Star Citizen - luźna dyskusja o kolejnym wielkim space simie.

Zainstalowałem ale jest gorzej niż pół roku temu, SC uruchamia się do menu głównego a potem niezależnie co wybiorę czy hangar czy treningi czy inne opcje to potrafi wisieć godzinami na ładowaniu.
Podłączenie poza routerem i wyłączenie FW i AV nic nie daje... żenua...
 
Zainstalowałem ale jest gorzej niż pół roku temu, SC uruchamia się do menu głównego a potem niezależnie co wybiorę czy hangar czy treningi czy inne opcje to potrafi wisieć godzinami na ładowaniu.
Podłączenie poza routerem i wyłączenie FW i AV nic nie daje... żenua...
Ciekawe, ja miałem odwrotnie. 2.0 potrafiło mi się ładować tak długo, że zostawałem wyrzucony z servera bo po prostu przekroczyłem limit. Teraz wejście do babyPU to max 3 minuty.
 
Last edited:
Zainstalowałem ale jest gorzej niż pół roku temu, SC uruchamia się do menu głównego a potem niezależnie co wybiorę czy hangar czy treningi czy inne opcje to potrafi wisieć godzinami na ładowaniu.
Podłączenie poza routerem i wyłączenie FW i AV nic nie daje... żenua...
A po zainstalowaniu skasowałeś folder USER i zrobiłeś weryfikacje plików w Launcherze?
 
A po zainstalowaniu skasowałeś folder USER i zrobiłeś weryfikacje plików w Launcherze?
Po starej instalacji praktycznie nic nie zostało chyba że trzyma gdzieś jeszcze coś na dysku systemowym schowane.
Co nie zmienia faktu że nic nie robiłem w tej kwestii i wczoraj wieczorem już się normalnie załadowało także ewidentnie są to problemy z siecią/serwerami i raczej nie z mojej strony.
Nie wiem tylko jak oni chcą zrobić seamless jeśli na i5-3570k@4.4 16gb ram i 7950 3gb w 1680x1050 i macierzy raid10 przy ustawieniach low i wyłączonych wodotryskach jak dof, blur i takie tam(podstawowy tweak) wymiękłem psychicznie przy treningu startowania. Niby jest 60fps ale co chwile dropy, slide show i zacinki jak by każda ramka była prerenderowana i doczytywana z mocno obciążonego dysku.
Muszę się wczytać jeszcze bo coś przebąkują ludzie w sieci, że i5 i i7 lubi mieć osobny config żeby takich zrywek nie robić.
Także z mojego doświadczenia, na ostatnie 10-15lat, to chyba najbardziej niedopracowana beta lub nawet alpha jaka była dostępna publicznie, nawet niektóre rozwojowe wersje zamknięte prealpha sprawiały dużo mniej problemów... za 2 lata jak wyjdzie to będzie wieszanie psów jak na ostatnich wydaniach ubi czy blizza kiedy tygodniami/miesiącami walczono z tym żeby użytkownik mógł się przynajmniej zalogować lub pobrać niezbędne aktualizacje czy marny i niegrywalny port z konsoli...
 
Last edited:
Ale przecież pisałem, że trening nie działa i nie ma po co go uruchamiać ;)
Moja gra jest zainstalowana na SSD i nie mam z nią problemów ...
Przy konfiguracji i5 4690K (4,2 Ghz) 16 GB RAM oraz GTX 970 nie schodzę poniżej 45 klatek/s 1920x1200 w konfigu ULTRA QUALITY z tej wcześniej podanej strony http://forums.redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/
Serwery są w USA i w pewnych godzinach Star Citizen działa jak działa i nic z tym nie poradzimy.
Osobiście oprócz weekendowych i czasem wieczornych problemów z wbiciem się na serwer wszystko u mnie jest ok.
Imho to tylko kwestia cierpliwości ;)

ps.
Dziś CIG funduje nam kolejną "sprzedaż koncepcyjną" czyli obrazek ze statkiem :p
IRONIA ON
Jeśli ktoś ma wolne 307,00 USD na wsparcie projektu SC to zapraszam ...
IRONIA OFF
Będzie można kupić statek Vanduul Blade czyli lekki myśliwiec obcych
Coś takiego (może trochę zmodyfikowanego bo film jest z maja 2015)
[video=youtube;1VUYc3kzsLE]https://www.youtube.com/watch?v=1VUYc3kzsLE[/video]
Dodatkowo kilka statków oraz upgrade do nich czyli
Flyable-Ship-Sale

ps.

@big_bad_lynx
napisałem Ci na PW w sprawie Vanguarda który aktualnie ponownie jest dostępny :p

ps.2

W Ship Shape pokazali dziś pierwszy z dużych statków czyli 90 metrowy Starfarer (to taka latająca rafineria paliwowa/latający tankowiec) Od dziś jego posiadacze mogą go pozwiedzać w swoim Hangarze a za jakiś czas będą mogli nim sobie polatać ...

[video=youtube;c2z-1ki1P3Q]https://www.youtube.com/watch?v=c2z-1ki1P3Q[/video]
 
Last edited:
Dako, miałeś styczność z tym Vanguard'em Warden'em? Jak wypada w porównaniu z Super Hornet'em lub jak się zapowiada, bo wygląda fajnie i skubany korci...
 
Mam Vardena w swojej flocie ale raczej nie wytrwa w niej do końca. Warden to statek dwuosobowy wytrzymały z dużą mocą uzbrojenia ale bez drugiego gracza lub NPC (w przyszłości) nie będzie można użyć uzbrojenia wieżyczki strzelca. Poza tym jest to ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu coś jak Northrop P-61 Black Widow lub P-38 Ligthing.
Lata się nim specyficznie bo ma dużą bezwładność choć może się podobać.
Osobiście bardziej jednak wolę mojego Super Horneta

ps.
Jeśli naprawdę jesteś zainteresowany zakupem lub upgradem do Vardena to można go do dziś zakupić jutro go już nie będzie w sprzedaży.
Flyable Ship Sale
Dziś rónież jeszcze możesz nim sobie polatać w ramach testów nawet jeśli go nie masz zakupionego.
 
Akurat P-38 lubię P-61 z wyglądu mniej, pytanie tylko czy Varden ma taki sam potencjał do ucieczki ;) Bo coś czuję że to będzie coś w rodzaju BnZ o ile można o takiej taktyce mówić w space simach :cool:
Czy może F7A? Jeśli w ogóle będzie jeszcze dostępny... Chyba że w F7C-S będzie można zamontować wieżyczkę jak w F7C-M... osiołkowi w żłoby dano...
 
Last edited:
Co do potencjału to trudno powiedzieć ;)
Jak wypada szybkość Vanguarda na przykładzie innych statków
Vanguard lata podstawową 210 z "dopalaczem" 625
Super Hornet 210/620
Sabre 260/760
statek obcych czyli
Vanduul Scythe 275/785
Choć wiadomo, że niedługo prędkości statków zostaną zmodyfikowane przez CIG.

F7A już na 99% nie wróci do sprzedaży, do F7C górnej wieżyczki strzelca nie zamontujesz ale dolną pod dziobem już tak.

Ja osobiście jestem zdania, że aktualnie kupowanie statków drogich (powiedzmy tych powyżej 200 USD) do określonego celu np. walki w przyszłej grze mija się z celem bo tak naprawdę nie mamy pewności jakie będą mieć parametry przed wydaniem gry.
Inna sprawa wyboru to sytuacja gdy ktoś chce zająć się eksploracją (wybór Carrack czy DUR) górnictwem Orion czy mały statek górniczy (niebawem sie pojawi) wtedy ma trochę łatwiej bo problem jest tylko kwestia większej lub mniejszej załogi :)
Jeśli nie zakłada się dużej inwestycji w SC to lepiej kupić coś do zabawy/walki typu Hornet/Sabre i ewentualnie wykorzystać takie wyprzedaże jak aktualna do zakupu jakiegoś upgrade ale jeszcze go nie aplikować na swój statek. Zawsze będziemy mogli to zrobić a jak nam się odmieni możemy je stopić ale będzie ono nadal dla nas dostępne dzięki opcji BUY BACK PLEDGES i nie będziemy musieli oglądać się na żadne tam promocje.
Poza tym dla aktualnej zabawy warto spojrzeć na posiadany statek jeszcze z jednego punktu widzenia:
Wiele statków występuje w tej samej cenie i dlatego upgrade pomiędzy nimi kosztuje 0 USD (słownie zero) i możemy posiadając jeden mieć aktualnie dostęp do kilku bez żadnych promocji np.
Super Hornet = Gladiator = Freelnacer MIS (ten akurat nie jest dostepny)
Mając SH dokupujemy kilka/kilkanaście darmowych upgrade do Gladiatora i tyle samo upgrade z Gladiatora do Super Horneta i możemy bawić się dwoma statkami naprzemiennie ;)
Ale Gladiator i jego upgrade będzie do dziś przedpołudniem dostępne, normalnie nie jest cały czas w sprzedaży.

ps.

Zresztą do testowania większości statków dziś nie potrzeba gotówki wystarczy grać czy w Arena Commander czy w wyścigach i zdobywać punkty REC a za nie wynająć sobie na tydzień gry (nie kalendarzowy) dany statek z listy
electronic access
Można każdy ze statków sobie przetestować. To samo dotyczy uzbrojenia i wyposażenia.

ps2.
Jeśli chciałbyś bliżej zapoznać się z Vangaurdem tzn koncepcją powstania, założeniami i zastosowaniu wg CIG to polecam lekturę Jump Pointów (elektroniczne wydawnictwo CIG) Lista Jump Point

O Vanguardzie to numer Jump Point 03.04 - Leading the Way
o Sabre Jump Point 04.03 - On the Leading Edge.pdf
 
Last edited:
Dzięki Dako.
Górnictwa nie brałem pod uwagę, czyli jeszcze jedna maszyna by się przydała ;)
Skąd zaczerpnąłeś info o prędkościach bo po przyjrzeniu się Vandulskiej Kosie to nie wygląda za dobrze, dla kogoś komu siądzie na ogonie, szybka, zwrotna i duże fixy :cool:
F.DUR na 99% pewnie będę się trzymał, chyba że pojawi się coś ciekawszego w rozsądnej cenie, taki uniwersalny, dość dobrze uzbrojony, ładownia większa niż w Reliant, przystosowany do eksploracji tylko w porównaniu do Reliant'a nie za ładny ;)
Co do maszynki do zabawy/rozwałki to raczej konstrukcje na fix'ach odpadają bo raczej nie będę miał czasu żeby się ćwiczyć do takiego poziomu celności ;) Także cały czas po głowie kołacze mi się M.Delta lub twój ulubieniec, chociaż nie wiem czy Ghost nie był by też fajny tylko pytanie jak bardzo jest/będzie osłabiony konstrukcyjnie/wytrzymałościowo i zbrojnie z braku górnej wieżyczki i ogólnego zastosowania podzespołów niskiej emisji... muszę pomęczyć wujka googla żeby znalazł mi jakieś porównanie ;)
 
Prędkości to dziś rano przetestowałem "organoleptycznie" czyli zwyczajnie kolejno wsiadłem do każdego z nich i poleciałem a wyniki podałem w poście :)
 
Last edited:
Dziś z okazji wydania wersji Alpha 2.3.0 w Hangarach właścicieli pojawił się MISC Starfarer
Niby "tylko" 90 metrów długości ale to naprawdę duży statek i robi kolosalne wrażenie ;) ...

[video=youtube;qzFcpQTEVAk]https://www.youtube.com/watch?v=qzFcpQTEVAk[/video]
 
Last edited:
Podsumowanie informacji z 5 dni Gamescom

- Dx12 i Vulkan - na razie nie zdecydowano się ich zastosowanie i nadal nie wiadomo czy będzie tylko jedno czy oba,

- Gwiezdna mapa nie jest kompletna, resztę systemów musimy odkryć sami,

- Do sprzedaży trafił Terrapin najbardziej opancerzony statek zbudowany pierwotnie do misji badawczych w niebezpiecznych rejonach,

- 2.5 dostanie (niby) jeszcze jedną łatkę, wersję LIVE otrzymamy w tym tygodniu,

- W 2.6 otrzymamy moduł Star Marine, dwa latające statki Aegis Vanguard Hoplite i Drake Herald oraz Arena Commander ma doczekać się lepszej optymalizacji i może jakiś dodatków,

- Zamiast 2.7 otrzymamy 3.0, a w nim:

System Stanton z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, Arc Corp, kilkanaście księżyców i ponad 30 stacji do zwiedzania,
Proceduralne planety bez ekranu ładowania,
Podstawowe zawody: handel, transport towarów, łowca nagród, najemnik i pirat,
Nowy system interakcji zastąpi komendę "USE", będzie można przenosić przedmioty "grabby hands",
Wprowadzone zostaną nowe technologie Item 2.0, StarNetwork 1.0, Subsumption 1.0, Mission 1.0,

- Przygotowano też prezentację kto przegapił to zapraszam tu,

- Na nadchodzącym Citizencon 2016 mamy zobaczyć roślinność i oceany na planetach,

- Podczas filmiku można było zobaczyć że tuż przed wejściem z atmosferę statek przelatywał przez spory pierścień. Ma to służyć nawigacji dla napędów quantum - nadal w opracowaniu,

- Na wielu planetach będzie można wylądować swobodnie, ale na takim Arc Corp to już nie koniecznie (planeta na być jednym wielkim miastem ?),

- Nie wszystkie systemy jeszcze istnieją - trwają intensywne prace,

- W 3.0 stacje będą modułowe - trwają prace nad systemem modułowego budowania stacji

- Quantum travel wynosi 0.2c (chyba chodzi o prędkość światła) i wszystkie układy gwiezdne będą w odpowiedniej skali, silnik gry pozwala na budowę systemu w skali 1:1, ale przeloty trwałyby za długo,

- Systemy są w skali 1:10,

- Planety są robione w skali 1:4 lub 1:6 z tych samych powodów,

- Przy obecnej skali napęd quantum pozwoli na przelecenie z jednego systemu do drugiego w ok 40 min

- Ma być wprowadzony system pozwalający na zużywanie się elementów statku lub wymagać będą konserwacji (albo źle to sobie tłumacze ;) ),

- Nasz bohater też ma się starzeć,

- Po wprowadzeniu 3.0 pojawi się górnictwo i misje poszukiwawczo ratunkowe,

- W 3.0 misje mogą być bardziej rozbudowane od tej z pokazu.

informacje zebrane przez Kolegę Berecik26 z forum http://star-citizen.com.pl
 
holy... duck?
wow. po prostu WOW.
skala troche boli, ale z drugiej strony... Gdyby nikt mi nie powiedział to pewnie bym się nie domyślił.
 
Skala mysle nie taka zla. W koncu to gra a nie symulator. Pomyslcie jaka Ziemia jest ogromna. Ile czasu zajmuje przemieszczanie sie na niej. Taka stacja kosmiczna robi orbite w poltorej godziny. To by bylo 90 minut gapienia sie w ekran. A o eksploracji juz nie mowie. Ile roznorodnosci jest na JEDNEJ planecie. I teraz jezdzij lazikiem albo lataj z predkoscia odrzutowca. Skala jest dobra IMO ;)
 
Top Bottom