Squadron i FS2020 umili czas znając FDev i tak odwalą cos nudnego jak flaki na pół gwizdka..Mam wrażenie właśnie cze to 'czasowo' będzie trwało dwa lata :/
Squadron i FS2020 umili czas znając FDev i tak odwalą cos nudnego jak flaki na pół gwizdka..Mam wrażenie właśnie cze to 'czasowo' będzie trwało dwa lata :/
A co ma Reverb do GPU?
Nowe konsole to AMD Navi - wspierają RT więc nie ma powodu żeby desktopowe nie wspierały. Oczywiście diabeł tkwi w szczegółach i jak będa dwa różne API to będzie bida. Ale na szczęście jest DXR (DirectX Raytracing) który mam nadzieję już ukierunkował prace AMD. Pytanie jak wydajnościowo... Nvidia też pcha swojego DLSSa, fajnie byłoby jakby AMD miało odpowiednik żeby znów się nie zrobiło developer hell - bo na tym wszyscy stracimy (droższy i dłuższy development).
A co do ED:O VR to powiem Ci że optymista z Ciebie ;-) 10 year plan co najmniej ;-)))
Spokojnie, nie ma gier z VR z raytracingiem i póki co na żadną się nawet nie zanosiNo własnie GPU ma to że chciałbym pograć na VR z raytracingiem w jakieś gry
Ta, inne API, chciałbyś Od co najmniej pół roku wiadomo że raytracing AMD będzie zgodny z DX12:a z tego co wiadomo to póki co AMD nie ma RT, niby ma coś być, ale nie będzie pewnie kompatybilne z obecnymi grami, i jest właśnie duża szansa na inne API.
Nie "daje radę" tylko "jestem gotów tolerować reprojekcję bo w wmr 'dobrze działa'"Obecna karta daje rade na 2160p
niby DLSSs ma 'jakoś' wspierać VR
Z opisu wnioskuje ze to bardziej jakaś "mini gierka" niz pełnoprawny space sim. Oprawa graficzna wydaje sie być wyjeta wprost z ED. Zbudwali to na cobra engine ?Wszystkie.
Ubi coś wczoraj zapowiedziało:
A Game of Space takes the best parts of Elite: Dangerous into virtual reality
What if mining was the game?www.polygon.com
No ale dobrze wiedzieć, że w poniedziałek pojawią się w końcu semi-niezależne benchmarki (prawdziwie niezależne będą od tych których nvidia nie lubi więc nie wysłała im kart i sterowników i kupią je sami w sklepie albo skombinują od partnerów AIB).
Znaczy chciałeś powiedzieć że ED ukradła design orbisów z plakatu Odysei kosmicznej? Być może oprawa wygląda znajomo bo w końcu kosmos ten sam A MOŻE TO TEN TAJNY PROJEKT FRONTIERA WYPUSZCZANY POD SZYLDEM UBISOFTU DLA NIEPOZNAKI?!!! (oraz potrzebowali kasę ubi na programistów ogarniających VR )Z opisu wnioskuje ze to bardziej jakaś "mini gierka" niz pełnoprawny space sim. Oprawa graficzna wydaje sie być wyjeta wprost z ED. Zbudwali to na cobra engine ?
ta kapnoł sie 2 minuty przed popełniłem Twojego posta !EDIT: o, już się kapnął
Zadalem zwyczjane pytanie.Znaczy chciałeś powiedzieć że ED ukradła design orbisów z plakatu Odysei kosmicznej? Być może oprawa wygląda znajomo bo w końcu kosmos ten sam A MOŻE TO TEN TAJNY PROJEKT FRONTIERA WYPUSZCZANY POD SZYLDEM UBISOFTU DLA NIEPOZNAKI?!!! (oraz potrzebowali kasę ubi na programistów ogarniających VR )
Seba to chyba nawet w lodówce ma Reverba bo wszędzie go w thumbnaile pakuje ;-)Seba chyba oglądał te benchmarki że skasowanego linka yaty, bo już nagrał materiał ;D
A ja sobie zwyczajnie śmieszkujęZadalem zwyczjane pytanie.
Probowałem wczoraj polatac w ED ale stracily sie moje bindy po updacie carriera. Poniewaz jestem juz stary to bindowanie wszytkiego na nowej raczce od Virpila + przepustnica zajeły mi 2 godziny i stwierdzilem ze ciagle nie teges i ze dawniej gralo sie lepiej.PS: O galnecie oczywiście wszyscy słyszeli? Może będzie sens odpalić gogle bo thargoidzi mają wrócić ponoć...
ANNOUNCEMENT - Narrative additions and Dev Diary FAQ
Greetings Commanders! As you will have seen from the events today (and heard if you tuned into our livestream) GalNet and wider narrative content is being reintroduced to Elite Dangerous. While this has been away for a little while, the community and development teams have been constantly...forums.frontier.co.uk