Planet Coaster Community Meeting Efteling 2017

Status
Thread Closed: Not open for further replies.

Joël

Volunteer Moderator
Hallo Nederlandse leden van de Planet Coaster Community!

Misschien heb je het wel voorbij zien komen in de chat van een aantal livestreams: de hashtag #CommunityMeetingEfteling2017. Deze hashtag is verbonden aan een Community Meeting die een aantal leden van de Nederlandse Planet Coaster community gaan organiseren in de Efteling.

Vandaag kondig ik met plezier aan dat we een datum voor de Community Meeting in de Efteling hebben gekozen:

Community Meeting Efteling 2017
Zaterdag 1 juli 2017

We zijn van plan om de Efteling met een groep Nederlandse Planet Coaster fans te gaan bezoeken, en het lijkt ons geweldig als jij er ook bij bent!

Efteling
Efteling is een prachtig pretpark in de omgeving van Tilburg in de provincie Noord-Brabant. Het park is beroemd vanwege zijn mooie thematisering en een selectie geweldige attracties, zoals de houten achtbaan Joris en de Draak, de dive coaster Baron 1898, de waterachtbaan De Vliegende Hollander en de overdekte attracties Fata Morgana en Droomvlucht. Het park is ook bekend van het Sprookjesbos. Je kunt meer te weten komen over de Efteling door hun website en hun YouTube kanaal te bezoeken.

Praktische informatie
  • De datum voor de Community Meeting is zaterdag 1 juli 2017.
  • De Community Meeting zal plaatsvinden in het Nederlandse pretpark Efteling.
  • Efteling zal op zaterdag 1 juli 2017 geopend zijn van 10:00 tot 23:00. De openingstijden zijn onderhevig aan wijzigingen afhankelijk van evenementen in het park. Efteling kan de openingstijden zonder aankondiging vooraf wijzigen.
  • Het is mogelijk dat de Efteling speciale activiteiten en evenementen organiseert op de datum van de Community Meeting. Deze activiteiten en evenementen zijn nog niet door de Efteling aangekondigd ten tijde van de aankondiging van deze Community Meeting. Het is mogelijk dat de Efteling hun 'Negen Pleinen Festijn' organiseert tijdens de weekenden in juli en augustus. Details over activiteiten en evenementen in de Efteling zullen later dit jaar door de Efteling worden aangekondigd.
  • Er zal geen ontmoeting plaatsvinden op een speciale locatie zoals een lounge, zaal of iets dergelijks. Het enige dat we organiseren is het plannen van een datum voor deze Community Meeting, zodat leden van de Planet Coaster community elkaar kunnen ontmoeten in de Efteling.
  • Iedereen die bij de Community Meeting aanwezig wil zijn is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen kosten, inclusief maar niet beperkt tot entreekosten, parkeren, (openbaar) vervoer, overnachtingen, reiskosten naar en van het park, eten, drinken, merchandise en overige kosten.
  • Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen veiligheid en gezondheid.
  • De algemene voorwaarden van de Efteling zijn van toepassing voor alle bezoekers van de Efteling.
  • Het is niet nodig om je aan te melden voor de Community Meeting. Iedereen is vrij om te komen en om erbij te zijn. Als je wilt dat we naar je uitkijken, laat dan aan ons weten dat je komt door te reageren op dit bericht in deze thread of door een PM te sturen naar Joël.

Je bezoek aan de Efteling voorbereiden
Efteling heeft een smartphone app met informatie over het park, zoals een interactieve kaart, praktische informatie over het park en actuele wachttijden voor de attracties. Je kunt op de website van de Efteling meer informatie vinden over de app, inclusief download links voor Android en iOS. Als alternatief kun je de kaart van de Efteling hier bekijken.

Organisatie en verantwoordelijkheid
De Community Meeting is niet verbonden of gerelateerd aan Frontier Developments en de Efteling. De Community Meeting wordt georganiseerd door de community, niet door Frontier Developments of de Efteling. Frontier Developments, Efteling en de community leden die deze Community Meeting organiseren nemen geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor leden die deelnemen aan deze Community Meeting of evenementen die wel of niet tijdens deze Community Meeting plaatsvinden.

Vragen?
Neem bij vragen over de Community Meeting Efteling 2017 contact op met Joël op de officiële Planet Coaster forums door hem een PM te sturen.

Planet Coaster Club
Deze Community Meeting wordt georganiseerd door leden van de Nederlandse website Planet Coaster Club. Binnenkort wordt er op die website ook informatie gepubliceerd over deze Community Meeting. Wil je daar reageren? Laat dan je reactie achter in deze thread.

Bedankt voor het lezen. We zien ernaar uit je in de Efteling te ontmoeten!

Een leuke dag toegewenst en veel plezier met Planet Coaster.

Joël

[happy]
 
Last edited:
Als alles volgens plan loopt is dan de nieuwe attractie Symbolica ook klaar...
Daarnaast bestaat ' de Efteling' op 31 mei dit jaar precies 65 jaar!

Ohja...en ze verkopen verse stroopwafels...! *nomnomnom* [heart]

[video=youtube;1XdW_MjKvhU]https://www.youtube.com/watch?v=1XdW_MjKvhU[/video]
 
Nou, dit topic is niet echt actief [tongue] Ik hoop wel dat er wat mensen gaan! Ik zal in ieder geval aanwezig zijn voor de publieksopening van Symbolica die dag.
 

Joël

Volunteer Moderator
Nou, dit topic is niet echt actief [tongue] Ik hoop wel dat er wat mensen gaan! Ik zal in ieder geval aanwezig zijn voor de publieksopening van Symbolica die dag.

Hoi koekeritus,

Dit topic is inderdaad niet echt actief. De meeste aanmeldingen zijn via andere topics/threads en kanalen gegaan. Op dit moment verwachten we ongeveer 40 community leden die willen komen. :)

We hebben een eigen Discord server waar de meeste leden lid van zijn. Daar kun je chatten met andere leden. Zal ik je een uitnodiging sturen voor de Discord en je op de lijst zetten van leden die naar de meeting gaan?
 
count me in (waarschijnlijk)

Ik lees nu voor het eerst het efteling regelement, omdat je het linkte.
Best raar dat het verboden is om onder de invloed van alcohol te zijn, terwijl ze het in de restaurants zelf schenken.
 
count me in (waarschijnlijk)

Ik lees nu voor het eerst het efteling regelement, omdat je het linkte.
Best raar dat het verboden is om onder de invloed van alcohol te zijn, terwijl ze het in de restaurants zelf schenken.

Ja, klinkt raar, maar ze bedoelen met "onder invloed" eerder dat je geen invloed meer hebt op jezelf maar dat de alcohol invloed heeft (openbare dronkenschap). M.a.w. je mag je ook niet klemzuipen in de restaurants.[squeeeeee]

ps. Ik sla 1 juli sowieso over, want de opening van Symbolica valt op dezelfde dag dus zal wel druk zijn (is het toch al op zaterdag)
 
Ja, klinkt raar, maar ze bedoelen met "onder invloed" eerder dat je geen invloed meer hebt op jezelf maar dat de alcohol invloed heeft (openbare dronkenschap). M.a.w. je mag je ook niet klemzuipen in de restaurants.[squeeeeee]

ps. Ik sla 1 juli sowieso over, want de opening van Symbolica valt op dezelfde dag dus zal wel druk zijn (is het toch al op zaterdag)

Uiteindelijk viel het echt mee, op de ochtend na dan. Het was voor een zaterdag nog vrij rustig. Symbolica 3 uur wachttijd op het drukste moment, maar vaak ook rond de 60 minuten. Andere attracties vooral 10-40 minuten.
 
Iemand geweest ben gisteren in de Efteling geweest niemand van de meeting tegengekomen .
jammer had me er erg op verheugd maar ja de Efteling is groot en gisteren stond er veel in het teken van opening van Symbolica erg mooie attractie overigens , ridesysteem zou mooie aanvulling zijn voor planter coaster.
 

Joël

Volunteer Moderator
We hebben genoten van een fantastische community meeting in de Efteling! :D

Het was leuk om alle leden in het echt te ontmoeten en samen te genieten van het pretpark. Volgens mij is dat goed gelukt! Zoals PSPfreaky hierboven ook zegt, de drukte viel op zaterdag 1 juli erg mee, ondanks de opening van Symbolica en de eerste avond van het Negen Pleinen Festijn. Uiteindelijk zijn er ongeveer 50 leden van de Planet Coaster community bij de meeting geweest.

Dankjewel allemaal voor de fantastische dag in de Efteling! <3
 

Joël

Volunteer Moderator
Iemand geweest ben gisteren in de Efteling geweest niemand van de meeting tegengekomen .
jammer had me er erg op verheugd maar ja de Efteling is groot en gisteren stond er veel in het teken van opening van Symbolica erg mooie attractie overigens , ridesysteem zou mooie aanvulling zijn voor planter coaster.

Het ridesysteem van Symbolica zou zeker een mooie aanvulling zijn voor Planet Coaster!
Als er ooit weer een community meeting komt, laat dan weten dat je komt, dan kunnen we er rekening mee houden ;)
 
Last edited:
Sommige mensen kenden elkaar al een tijdje, via chat of real life. Sommige mensen kenden elkaar totaal niet. Het is mooi om te zien dat met deze meeting nieuwe vrienden zijn gemaakt of dat de bestaande banden sterker zijn geworden.

zZX4c6I.jpg


tXXTnJy.jpg


7eYgXxP.jpg


[video=youtube;TYl4c0xSO2c]https://www.youtube.com/watch?v=TYl4c0xSO2c[/video]

[video=youtube;ZragnK9Rk3c]https://www.youtube.com/watch?v=ZragnK9Rk3c[/video]

Meer vlogs zijn onderweg
 
Last edited:
Mooie plaatjes en video!!!

Supergaaf dat Bo en Ed er ook bij waren [up][up][up]

Jammer dat ik niet kon.
 

Joël

Volunteer Moderator
Vlogs van de Community Meeting Efteling 2017:

Silvarret
[video=youtube_share;TYl4c0xSO2c]https://youtu.be/TYl4c0xSO2c[/video]

PlanCo Carlo
[video=youtube_share;fKLxak9Beao]https://youtu.be/fKLxak9Beao[/video]

Micrajo
[video=youtube_share;ZragnK9Rk3c]https://youtu.be/ZragnK9Rk3c[/video]

DeLadysigner
[video=youtube_share;i9hm56YR68Y]https://youtu.be/i9hm56YR68Y[/video]
 

Joël

Volunteer Moderator
De vlog van SPRidley is klaar! Het schijnt dat er een paar leuke momenten in zitten... :D

[video=youtube_share;8sJ7PVP8tu8]https://youtu.be/8sJ7PVP8tu8[/video]

Ook het team van A&O Gaming heeft een vlog gemaakt. Zeker het kijken waard! :)

[video=youtube_share;oellDudKq4k]https://youtu.be/oellDudKq4k[/video]
 
Last edited:

Joël

Volunteer Moderator
De laatste vlog is klaar, gemaakt door de geweldige Rudi Rennkamel. Veel plezier bij het kijken van deze laatste vlog! :loonybloons:

[video=youtube_share;kd6IvxTC3Xc]https://youtu.be/kd6IvxTC3Xc[/video]
 
Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Top Bottom