Przygody z Virtual Reality

Nie dooglądałem filmu bo widzę tylko gościa, który wyraża opinię na podstawie innych filmików. Jak to jest dla Ciebie wartościowsza opinia niż kolegi - posiadacza - ok

Faktycznie nie ogladales, facet przez pierwsze minuty pokazywal siebie grajac w In Depth i Beat Saber na Riftcie S.
Czyli jako posiadacz najlepszego 5 kamerowego systemu WMRa i jednoczesnie trackingu od Valve wyglada mi na bardziej obiektywnego experta niz ten wskazany przez Ciebie.
Ten pstryczek ze cos na sile szukam również byl genialny - Reverb G2 to taki zapomniany headset zupelnie nie na czasie .. Algorytm wg ktorego przeczesywalem internet zostawiam jednak dla siebie ;-p
 
1596484433425.png


Nowy steam hardware survey. WMR nadal zdycha, spadek o 1 punkt procentowy do 7,36 (a pamietam, jak był w okolicach 10%).
Quest zaliczył kolejny wzrost, do 10,13% i jest obecnie na 5 miejscu. ALVR to ciekawostka - to jest oprogramowanie umożliwiajace bezprzewodowe granie w pecetowe gry VR za pomocą Questa:

To też niezły wynalazek:
 
Dobra ziomki poziomki, napiszcie jaki macie horizontal FOV w Waszych headsetach (mierzone tą śmieszną apką). Interesuje mnie Wasza subiektywna opinia, tego co widzicie, bo bardziej wierzę Wam tutaj niż jutuberom, streamerom czy innym dziwnym ludziom.
 
Source: https://youtu.be/fvkUtY8ifDs


seba wrzucił porównanie FOV dla jego IPD 64.

Tutaj przypomnę, jemu FOV w G1 wyszło 94, mi wyszło pomiędzy 96 a 98 (mam IPD 63), natomiast jak pisałem - dla mnie Acer VR, O+ i G1 mają podobne FOV.. zaś sebie O+ wyszedł zaskakująco dobrze (102 a vFov 130 - jak w Index).

Fajnie też to pokazuje jak w gruncie rzeczy nieznaczna różnica jest między G1/G2/O+ a Index.

1596488505522.png


Nie mam wyrzutów sumienia że nie zapreorderowałem G2, ponieważ skoro w moim subiektywnym odczuciu G1 jest podobne do 0+ a sebie wyszło wyraźnie lepsze, a G2 jest pomiędzy, to różnicy nadal bym nie zauważył. Czekam na G3, albo coś z wyraźnie wiekszym FOV'em.

Tak czy siak, mamy już 2160p, teraz walczymy o FOVa. Myślę że Artisan2 z 2160p mógłby być fajny, ale na pewno coś z z hFOV 110+ będzie godne uwagi zmiany.
 
Last edited:
Może procentowo w suchych cyferkach różnica nie jest znaczna, ale podczas używania jest znaczna. Wiem, bo regularnie przełączam się między indexem a questem (i czasem PSVR). Index ma też zauważalnie lepszy FOV pionowy.
 
Fallout 4 VR za 25 "zeta". Jak sobie przypomnę ile ja za to dałem...
Muszę wrócić do gry - podobno jest coraz lepiej:

CDKeys to nie handlarze kluczami z podejrzanych źródeł tylko "legitny" sklep.
 
Coraz lepiej jak? Gra ma "mixed" na steamie, a ostatni patch do gry wyszedł w kwietniu.

2018 roku.

No to mówię, że łatają.

Powoli.

Ale skutecznie.

(Nie chce mi się grzebać, ale na 90% poprawiali ... Aaaaa wiem, to WMR w sterownikach w tym roku naprawił odbicia światła czy coś...

A może to był 2018 rok a czas tylko tak zapiernicza?

Co za różnica za 25 zeta?)
 
Last edited:
Za 25 zeta to braść FO4VR i nie gadać, chyba że ktoś folałta nie znosi. Zacny ikspiriens wijarowy, też muszę się za niego wziąć... Ja kupiłem na promce w gmg i chwilę pograłem, ale problemy techniczne z tą grą były na tyle duże że mój ziemniaq sobie nie radził i zaniechałem.

Btw. Jeśli ktoś ma FO4 z DLC to można zmusić wersję VR do działania z DLC.
 
O ile mi wiadomo te problemy nigdy nie zostały rozwiązane. Ciekawe czy na 2080Ti tez tnie ;)
Cinek Pimax udowadniał że nie tnie jak się cofnie windowsa do jakiejś tam wersji, ale aż tak szalony nie byłem :D Mogę ściągnąć, odpalić i zobaczyć jak ktoś bardzo chce, ale nadal twierdzę że nad 25zł nie ma się co rozwodzić zbytnio, gra jest z dużym światem i fajnie choćby w niej połazić po Wastelandzie w VR.
 
Ja chyba dałem więcej i nigdy nie odpaliłem.
No i integracja VR w tej grze nie jest jakaś super. Wszystkie bronię są jednoreczne, nie masz dłoni którymi możesz wchodzić w interakcje z otoczeniem (np otwierać szuflad).
 
Last edited:
Top Bottom