Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Ny spelare från Sverige

Hej alla skandinaver!

Jag har spelat några veckor nu (förutom all den tid jag la ner på min Amiga för 20 år sedan på Elite II :)) och det är en riktigt bra början hitintills i alla fall.
Jag har mest spelat solo men jag har också provat OnLine några gånger men utan att ha fått kontakt med någon annan spelare. Därför började jag leta lite på nätet och hittade detta forum.
Jag ser fram mot att träffa er därute!

OldMan Limbo (Vad jag heter i spelet).

ps Nu tänker jag logga på och flyga till Cosi och se om jag träffar på någon där! :)

ytterligare en svensk

Tja!

Här är en svenne som rör sig runt Thiin området.
Heter DarkFraggel i spelet så ser ni mig är det bara att hojta till.

Game on! :)

Endnu en dansker

Hej,

Tænkte jeg også ville melde mig på banen.

Har godt nok været med lige fra starten og haft adgang til det hele, men er først rigtigt startet her efter spillet gik Gold.

Ligger og roder rundt i min Cobra MK III og har tjent nogle penge ved at flyve med last. Det er omkring Lave systemet.

Har ikke lige checket hvor i andre holder til i forhold til mig endnu, men tænker da det kunne være sjovt med noget TS eller chat in game så det ikke føles så ensomt. :)

Kunne jo også flytte mig så jeg kom forbi hvor i nu holder til.

Venlig hilsen
CMDR Hauser

Hej,

Tænkte jeg også ville melde mig på banen.

Har godt nok været med lige fra starten og haft adgang til det hele, men er først rigtigt startet her efter spillet gik Gold.

Ligger og roder rundt i min Cobra MK III og har tjent nogle penge ved at flyve med last. Det er omkring Lave systemet.

Har ikke lige checket hvor i andre holder til i forhold til mig endnu, men tænker da det kunne være sjovt med noget TS eller chat in game så det ikke føles så ensomt. :)

Kunne jo også flytte mig så jeg kom forbi hvor i nu holder til.

Venlig hilsen
CMDR Hauser

jamen du skal da være velkommen til at besøge området omkring Cosi/zandu(mig) eller ross 154 der skulle også være et par stykker der ligger og flyver lidt rundt...
Nu har Fdev. jo lovet os en opgradering af "GPS plotteren" så vi kan lave ruter på op til 1000 LY så det burde være lige til at komme herhen når den kommer i starten af februar ;)

Tråden blir jo ikke komplett uten en Fjordape :D

Er TOTALT n00b og har blitt vapet en del ganger allerede. Akkurat starta på en ny Save rett og slett for å slippe å tenke på alt fjaset jeg har bedrevet.

Om dere ser CMDR Bukkit Hedd vimse rundt, si hei. Eller skyt meg. Setter mest pris på hei, vel og merke :p

Hej en svensk spelare här som är i alioth området
ingame namn Astaced flyger en viper
/fly safe

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Vi borde starta ett krig i något system och sen ta över det!!!

God morgon från Stockholm, skandinaver! Svensk (med lite norskt blod) här. Ingame name: Bowsky. Hoppas vi ses därute. Bring your mead :)

Hallo fra Norge,

er en Elite-n00b som holder på å finne ut av spillets hemmeligheter :cool:
Mener jeg var borti Elite i orginal-versjonen i hine hårde dager, liker definitivt denne versjonen!

Fly safe!

Så vidt muligt undgå at slås med andre spillere...

okay Jeg angriber aldrig andre personer kun NPC'er så du/i får ingen bøvl med mig hvad det angår... :D

Lige pt er jeg taget til Empire-land for at optjene en titel af "Byron" for at kunne udskifte min T7 med en Clipper er indtil videre blevet "knight" på 2 dage af 4-5 timer og håber på snart at få nok til min Clipper...

Hej jeg er også en ny pilot. Jeg söger en gruppe at spille med. Add mig om i har lyst mit cmdr navn er Piri.

Hallaien fra Bergen - Norge.

Gammel mann som husker de gode gamle dager med Elite på ZX Spectrum 48k.

Om noen skulle ønske, har jeg og endel ymse andre fra rundt om i Europa og Nord-Amerika dannet en liten gruppe som spiller ED i open. Er fortsatt i startgropen hva gjelder å organisere oss i ED, men vi bygger oss opp i forkant av patch 1.2 og Wings.

Alle (over 18) er velkommen :)

Norsk

Hei Cmdr PainLess NOR speaking :cool:
klarer ikke vente mer på 1.2 wings release ser frem til å fly 4 man wing men smører meg med tålmodighet. Vi er en liten gruppe nordmenn som koser oss på min ts3 "LilleNorge" som er online 24/7 uten passord, det er bare å stikke innom om noen føler for det. Jeg er stort sett på vær dag på kveldstid. Bytter litt på å trade og jakte NPCer.
Fly safe :rolleyes:

Back
Top Bottom