gcze - proszę Cię - przestań siać panikę i uogólniać.
Ludzie czytają forum i mi piszą, że oni by może i WMRa kupili, ale podobno jakiś problem z oczami tam jest.
U MNIE NIE MA ŻADNEGO PROBLEMU.
Pisałem o Elite - że ekran wczytywania jest w 2d - zamiast w 3d. To jedyny problem tu.
Aż odpaliłem i screena zrobiłem, bo siedzę po kilka godzin w kokpicie bez żadnych problemów:
Nie mam DCSa żeby sprawdzić, ale w żadnej grze nie zauważyłem żadnego problemu z oczami niżej-wyżej.
I moim zdaniem nie ma co "jechać" na deweloperów akurat WMRa, bo cały VR to jedna wielka beta. Wszyscy eksperymentują, poprawiają, ulepszają, psują i naprawiają.
W dodatku - jeśli przyjmują na gwarancji gogle na tej podstawie jak zrozumiałem - to czemu nie wierzyć, że jednak mówią prawdę? Skąd domysły, że to bzdura? Chyba trochę to wbrew ich interesom by było...
EDIT:
A na Twoich zdjęciach widzę przesunięcie dosłownie kilku pikseli w DCSie. Przecież to powinieneś móc skorygować przy zakładaniu gogli. Przecież one nigdy nie wchodzą idealnie w poziomie. Zakładasz - dopasowujesz do jednego i drugiego oka - ściskasz klamrą i masz idealny obraz.
EDIT2:
Jeszcze żeby wszelkie wątpliwości rozwiać:
Podgląd z gołego SteamVR:
I gra w wersji ALFA, która ledwo kilka dni temu dostała wsparcie kontrolerów WMR, i której deweloperzy z pewnością nie wczytują się w jakąś tajemniczą, specjalną dokumentację akurat WMRa:
Ludzie czytają forum i mi piszą, że oni by może i WMRa kupili, ale podobno jakiś problem z oczami tam jest.
U MNIE NIE MA ŻADNEGO PROBLEMU.
Pisałem o Elite - że ekran wczytywania jest w 2d - zamiast w 3d. To jedyny problem tu.
Aż odpaliłem i screena zrobiłem, bo siedzę po kilka godzin w kokpicie bez żadnych problemów:
Nie mam DCSa żeby sprawdzić, ale w żadnej grze nie zauważyłem żadnego problemu z oczami niżej-wyżej.
I moim zdaniem nie ma co "jechać" na deweloperów akurat WMRa, bo cały VR to jedna wielka beta. Wszyscy eksperymentują, poprawiają, ulepszają, psują i naprawiają.
W dodatku - jeśli przyjmują na gwarancji gogle na tej podstawie jak zrozumiałem - to czemu nie wierzyć, że jednak mówią prawdę? Skąd domysły, że to bzdura? Chyba trochę to wbrew ich interesom by było...
EDIT:
A na Twoich zdjęciach widzę przesunięcie dosłownie kilku pikseli w DCSie. Przecież to powinieneś móc skorygować przy zakładaniu gogli. Przecież one nigdy nie wchodzą idealnie w poziomie. Zakładasz - dopasowujesz do jednego i drugiego oka - ściskasz klamrą i masz idealny obraz.
EDIT2:
Jeszcze żeby wszelkie wątpliwości rozwiać:
Podgląd z gołego SteamVR:
I gra w wersji ALFA, która ledwo kilka dni temu dostała wsparcie kontrolerów WMR, i której deweloperzy z pewnością nie wczytują się w jakąś tajemniczą, specjalną dokumentację akurat WMRa: