Beta 2.4

Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Rusza BETA 2.4

Changelog:
https://forums.frontier.co.uk/showt...ed-Beta-available-to-download-now-(changelog)

Co mnie na razie zaskoczyło (dla spostrzegawczych):

43qTMa2.png
 
Dopieszczone Misje Korsarskie - Jest moc!

Tak sobie sprawdzam, co update, jak piractwo się ma. I PVE i PVP. Tym razem PVE zyskało wreszcie sporo.

Cele misji pirackich wożą tylko towar, który mamy wykraść. Nie ma więc sytuacji jak w poprzednim "buildzie", gdzie z ładowni TYPE-9 wypełnionej po brzegi najprzeróżniejszymi śmieciami, mieliśmy wykraść kilka ton konkretnego towaru. Dron-włamywacz losowo wyrzucał towar z ładowni, i można było tak siedzieć, godzinami, jak się transport udało zatrzymać, wyłuskując po sztuce i mając nadzieję na łut szczęścia. Teraz - każdy z przechwyconych statków wozi tylko towar-cel.

Cele ukazują się w systemie w ustalonych porach. Najważniejsza zmiana to jednak to, że po przechwyceniu nie odpalają napędu FSD zanim się zdąży ostudzić. Poprzednio nie nadążałem z pełnym skanowanie, gdy delikwent FRU do innego systemu, a dodatkowo tam, w innym systemie... ładował się lotem koszącym prosto w gwiazdę.
Teraz przechwycone statki odpowiadają ogniem i próbują się oddalić! A co jeszcze bardziej mnie zaskoczyło:
Dopóki nie pojawia się policja - transport ucieka w linii prostej i w rozsądnym czasie zmyka do innego systemu. Czasem - jak dawniej - na falach kapitańskiego ego zawraca i zaczyna ostrzał śmiesznym TYPE-6. Wydaje się jednak, że taką większą fantazję i odwagę mają dopiero po tym, gdy policja systemowa zjawia się na miejscu napaści.

Wykorzystując wszystkie mechanizmy - hatch-breakery przebijające się przez tarcze, usypianie statków przez zniszczenie Power-Planta, zbieranie limpetami towarów, które nie znikają po wyjściu poza zasięg skanera, czas reakcji policji zależny od security systemu, wake-skan po ucieczce celu do innego systemu i bezproblemowe przechwycenie delikwenta gwiazdę obok, wynajmowanie przez ofiary ochroniarzy, zemsta okradzionych gangów, bonusy za uniknięcie skanowania, itd, itp. - misje pirackie sprawiają teraz multum frajdy.

Zaraz jeszcze biorę się za sprawdzenie towarów, jakie wożą transporty, ale w miarę opłacalne, drogie przedmioty wozili już w 2.3. Przez błędy i oszukiwanie NPCów zabawa w pirata była bardzo uciążliwa. Teraz - przeżyłem właśnie swój własny odcinek Freelancera!

Nie będę zanudzał Was ciągiem przygód, jaki mi się zdarzył po wzięciu trzech misji pirackich. Zróbcie to sami - teraz w becie albo po wejściu w życie 2.4.

Jak się komuś nie spodoba - zwracam pieniądze! ;)

xUiYZv6.png
 
Od wczoraj dostępna jest dla każdego OPEN BETA 2.4.

patch notes: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/372993-2-4-Open-Beta-Patch-Notes

Pamiętajcie, że konto BETY jest zupełnie odrębnym tworem.

Konto w grze zostanie skopiowane, by móc bezpiecznie i bez żadnego ryzyka testować niebezpieczne i szalone rzeczy :)
Bo oprócz testów beta-nowości można przecież wykorzystać okazję do przeprowadzania swoich własnych prób...

aHR0cDovL3d3dy5zcGFjZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMDAwLzAwMy82ODEvb3JpZ2luYWwvMDgwODIxLW9yaW9uLWNyYXNoLTAyLmpwZw==


Dodatkowo zauważyłem, że w becie dużo łatwiej można dołączyć do kogoś w multi-crew.
Warto chyba spróbować, bo w normalnej grze jeszcze mi się nie udało. Jakoś brakuje śmiałków...
 
Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Top Bottom