Fer de Lance

Ja też spodziewałem się czegoś większego, nie powiem, że jestem trochę zawiedziony, ale będę miał dwa statki do walki - mały myśliwiec Courier i dopasioną fregatę Fer De Lance. Odbiegając troche od tematu - na huge w Fer De Lance wstawiłem plazmę, dosyć mocna, nie znam się jakoś na walce więc tu moje głupie pytanie - 4x multicannony i plazma na FDL to dobry zestaw? Obecnie dopiero uczę się walczyć, ale npce anacondy schodzą już bez problemu (ofc zasięg, power plant, dystrybucję - to wszystko mam na a)

Last edited:
Ja też spodziewałem się czegoś większego, nie powiem, że jestem trochę zawiedziony, ale będę miał dwa statki do walki - mały myśliwiec Courier i dopasioną fregatę Fer De Lance. Odbiegając troche od tematu - na huge w Fer De Lance wstawiłem plazmę, dosyć mocna, nie znam się jakoś na walce więc tu moje głupie pytanie - 4x multicannony i plazma na FDL to dobry zestaw? Obecnie dopiero uczę się walczyć, ale npce anacondy schodzą już bez problemu.

Na moje ( sam mam FDL od jakiś 30 minut ) to genialny zestaw jeśli chodzi o DPS... Z tym, ze nie wiem skąd wziąłeś na to energie.

Odbiegając troche od tematu - na huge w Fer De Lance wstawiłem plazmę, dosyć mocna, nie znam się jakoś na walce więc tu moje głupie pytanie - 4x multicannony i plazma na FDL to dobry zestaw? Obecnie dopiero uczę się walczyć, ale npce anacondy schodzą już bez problemu.

Multicannony mają słaby zasięg i ograniczoną ilość amunicji, więc ja ich używam tylko sporadycznie do dokańczania kadłuba, bo mi zalezy, żeby móc siedzieć i walczyć w danym miejscu jak najdłużej, ale każdy gra tak jak lubi :)

Multicannony mają słaby zasięg i ograniczoną ilość amunicji, więc ja ich używam tylko sporadycznie do dokańczania kadłuba, bo mi zalezy, żeby móc siedzieć i walczyć w danym miejscu jak najdłużej, ale każdy gra tak jak lubi :)

Multicannony są najlepszymi średnimi, ale tylko wtedy gdy średnie są twoją główną bronią. W ASP mam 6 multicannonów, bo nic innego się nie opłacało.