Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Jeg har prøvet at "seach" på Felle, men den eneste der kommer frem er "Fellen Iron", men jeg ved ikke om det er fordi du er for langt væk fra mig(ca 80 LY) eller om det er fordi du enten ikke er online lige pt eller om det er fordi du evt. spiller i Solo-mode.... ??
Jeg kan i hvert fald ikke tilføje dig på min venne liste... Du kan jo evt. prøve med mig seach på "Universal Evil" hvis det er..

Ps. jeg skal lige have samlet yderlig 1,6 mio cr. sammen til en FSD A4 så jeg kan hoppe 19 LY af gangen så skal jeg nok prøve at kigge forbi dit system, men lige her til at starte så skal du jo også bare have fundet din Freagle så du kan sælge Sidey og komme igang med at lave nogle Cr. ;)

Ja jeg spillede ikke så lang tid, men fik da lavet to handler og fik prøvet at docke et par gange (uden uheld yub yub!) blev intervined en enkelt gang og undslab. Dejligt spil synes jeg indtil videre. I morgen vil jeg indstille mine bindings lidt bedre osv.
Jeg prøver lige at søge på dit navn imorgen.

Kan det virkelig passe at det der Eagle-skib som jeg har (et eller andet sted) ikke har mere end 2 cargo-slots ? mit begynder-skib har jo 4 slots..?

Hvilket skib skal være min første upgrade hvis jeg vil gå ned af stien som trader ?

Ja jeg spillede ikke så lang tid, men fik da lavet to handler og fik prøvet at docke et par gange (uden uheld yub yub!) blev intervined en enkelt gang og undslab. Dejligt spil synes jeg indtil videre. I morgen vil jeg indstille mine bindings lidt bedre osv.
Jeg prøver lige at søge på dit navn imorgen.

Kan det virkelig passe at det der Eagle-skib som jeg har (et eller andet sted) ikke har mere end 2 cargo-slots ? mit begynder-skib har jo 4 slots..?

Hvilket skib skal være min første upgrade hvis jeg vil gå ned af stien som trader ?

Ja til at starte med har eaglen kun 2 tons cargobay men du kan opgradere det til 8 det har jeg i min... (jeg flyver dog ikke længere i min har skiftet til cobraen og opgraderet den til 44 tons)

Jeg lavede de fleste Cr. i Eaglen da den er meget mere manøvre dygtig til dogfighting + den har plads til at have 2 laser turrets og 1 misil launcher(misil skal først bruges når du har fjernet skjoldet på modstanderen med laserne)

Edit: Jeg har sent en request til Fella ingame nu ;)

Last edited:
Ja til at starte med har eaglen kun 2 tons cargobay men du kan opgradere det til 8 det har jeg i min... (jeg flyver dog ikke længere i min har skiftet til cobraen og opgraderet den til 44 tons)

Jeg lavede de fleste Cr. i Eaglen da den er meget mere manøvre dygtig til dogfighting + den har plads til at have 2 laser turrets og 1 misil launcher(misil skal først bruges når du har fjernet skjoldet på modstanderen med laserne)

Edit: Jeg har sent en request til Fella ingame nu ;)

Min char hedder nu godt nok "felle" 😀

Okay så kan jeg bedre forstå min request blev denied :D

anyway jeg har accepteret din request i stedet ;)

Jeg prøvede også lige det der mining igår 4½ time = 250K cr. :( Så det gider jeg ikke spilde tid på mere, det er meget sjovt, men tager alt for lang tid at fylde de 36 tons cargobay op, måske det hjælper hvis jeg senere prøver med en større "refinery", så jeg har plads til mere end kun 3 forskellige typer... Nu må vi se, foreløbig holder jeg mig til nogle hurtige traderuns der tur/retur giver ca 110K cr. og det tager ca. 12-15 min alt efter hvor meget jeg bliver "interdicted"

Heysan.

Jeg har en "hauler" med 16 slotscargo atm.

Jeg nyder at bare være trader uden de store ris-si-si (ja jeg ved det godt...)

Jeg er i øjeblikket i LHS 3447 & Yakabugai systemerne indtil videre og jeg vil stille og roligt prøve at få skrabet en masse credits ind.

Jeg er som sagt en nybegynder og der er sikkert en masse fine tricks jeg ikke har fattet endnu, men det må komme når tid er.
Jeg håber at støde på dig derinde en dag :)

Hey Folkens. :)

Hey Folkens.
Hvis nogen af jer skulle have lyst, så er killerwees et dansk community der altid søger mennesker.
Vi har både plads til "elites" og "casuals" og så er vi da helt igennem nogle flinker mennesker.
Aldersmæssigt så ligger vi normalt imellem 20 - 50 år.
Vi har selfølgelig egen Teamspeak 3 server med masser af plads.
logo900.png

Last edited:
Hej!

Hur många är vi egentligen från Skandinavien? Känns inte som att det här spelet är så populärt här i Sverige i alla fall...eller har jag fel?

Heysan.

Jeg har en "hauler" med 16 slotscargo atm.

Jeg nyder at bare være trader uden de store ris-si-si (ja jeg ved det godt...)

Jeg er i øjeblikket i LHS 3447 & Yakabugai systemerne indtil videre og jeg vil stille og roligt prøve at få skrabet en masse credits ind.

Jeg er som sagt en nybegynder og der er sikkert en masse fine tricks jeg ikke har fattet endnu, men det må komme når tid er.
Jeg håber at støde på dig derinde en dag :)

I starten er det også den nemmeste måde at lave credits på, så snart du har har råd til cobraen så køb den og opgrader dens lagerkapasitet jeg fik min op til 44 tons ved at droppe basic scanner og andre unødvendige ting da det er cargospace du har brug for, gerne opgrader dine thrusters og FSD så du kan hoppe længere og hurtigere kan komme ind og ud af stationerne... :)

Ps. jeg hopper hen til dig i min cobra(flyver pt. min type 6 transporter) lige efter jul inden nytår og prøver at lokalisere dig... skal den vej alligevel for at komme over imod Beta Hydri hvor federationen har en opgave til mig(skriver ham Navel manden til mig)

Hey Folkens.
Hvis nogen af jer skulle have lyst, så er killerwees et dansk community der altid søger mennesker.
Vi har både plads til "elites" og "casuals" og så er vi da helt igennem nogle flinker mennesker.
Aldersmæssigt så ligger vi normalt imellem 20 - 50 år.
Vi har selfølgelig egen Teamspeak 3 server med masser af plads.

Hej killerwee
Hedder du det ingame eller er det en privat playergroup du er medlem af ? Og hvis det er det hvad hedder du så ingame og hvor i galaksen er du henne ?

Last edited:
KillerWee er navnet in-game og navnet på den privat group der er oprettet. (Lad os håbe de åbner for en reel klan del snart...)
Killerwees.dk er hjemmesiden for communitiet.
Lige pt. leger vi rundt i og omkring Cosi :)

KillerWee er navnet in-game og navnet på den privat group der er oprettet. (Lad os håbe de åbner for en reel klan del snart...)
Killerwees.dk er hjemmesiden for communitiet.
Lige pt. leger vi rundt i og omkring Cosi :)

Okay jeg har sent et par request' ingame... Skal man have nogle specifikke "Permits" for at komme derhen, Jeg har 140 LY derhen og jeg tror Felle har mindst lige så langt...

Okay jeg har sent et par request' ingame... Skal man have nogle specifikke "Permits" for at komme derhen, Jeg har 140 LY derhen og jeg tror Felle har mindst lige så langt...

Nej, man skal ikke have nogle specielle permits eller noget..
Vi har ihvertfald fået en med er først købte adgang ved release... :)
requests accepted.. :p

Fedt at møde folk fra skandinavien herinde.
Synes at det halter lidt med at finde folk ingame, men så kan man jo altid skrive herinde? :)

Last edited:
Fedt at møde folk fra skandinavien herinde.
Synes at det halter lidt med at finde folk ingame, men så kan man jo altid skrive herinde? :)

Jamen velkommen til sys288 :)

Hvis du har lyst så kan du jo komme over til "Cosi" systemet (Julian City) der er vi nogle stykker incl. mig der operere i øjeblikket... Du kan evt. joine os der hvis du lyster jeg kommer på igen lidt senere i aften... Du må da også gerne sende en "Friend request" til mig ingame ;)

Ps samme Cmdr navn ingam som her på board...

Jamen velkommen til sys288 :)

Hvis du har lyst så kan du jo komme over til "Cosi" systemet (Julian City) der er vi nogle stykker incl. mig der operere i øjeblikket... Du kan evt. joine os der hvis du lyster jeg kommer på igen lidt senere i aften... Du må da også gerne sende en "Friend request" til mig ingame ;)

Ps samme Cmdr navn ingam som her på board...

Ja, det så jeg så først idag ;)

Jeg prøver at se om jeg kan komme på i aften og fange dig/jer :)

Så fik jeg min Cobra :) Det er sateme et dejligt skib - så nu skal der virkelig flyves nogle trading runs så jeg kan blive rig hehe.

Er en type 6 den næste jeg burde sigte efter?

Så fik jeg min Cobra :) Det er sateme et dejligt skib - så nu skal der virkelig flyves nogle trading runs så jeg kan blive rig hehe.

Er en type 6 den næste jeg burde sigte efter?

Ja når først cobraen er helt opgraderet så er det et dejligt skib, kan både kæmpe, mine og trade med det samt udforske med det hvis du sætter det rigtigt op... ;)

Ja hvis du vil fortsætte med at trade så er Lakon Type 6 helt klart det næste mål og derefter Lakon type 7(det har jeg netop købt i dag :D ) Du skal dog lige tænke på at have 8-10 millioner ekstra incl. dit bytte skib inden du opgradere fra type 6 til type 7, ellers står du med et skib der ikke kan jumpe ret langt af gangen ligesom jeg :(

Ps. jeg prøvede at skrive til dig ingame idag da du kom på, men af en eller anden grund kunne den ikke lokalisere dig ??? den fortalte mig du kom på og da du loggede af men jeg kunne ikke skrive til dig, hvilket virker underligt, for jeg har ingen problemer med at skrive til "killerWee" ingame.... Gider du lige tjekke instillingerne for "grupper" såvel som "venskaber" i menuen næste gang du logger ind Felle...?

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Ja, det så jeg så først idag ;)

Jeg prøver at se om jeg kan komme på i aften og fange dig/jer :)

Det gør du bare :)

Ps. er det dig der hedder LoneRanger ingame ?

Last edited:
Det gør du bare :)

Ps. er det dig der hedder LoneRanger ingame ?

Jeps, det er det. Jeg prøvede at skrive til dig igår, men det ville den ikke.. Jeg kunne se dig logge på/af, men beskeden ville den ikke sende??
Prøver igen i aften :p

(Jeg befinder mig også ca 200ly fra dig, så var nok heller ikke kommet lige med det samme ;) )

Last edited:
(Jeg befinder mig også ca 200ly fra dig, så var nok heller ikke kommet lige med det samme ;) )

Ja det kræver lidt øvelse at rejse så langt i galaksen, og du skal have et skib der kan jumpe mindst 15-17 LY i et hop, samt et fuelscoop så du ikke behøver tænke på at mellemlande og tanke op hele tiden.... ;)

Jeg ville bare lige sige tusind tak for hjælpen her i aften Malum, det var en kæmpe hjælp og det gav mig et dejligt boost.

jeg prøvede at skrive til dig i spillet, det beskederne røg ikke gennem til dig desværre

Last edited:
Back
Top Bottom