w offtopicu - tutaj możemy radośnie dyskutować o różnych grach.
Druga rocznica założenia wątku, jak ten czas leci :)
 
Można go też postawić na boku.
Te wymiary dają nadzieję że konsola będzie wydajna i cicha.
Szkoda tylko że Phil Spencer wypiął się na VR.
 
Top Bottom