Comandants catalans ////

Bon dia Comandants catalans!

Actualment estem en missions BGS i preparant-nos pel proper update on hi hauran els carriers. De totes maneres si ets un comandant que estàs sol navegant pel Deep Space pensa que hi ha una comunitat de jugadors catalans que pots acoplar-te i sentir-te acompanyat mentre explores les estrelles.

Si el que et va és el BGS estem tot just provant el sistema de Background Simulation i ja estem presents a 3 sistemes. Contacta amb nosaltres si t'interessa el tema.

Dit això, us poso la descripció del nostre squad.

Es busquen CMDR catalans per fer créixer la nostra comunitat de jugadors que volen jugar de manera casual i relaxada. Tenim la base al Ostyat i tenim Discord personalitzat per jugar plegats en diferents tipus de Game Style. Fem de tot, potser amb el PVP és el que anem més peix, però si vols fer estratègia BGS, exploració, mineria o simplement fer diners per evolucionar la teva flota, contacta'ns a través del joc O buscan’s a Discord:
XARZ /Jordhon / Naudor
 
Last edited:
Ahir varem sortir d'expedició amb la Independencia (el primer "carrier" de la Flota) i avui hem arribat al sistema mes alt al que es pot arribar (HIP 62548 a +4031ly). Desgraciadament abans d'arribar ja hem vist un altre "carrier" que ens porta 4 salts d'aventatge i l'han escanejat ells primers, per tant momes ens queda l'orgull d'haver arribat, però no hem aconseguit posar els nostres noms.
Segurament ens quedarem alguns dies per la zona per intentar "batejar" algun sistema que, sense ser el mes alt, si que estigui ben amunt.
Qui sap, potser inclus trobem algun "triple spot" de diamants de baixa temperatura.

Un altre dia serà.

20200610090528_1.jpg

20200610200342_1.jpg
 

Attachments

  • 20200610200648_1.jpg
    20200610200648_1.jpg
    280 KB · Views: 115
Tot i les adversitats, els RepubliCAT's seguim al peu del canó, defensant els sistemes que controlem, expandint-nos més enllà dels nostres dominis, ajudants als nostres aliats, explorant la immensitat de l'univers i guiant als nous comandants de l'esquadró a fer-se un nom en l'inabastable espai. Si voleu passar una bona estona jugant al Elite en un ambient català , no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a a través del joc (CMD's Jordhon, Xarz o Naudor) o mitjançant Inara. "

O7
 
Hola!
Per aquí un altre comandant solitari! Sóc CMD Darko Fran i de moment estic pujant amb la Federació i ficat a l'exploració i la mineria, iniciant-me al combat.
Ara estic uns dies de pausa, però tornaré aviat, si algú vol ens trobem a les estrelles! 07
 
Iep!

Només dir-vos que podeu comptar amb mi per si ve el cas. Normalment jugue en solitari i ara estic dedicat a subministrament de materials i evacuació de ferits en sistemes envaïts. M'he "veriguat" un parell de naus especialitzades pel tema. Si teniu algun sistema compromés en invasió me'n vaig de cap cap allà.

Bò, tota pedra fa marge...

Salut!
 
Bon dia!
"Aviat" arribaré a Beagle Point amb la Federal Corvette després de diversos anys de viatge, concretament vaig començar aquesta travessa el 19 d'abril de 2018 i tinc pensat fer un petit quadern de bitàcola, per compartir-lo, amb un resum de l'experiència i algunes captures que he fet pel camí.
Dic aviat entre cometes, perquè encara em queden uns 30.000 anys llum i em pot portar uns quants mesos fer-los.

De moment m'agradaria reflotar aquest fil i de pas, per què no, animar als comandants catalans a unir-se als RepubliCAT's. ;-)

Salut!
 
Last edited:
Top Bottom