Podsumowanie informacji z 5 dni Gamescom
- Dx12 i Vulkan - na razie nie zdecydowano się ich zastosowanie i nadal nie wiadomo czy będzie tylko jedno czy oba,
- Gwiezdna mapa nie jest kompletna, resztę systemów musimy odkryć sami,
- Do sprzedaży trafił Terrapin najbardziej opancerzony statek zbudowany pierwotnie do misji badawczych w niebezpiecznych rejonach,
- 2.5 dostanie (niby) jeszcze jedną łatkę, wersję LIVE otrzymamy w tym tygodniu,
- W 2.6 otrzymamy moduł Star Marine, dwa latające statki Aegis Vanguard Hoplite i Drake Herald oraz Arena Commander ma doczekać się lepszej optymalizacji i może jakiś dodatków,
- Zamiast 2.7 otrzymamy 3.0, a w nim:
System Stanton z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, Arc Corp, kilkanaście księżyców i ponad 30 stacji do zwiedzania,
Proceduralne planety bez ekranu ładowania,
Podstawowe zawody: handel, transport towarów, łowca nagród, najemnik i pirat,
Nowy system interakcji zastąpi komendę "USE", będzie można przenosić przedmioty "grabby hands",
Wprowadzone zostaną nowe technologie Item 2.0, StarNetwork 1.0, Subsumption 1.0, Mission 1.0,
- Przygotowano też prezentację kto przegapił to zapraszam
tu,
- Na nadchodzącym Citizencon 2016 mamy zobaczyć roślinność i oceany na planetach,
- Podczas filmiku można było zobaczyć że tuż przed wejściem z atmosferę statek przelatywał przez spory pierścień. Ma to służyć nawigacji dla napędów quantum - nadal w opracowaniu,
- Na wielu planetach będzie można wylądować swobodnie, ale na takim Arc Corp to już nie koniecznie (planeta na być jednym wielkim miastem ?),
- Nie wszystkie systemy jeszcze istnieją - trwają intensywne prace,
- W 3.0 stacje będą modułowe - trwają prace nad systemem modułowego budowania stacji
- Quantum travel wynosi 0.2c (chyba chodzi o prędkość światła) i wszystkie układy gwiezdne będą w odpowiedniej skali, silnik gry pozwala na budowę systemu w skali 1:1, ale przeloty trwałyby za długo,
- Systemy są w skali 1:10,
- Planety są robione w skali 1:4 lub 1:6 z tych samych powodów,
- Przy obecnej skali napęd quantum pozwoli na przelecenie z jednego systemu do drugiego w ok 40 min
- Ma być wprowadzony system pozwalający na zużywanie się elementów statku lub wymagać będą konserwacji (albo źle to sobie tłumacze
),
- Nasz bohater też ma się starzeć,
- Po wprowadzeniu 3.0 pojawi się górnictwo i misje poszukiwawczo ratunkowe,
- W 3.0 misje mogą być bardziej rozbudowane od tej z pokazu.
informacje zebrane przez Kolegę Berecik26 z forum
http://star-citizen.com.pl