Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Jeg ville bare lige sige tusind tak for hjælpen her i aften Malum, det var en kæmpe hjælp og det gav mig et dejligt boost.

jeg prøvede at skrive til dig i spillet, det beskederne røg ikke gennem til dig desværre


Det var så lidt og så lærte vi jo begge lidt om hvordan man kan give ressourcer til hinanden uden at ens skip bliver skudt i smadder ved stationen ;)
Jeg ved ikke lige hvad der skete, andet end lige efter du havde fået sidste omgang, tog jeg ind og skiftede til viperen for at lave lidt bounty hunting men da jeg havde gjort det, blev jeg ved med at blive smidt af serverne :( der gik mindst en ½ time inden jeg kunne komme på igen og selv ude i menuen kunne jeg heller ikke skrive til dig, den blev bare ved med at skrive at den ikke kunne connecte til dig i kommunikations boxen hver gang jeg forsøgte at skrive til dig :(

Så jeg håbe at teamet nu her fra på mandag taget fat på at få løst nogle af de "mange" problemer som spillet har incl. serverne der ikke vil "connecte" til folk som rent faktisk har betalt for at få connection ;)
 
Ny nordmann her. Holder til i Kremainn systemet og flyr en ny Cobra med masse ekstra utstyr.

jamen velkommen til fredheim, jeg kan se der er 143,83LY mellem dit system og der hvor jeg pt tjener mine credits... Jeg selv operere omkring Cosi-systemet og er i gang med at spare op til en python/lakon type 9, har ikke helt besluttet mig endnu, men foreløbig har jeg også kun 22,5 mio credits så der er lang vej endnu ;)


Edit : til fredheim

Jeg har godkendt din venne request ingame men jeg kan ikke skrive til dig måske fordi du ikke spiller i open game så prøv at skifte fra solo play til open og se om det virker...
 
Last edited:
Hei! Fersk nordmann her! Spiller nå med en Hauler, og gjør mining runs i LHH3447, selger unna i Eravate. Gjør 30-40 tusen på en runde på et par timer! :D Jeg og en kompis spilte Frontier på PC og Amiga for tjue år siden, fikk umiddelbart den samme god-følelsen med E:D.. :)
 
Hei! Fersk nordmann her! Spiller nå med en Hauler, og gjør mining runs i LHH3447, selger unna i Eravate. Gjør 30-40 tusen på en runde på et par timer! :D Jeg og en kompis spilte Frontier på PC og Amiga for tjue år siden, fikk umiddelbart den samme god-følelsen med E:D.. :)

jamen velkommen til dig også tplive :)

ham felle startede vist også i det system som du er i nu inden han fløj herhen til Cosi systemet, dog hedder dit system formodentlig LHS 3447 og ikke LHH 3447 ;)
 
takk for det! LHS 3447 er korrekt ja, my bad.. ;) Jeg heter forøvrig CMDR Qvidahl ingame.. :) Vi sees plutselig! :O

ja det er da ikke umuligt

Ham den anden nordmand "fredheim" kiggede forbi Cosi sytemet her i nat og så fik han lige lidt guld af mig, som han solgte for 580K cr. så han kunne købe en splinter-ny lakon type 6 transporter ;)

så hvis du tager turen på de ca. 150 LY hertil Cosi en dag hvor jeg er på så kan du også få en portion guld du kan sælge hvis det er ;)

anyway håber det går godt med at skrab credits sammen og at du hygger dig med spillet... :D
 
Hei på dere

Ser ut til at det er flere fra skandinavia i Cosi systemet. Driver med litt trading for øyeblikket, men det er ikke lange hoppet over dit fra der jeg er.
Kunne tenke meg å jakte litt pirater til helgen. Hvordan har dere det med pirater i området rundt Cosi og får man kjøpt og oppdatert en Viper i området (flyr en oppdatert Cobra nå).
 
Hei på dere

Ser ut til at det er flere fra skandinavia i Cosi systemet. Driver med litt trading for øyeblikket, men det er ikke lange hoppet over dit fra der jeg er.
Kunne tenke meg å jakte litt pirater til helgen. Hvordan har dere det med pirater i området rundt Cosi og får man kjøpt og oppdatert en Viper i området (flyr en oppdatert Cobra nå).

Du kan opgradere og købe en viper i vaucanson Hub i Zandu-systemet det har jeg i hvertfald gjort, selvom min viper nu holder parkeret i Julian city i Cosi systemet men vaucanson hub har bedre upgrades...
Pirater er der alle vejne i USS, så det kan du sagtens finde hvis du altså mener Npc-pirater, der er ikke nogen human-pirater af hvad jeg har mødt endnu....
 
Vær hilset, folkens! :)

Finnes det noe Norsk klan, eller skandinavisk? Leter etter en klan med likesinnede.

Jeg er Federation og er i Aulin atm. Gjerne add meg(Andravez), spiller hver dag. 31 gammel gubbe, rolig og snill.
 
Last edited:
jamen velkommen til fredheim, jeg kan se der er 143,83LY mellem dit system og der hvor jeg pt tjener mine credits... Jeg selv operere omkring Cosi-systemet og er i gang med at spare op til en python/lakon type 9, har ikke helt besluttet mig endnu, men foreløbig har jeg også kun 22,5 mio credits så der er lang vej endnu ;)


Edit : til fredheim

Jeg har godkendt din venne request ingame men jeg kan ikke skrive til dig måske fordi du ikke spiller i open game så prøv at skifte fra solo play til open og se om det virker...

Jeg holder også til i cosi området hehe. Cobra flyver jeg lige pt.
 
Hej alle, jeg er ny her på forum :) Er det stadig Cosi systemet som man skal drage til hvis man vil støde på nogle fra Skandinavien ?
Pt. roder jeg lidt rundt i V374 Pegasi for at skrabe lidt Cr. sammen til en Python...... men der laaang vej endnu.

Vh
cmdr Kego
 
Hej alle, jeg er ny her på forum :) Er det stadig Cosi systemet som man skal drage til hvis man vil støde på nogle fra Skandinavien ?
Pt. roder jeg lidt rundt i V374 Pegasi for at skrabe lidt Cr. sammen til en Python...... men der laaang vej endnu.

Vh
cmdr Kego

jamen velkommen til Kego

Ja vi er da en del stykker i dette område ;-)
 
Hejsa og tak :)

Har lige været forbi Ross 154 og hilse på :) prøver lige Cosi også.

jeg har ikke kunne skrive til dig indgame og jeg prøvede også med taleforbindelse men det virkede heller ikke :(
Desværre er der vist nogle problemer med det der kommunikation indgame i spillet som Fdev ikke har fået styr på endnu, jeg var enda en tur forbi både dit system og og ross 154 men ingen af stederne kunne jeg oprette connection til dig....

Jeg vil lige sige at pt. er jeg i Zandu system da min traderute går mellem Cosi og Zandu...

Men måske vi kan få forbindelse næste gang... ;)
 
Okay underligt, jeg prøvede at skrive til dig, det virkede heller ikke, men i går talte jeg godt nok med en uden problemer.
Noget helt andet, har du så prøvet at spontant eksplodere? det skete for mig mens jeg var ved at lande???? BUM, så står man lige pludselig i "forsikrings shoppen" og skal vælge om man vil købe sit skib igen, uden egentlig lige at vide hvad det var der skete..... satte mig lige ca. 700000 Cr. tilbage :-/
 
Okay underligt, jeg prøvede at skrive til dig, det virkede heller ikke, men i går talte jeg godt nok med en uden problemer.
Noget helt andet, har du så prøvet at spontant eksplodere? det skete for mig mens jeg var ved at lande???? BUM, så står man lige pludselig i "forsikrings shoppen" og skal vælge om man vil købe sit skib igen, uden egentlig lige at vide hvad det var der skete..... satte mig lige ca. 700000 Cr. tilbage :-/

Nej 7-9-13 så er dette aldrig sket for mig heller ikke i beta-versionerne... Men jeg har godt nok hørt om andre der har oplevet det blandt andet en englænder som jeg har på vennelisten oplevede det for ikke så længe siden omkring nytår....
Til gengæld har jeg prøve et par gange at miste 2,5 mio credits pga. min egen fejl ved at ramme afterburner-knappen i stedet for landinggear down inde i en spacestation og det kan IKKE anbefales slet ikke i en type 7 lakon :D
 
Top Bottom