Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Nordmann her, men jeg kommer nok til å holde meg til engelsk språk og internasjonale guilds tenker jeg, eller eventuelt til tyske ettersom jeg forsøker å bli flytende i det. Engelsk og tysk øker av en eller annen grunn innlevelsen min i spill som dette; det er antakelig fordi det er vanskelig å forestille seg at norsk eksisterer som et intergalaktisk språk over 1000 år inn i fremtiden. ;)

Last edited:
G19 lcd

Hej gutter - roder med g19 display, er der nogen der er interesseret i et Elite display? viser kun comp/sys info og evt elite rss - kan ikke vise ingame info atm

bGH50Ev.jpg

Roder lidt med denne

suh0ASL.jpg

Kører LCDHost til at vise på display og AIDA64 (eller andet lign. hwinfo/coretemp ect) til sys read - fraps til fps read

Har også brugt noget tid på en x52pro profile hvis der er nogen der kan bruge den (lavet på engelsk så det der er i mdf display passer med ingame keys)

PM mig eller skriv her -

Fly Safe

Dansk gut her ! har først lige hørt om spillet i denne uge faktisk. Men har allerede fået købt og spillet en del timer. Det er jo super fedt!

Hvordan ser det ud på DK fronten ? Er der noget "rigtig" community oppe eller noget hvor vi kan spille sammen ? - evt vent eller TS etc.

- Esbjerg gutten

Hei

Skulle noen av oss noengang få sjansen til å navngi en stasjon, planet eller system, hva ville dere kalt det/den?

Referanser til norske polfarere, science fiction som "blindpassasjer" eller noe fra norske kongesagaer?

Hva med svenskene, danskene og finnene?

Hvordan ser det ud på DK fronten ? Er der noget "rigtig" community oppe eller noget hvor vi kan spille sammen ? - evt vent eller TS etc.

- Esbjerg gutten

Jeg har en clean ts 3 server til at køre, men mangler en super expert admin der kan/gider sætte den op..

opsætning af ts server er da noget du selv burde kunne finde ud af ... bare ikke give for mange brugere admin rights så skulle den jo næsten være køre klar fra install

Watched it, and could not find a single danish word in what was said.
So I fail to understand what it have to do with a collaps of our language.
It's probably only funny to forigners as it's most likely how they hear the
language.
I a normal day, i have no problem talking to others, they all speak
clearly and well articulated.
But offcause it's only a satire.

In english for better understanding as our language and writing probably both have collapsed

Heyho - endnu en dansker.

Der var kun penge til pre-orderen, så jeg må vente lidt med at komme ud at flyve :(

Hei folkens.
Jeg har ett stk billett til Elite: Dangerous Premiere Event 22. november. Vil selge disse til en av dere, slik at vi kan representere Skandinavia på eventet.
Dette er en tier reward som ble gitt til Kickstarter-backere og inkluderer +1. Jeg har dessverre ikke mulighet til å delta pga jobb.
Vennligst gi beskjed raskt, da Alison må sende dere billettene med post.

Pris: € 60,-

Vi har diskuterat FDs PR-maskin tidigare och ja en skitstorm utan dess like även i ett så pass välskött/dämpat forum som detta. Funderade länge på offline-mode (från kickstartern och alla oroliga frågor kring detta) men insåg ganska snabbt när när betan började att det nog skulle bli rätt klurigt att få till det.

http://youtu.be/GaILQxFkNZU

Hej nordiske brødre og søstre....

Jeg er total noob fik først istalleret Elite Dangerous her mandag aften(igår) men bedre sent end aldrig som man siger....

Det er jo helt fint at vi kan have en Nordisk del af forum til vores egen lille debat/chat, dog gætter jeg på at alle kan forstå engelsk selvom vi ikke alle er lige gode til at skrive på engelsk, og desuden er det jo også sådan at når man snakker om et spil her som oprindeligt er på engelsk vil der uundgåligt blive brugt en del engelske fraser fra spillet blandt andet fordi nogle af de engelske udtryk i spillet slet ikke har et dansk(svensk/norsk) ord specielt de ting som er rent science-fiction :eek::D

Anyway jeg ville bare lige sige hej og jeg glæder mig til at følge med i denne lille nordiske tråd og måske endda lære nogle nye bekendskaber undervejs, selvom jeg ikke er så fandens skrap til norsk og svensk, men det meste af det kan jeg da forstå.... :S :D

mvh
Malum

Godaften fra endnu en dansker, jeg har spillet en så to uger men startede jo helt tilbage i 80erne på C64.

Håber vi ses snart i rummet ;)

Cmdr Morkel

Back
Top Bottom