Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Om någon vill winga framöver och leka "vettig"(dvs att vi frågar snällt först om traders vill släppa lite loot innan vi börjar pew pew) pirat får ni gärna pm:a. Har samma nick i spelet som här.
 
Jeg er efter en laaaang pause fra spillet nu kommet tilbage igen.
Jeg kan se at der er sket en del udvikling i spillet.
Jeg flyver i øjeblikket i Cosi systemet og prøver at trade i min Lakoon type 6.
Jeg har dog ikke en særlig god profit på det(3-400 cr)
Er der nogen der vil dele lidt tips ?
 
Tjenare.

Nya spelare från Sverige (Gbg), har ganska långt historik med Elite, bara inte denna version tills nu.
Alltid i Open men kan vara nästan vart som helst.

Hoppas se några av er ut i rymden. o7
 
Jeg er efter en laaaang pause fra spillet nu kommet tilbage igen.
Jeg kan se at der er sket en del udvikling i spillet.
Jeg flyver i øjeblikket i Cosi systemet og prøver at trade i min Lakoon type 6.
Jeg har dog ikke en særlig god profit på det(3-400 cr)
Er der nogen der vil dele lidt tips ?

Har selv haft en lang pause fra ED ca ½ år og kan se der er sket en hel del, og i øjeblikket er jeg kun på beta 1.5 for at teste de nye skibe og Horizon når det kommer i næste mdr. Holder til i og omkring founders world da jeg kan få alle typer våben/skibe der så jeg ikke skal lede efter dem...

I den anden server er jeg langt ude i galaksen for at skrabe lidt explore pont sammen...
 
Spillede det til hudløshed dengang for MANGE år siden, da det var vektor grafik :D

Er der nogen der ved om der er en DANSK clan, som man kan være med i?
Kunne jo være fedt hvis selvsamme clan havde en Facebook side!

Eller er der andre måde i Danere mødes/samles på?
 
This is for danes only, therefore i will write it in danish..
Jeg har lavet en gruppe i Elite (Melcos) som alle dem der er dansker og taler dansk kan melde sig ind i. Så kan man finde andre der der danske til wings og man kan se hvem der er online osv.. Jeg bruger ikke selv min gruppe til noget så derfor har jeg valgt at bruge den til dette..
Jeg forventer ikke at jeg vil spille i den gruppe og den er heller ikke ment som sådan.. Den er kun for dansker til at finde andre dansker..
Håber i vil tage godt i mod dette initiativ..
 
Last edited:
This is for danes only, therefore i will write it in danish..
Jeg har lavet en gruppe i Elite (Melcos) som alle dem der er dansker og taler dansk kan melde sig ind i. Så kan man finde andre der der danske til wings og man kan se hvem der er online osv.. Jeg bruger ikke selv min gruppe til noget så derfor har jeg valgt at bruge den til dette..
Jeg forventer ikke at jeg vil spille i den gruppe og den er heller ikke ment som sådan.. Den er kun for dansker til at finde andre dansker..
Håber i vil tage godt i mod dette initiativ..

Jeg har sent et par forespørgsler til dig og din gruppe ;)
 
Pænt goddag, Jeg er lige started med at spille Elite Dangerous. og jeg må sige jeg er imponeret! Er gammel EvE Online Gamer også...
Men Jeg leder efter nogle at kunne snakke lidt med..

jeg er en ung mand på 19 år som er vil med space games .. og fra en by i Nordsjælland området.. Gaming set up : Saitek x52 Pro fighter stik + keybord og mus + mic for og sige det lige ud hele pakken :p :D

Skriv endlig :)

CDMR : MiniYdeZ
 
Er en ny gammel elite spillere, dvs på commodore og amiga. søger andre danske och svenska spelare. så nogen der er frisk på at spille sammen så gi en friend invite eller vad man gør for at blive friends på.
 
kan man som vill lära sig svenska delta den här gruppen?

well, der er ikke meget gang i denne tråd mere, men der har da været nogle svenskere heri som måske kan/vil lære dig svensk.... Som du måske kan se så taler jeg ikke svensk da jeg er dansk, men jeg forstår dog en del svensk når jeg læser det, bare ikke når det bliver talt. ;)
Så måske du skulle prøve at PM nogle af de svenske folk der har været i tråden tidligere.. anyway pøj pøj med at lære et nyt sprog gennem et forum/spil :)
 
Last edited:
well, der er ikke meget gang i denne tråd mere, men der har da været nogle svenskere heri som måske kan/vil lære dig svensk.... Som du måske kan se så taler jeg ikke svensk da jeg er dansk, men jeg forstår dog en del svensk når jeg læser det, bare ikke når det bliver talt. ;)
Så måske du skulle prøve at PM nogle af de svenske folk der har været i tråden tidligere.. anyway pøj pøj med at lære et nyt sprog gennem et forum/spil :)
Tack så mycket.

Jag tänker att PM någon av den svensk folken
 
Hejsa.

Findes der en skandinavisk gruppe af spillere, som er lokaliseret i Mobius gruppen? Send mig en besked hvis du har en gruppe du mener jeg bør være en del af :)
 
Hejsa.

Findes der en skandinavisk gruppe af spillere, som er lokaliseret i Mobius gruppen? Send mig en besked hvis du har en gruppe du mener jeg bør være en del af :)

jo de bättre posta på deras site här sitter bara trolls o forum admins (typ samma sak av erfarenhet )
 
Top Bottom