Witaj Commanderze! - Przywitaj się i dopisz do listy polskich pilotów ED.

Coś przeoczyłem wcześniej. Jak ci się udało dodać Jameson do nazwy Commandera? Jameson był zarezerwowany dla osób, które wyłożyły £1500 na Kickstarterze. W aplikacji backers jest napisane, że użycie Jameson jest objęte restrykcjami w przypadku imion. Ty napisałeś, że masz tylko podstawkę, miałeś szczęście czy jak?
Przypuszczam ze to tylko jego "życzenie", a nie ze sobie juz to imie ustawil.
 
Szkoda, że nie mamy żadnych możliwości weryfikacji podawanych danych...
Nicka mozesz zweryfikowac proszac o spotkanie w grze. Ludki ktore nie maja bety nie beda na razie dodane z nickiem (poki go nie ustawia).

Co do reszty danych to juz bez przesady. To nie panstwo policyjne :)
 
Nicka mozesz zweryfikowac proszac o spotkanie w grze (...)
Masz rację, jednak nie czuję się powołany do przeprowadzania tego typu weryfikacji.
Osobną sprawą jest kwestia mojego zaangażowania w dodatkowe działania, aranżowane spotkania etc.

Może ktoś z Moderatorów wypowie się w tym temacie.
Dobrze byłoby to prowadzić jak najlepiej, ale jak?
 
Masz rację, jednak nie czuję się powołany do przeprowadzania tego typu weryfikacji.
Osobną sprawą jest kwestia mojego zaangażowania w dodatkowe działania, aranżowane spotkania etc.
Alez ja nie sugeruje ze to nalezy do Twoich obowiazkow :)
Powiedziales tylko "zadnego sposobu", wiec dalem przyklad.

Nie sadze zeby tutaj potrzebna byla jakakolwiek weryfikacja. Trzeba tylko wprowadzic jasna zasade ze nicka podajemy jak:

1. Gramy juz w gre
2. Mamy go nadanego
3. Widzielismy go sami w grze (potwierdzenie ze jest nadany)

W kazdym innym przypadku mozna wstawiac jakies: "undefined".

Nie sadze zeby ludzie chcielli oszukiwac ze zlosliwosci. A nawet jak sie jakis znajdzie, coz, szkody to jakiejs poteznej nie czyni.
 
Alez ja nie sugeruje ze to nalezy do Twoich obowiazkow :)
Powiedziales tylko "zadnego sposobu", wiec dalem przyklad.
Spoko ;)
Wiesz, równie dobrze gracze mogli by zamieszczać screeny z prawego panelu (pierwszej zakładki). Kurcze, żebyśmy nie przesadzili...
 
Panowie, dajmy sobie na wstrzymanie, nie ma sensu tego weryfikować. Moim zdaniem wystarczy dopisywanie na przysłowiowe słowo honoru. Poczekajmy też czy odpisze nam Acus, jestem ciekaw po prostu. Może zwyczajnie wysłał propozycję nazwy i czeka na odpowiedź. Zresztą zweryfikować można chyba poprzez wyszukanie w grze, w momencie kiedy wysyła się prośbę o dodanie do naszej friend-listy.
 
Jakoś pod koniec zeszłego tygodnia zapraszałem hurtem ludzi z listy do znajomych (bez realesowych), znalazłem wszystkich, oprócz "Kłos", dla którego "ł" nie da się wpisać :) a bez chyba 4 pierwszych znaków nie da się wyszukać.
 
Jakoś pod koniec zeszłego tygodnia zapraszałem hurtem ludzi z listy do znajomych (bez realesowych), znalazłem wszystkich, oprócz "Kłos", dla którego "ł" nie da się wpisać :) a bez chyba 4 pierwszych znaków nie da się wyszukać.
A to ty ;))) Diabła Piszczałke znalazłeś. ;)

PS. Jak tam żużel w Toronto? :) (pozdro od rodowitego Falubaziaka ;) )
 
A to ty ;))) Diabła Piszczałke znalazłeś. ;)

PS. Jak tam żużel w Toronto? :) (pozdro od rodowitego Falubaziaka ;) )
Akurat kibicem żużla nie jestem, więc nie śledzę co tam się dzieje, może dlatego, że nie pochodzę z Torunia i może dlatego też nie wiem kto to "Falubaziak"? :)
 
Sonatica --- PL Warszawa --- ??? --- Cmdr Sonatica ???
Napisz, czy przystąpiłeś do Bety, czy kupiłeś release oraz czy Twoja nazwa Commandera jest taka sama jak nick na forum...



Witamy, dopisujemy do listy pilotów ;)
Tak przystąpiłem do BETY i nazwa comandera jest taka sama jak nick na forum.
 
Top Bottom