tak game changerem ktory uszkadza komorki, juz obecne pasma wifi i pole EMF to syf a teraz zaloz headset na glowe z wzmocnionym sygnalem x10. Jest sporo opracowan naukowych na ten temat , oczywiscie lobbysci bede mowic ze efekt jest nieznany Tak wiec ja tam wole kabel a niech sobie inni grzeja zwoje...Myślę że będzie LCD (koszt). Co do rozdzielczości obstawiam okolice 3200x1800, czyli 1800x1600 na oko. Index ma 1600x1440. Rift S ma1440x1280.
Ale gamechangerem będzie bezprzewodowe połączenie z PC, jeśli będzie XR2 obsługuje pasmo WiGig czyli 60GHz.
In the meantime there's this weird rumour / leak... Just see for yourselves:
Source: Source: https://twitter.com/VRGameRankings/status/1306040208220020736
Można założyć foliową czapeczkę i uznać, że nvidia jakimś cudem zoptymalizowała sterowniki i architekturę tylko pod te kilka gier które pozwoliła przetestować i tylko tam wzrost wydajności wynosi 80%, a w każdej innej grze będzie dużo mniejszy.
Albo można nie zakładać foliowej czapeczki i przyjąć, że skoro w tych kilku grach (na różnych silnikach i API - UE4, IDTECH, Northlight, DX12, VULKAN) wzrost wydajności wyniósł 80%, no to w większości gier będzie +/- taki wzrost (oczywiście nie w każdej). Ja wybieram bramkę numer dwa.
Nieszkodzi w innych grach dx 10/11 szalu nie ma , średni przyrost daleki od szumnie zapowiadanych 80%Akurat jeśli chodzi o MSFS to z tego co widziałem u gamers nexusa to tam jest taki sam problem jak z DCSem - pojedynczy wątek bottleneckuje całą kartę dlatego nawet nie robili testów na niżej niż 4k.
optymista, nie patrz na dx12 takich gier vr praktycznie nie ma..2x 1080ti
To jak, ciagle wybierasz bramke nr 2 ?
To jest jedna gra w której problemem jest CPU. Widziałeś testy vs 2080 w innych grach? Średni przyrost to prawie 70% w 4K. Wiadomo było że skoro nvidia pozwoliła testować DF gry w których był 80-90% przyrost, to że to będzie najlepszy scenariusz, a realnie uśredniony przyrost będzie trochę mniejszy no i dokładnie tak jest.W podeslanym benchu w FS2020 widze tylko 8~13fps wiecej co daje przyrost w okolicy 15~23 %, du.. nie urywa.
Dalszy komentarz w temacie Digital Foundry i foliowych czapeczek zbedny..
Nie CPU nie jest problemem - Gamer Nexux chyba nie pochylil sie nad opcjami lub streaming ssie. Uzywam project lasso , żaden core nie podskoczyl powyzej 60% a fpsy w 4k slabe.To jest jedna gra w której problemem jest CPU. Widziałeś testy vs 2080 w innych grach? Średni przyrost to prawie 70% w 4K
Jest cos o soczewkach i marycy (lcd ??) . Sorki nie mam czasu to oglądac..Wracając do VR
Oculus Quest 2 Review – The Best Standalone Headset Gets Better in (Almost) Every Way
When Quest first launched in 2019, we called it the “first great standalone VR headset,” owing to it being a truly complete package between hardware, software, and content. And over the course of its life, we saw Quest improve over time with software updates that added new features and improved...www.roadtovr.com
1,832 × 1,920 na oko, czyli 25% mniej piksli niż w Reverb G2, ale do tego jest hand tracking i bezprzewodowość. Bardzo ciekaw jestem FoV.
Mówiąc krótko, myślę że ten headset pozamiata, może nie nas, dla nas do simów będzie lepszy G2 (nasze gry są na kompa, jednak ma wyższą rozdzielczość i na pewno lepsze audio), ale pozamiata cała reszte rynku. Jak inni nie zjadą z ceny, nie dadzą hand trackingu i bezprzewodowości, to nie będzie na rynku czego po nich zbierać w 2021, włacznie z HP.
Na koniec 2021 lub 2022, dostaniemy Questa 3, którego kupimy wszyscy tu obecni.
Sam się nad Questem 2 zastanawiam, tylko że gdzieś z tyłu głowy wiem, ze G2 jednak będzie miał jedną lepszą jakość obrazu bo nadal rozdzielczość to jest coś o co walczymy, ale nie spodziewam się przepaści między tymi dwoma headsetami. Tak mi się ten quest 2 spodobał, że nie wiem czy też go nie kupić i sobie porównania do G2 nie zrobić.
Do tego Ocularus dodał czujnik pojemnościowy do kontrolerów z którego HP zrezygnował - mówiłem że to strzał w kolano i ten sensor był fajny.