I wanted something login in their own right: http://www.elitedatabase.de
The goal is to bring the entire contents of exception, every station in the ED universe in a database.
There is nothing worse than sitting in a system to be wanting to upgrade ship and not knowing where there is all Parts, this is where the elite database.
Items, each of the wants of our guests write.
I could use a few active user as yet.
Who feels himself so addressed should feel free to login again and write me a pn.
check it out at times
http://www.elitedatabase.de
This message is translated from Google Translator, my english is not the best.
I anyone can translate my Messages inside of the database to english, i have no problem with a second language.
The database its for all.
The German original Message:
Ich wollte mal etwas in eigener Sache anmelden: Elite Database
Ziel ist es den gesamten Inhalt von Ausnahmslos jeder Station im ED Universum in eine Datenbank zu bringen.
Es gibt nichts schlimmeres als in einem System zu sitzen, sein schiff aufrüsten zu wollen und nicht zu wissen wo es den ganzen krempel gibt, genau hier setzt die elitedatabase an.
Posten kann jeder der will, gäste können schreiben.
Ich könnte da noch ein paar tatkräftige user gebrauchen.
Wer sich also angesprochen fühlt darf sich gerne mal anmelden und mir ne pn schreiben.
schaut es euch mal an
Elite Database
Wenn mir jemand meine deutschen Texte in sauberes englisch übersetzen könnte dann würde ich die database auch in englischer sprache anbieten.
leider ist mein englisch nicht das beste.
The goal is to bring the entire contents of exception, every station in the ED universe in a database.
There is nothing worse than sitting in a system to be wanting to upgrade ship and not knowing where there is all Parts, this is where the elite database.
Items, each of the wants of our guests write.
I could use a few active user as yet.
Who feels himself so addressed should feel free to login again and write me a pn.
check it out at times
This message is translated from Google Translator, my english is not the best.
I anyone can translate my Messages inside of the database to english, i have no problem with a second language.
The database its for all.
The German original Message:
Ich wollte mal etwas in eigener Sache anmelden: Elite Database
Ziel ist es den gesamten Inhalt von Ausnahmslos jeder Station im ED Universum in eine Datenbank zu bringen.
Es gibt nichts schlimmeres als in einem System zu sitzen, sein schiff aufrüsten zu wollen und nicht zu wissen wo es den ganzen krempel gibt, genau hier setzt die elitedatabase an.
Posten kann jeder der will, gäste können schreiben.
Ich könnte da noch ein paar tatkräftige user gebrauchen.
Wer sich also angesprochen fühlt darf sich gerne mal anmelden und mir ne pn schreiben.
schaut es euch mal an
Wenn mir jemand meine deutschen Texte in sauberes englisch übersetzen könnte dann würde ich die database auch in englischer sprache anbieten.
leider ist mein englisch nicht das beste.