Jeśli chciałbyś się poprawić w dyskusjach to nie cytuj czyichś wypowiedzi w sposób zmieniający ich znaczenie i staraj się nie podawać zupełnie nietrafionych analogii, bo prowadzi to tylko do jałowego wytykania sztuczek, które świadomie lub nie zastosowałeś, a dyskusja z narzędzia poznania świata przekształca się w narzędzie poznania charakterów, bardzo ją ograniczając. Twoja analogia jest zupełnie nieprzystająca, bo 2+2=5 nigdy nie było prawdziwe (i nie będzie, przynajmniej dopóki ktoś nie pokusi się o skonstruowanie matematyki opartej na takim aksjomacie
), natomiast ja znalazłem i podałem ramy czasowe, w których moje twierdzenia były. Znacznie odpowiedniejszą analogią byłoby więc np. wciskanie mi, że twierdzę, iż proste równoległe mają punkty wspólne, bo można podać warunki w których jest to prawdą.
Z rykoszetami to prawdopodobnie przejęzyczyłeś się, a żeby nie trafić w stację wystarczy odpowiednia dyscyplina. Ja osobiście też tego nie doświadczyłem, ale na forum w części anglojęzycznej było swego czasu mnóstwo narzekania, że stacje nie odpowiadają ogniem nie tylko na ostrzał w strefie zakazanej, ale nawet po trafieniu ich, więc nawet dyscyplina nie była potrzebna i dochodziło do walk z użyciem niekierowanych rakiet wewnątrz stacji. Był nawet taki okres gdy stacje nie odpowiadały na wystrzelenie rakiety, a reagowały na automatyczny ogień defensywny przeciwko niej skierowany. Ja nie miałbym nic przeciwko temu, żeby odpowiedź stacji zależała od znacznie większej ilości parametrów niż jest to obecnie i oczekuję, że kiedyś tak będzie.
Miejmy nadzieję że FD wyciągnie odpowiednie wnioski, bo nie jesteś jedynym narzekającym na pogorszenie grafiki na PC-tach. Nie byłoby z pewnością dobrze, gdyby konsole obciążały nie tylko interfejs, ale nawet trwale odbierały piękno grze, przycinając je do zbyt słabego sprzętu. Z tego punktu widzenia dobrze, że gra jest w trakcie rozwoju, bo błędne decyzje FD nie są nieodwracalne