jak będzie wyglądać Horizons....

nauczony doświadczeniem mogę zagwarantować, że na pewno nie tak :)

4442bcb3-fd58-47ca-a38f-0211c11f6a02.png
 
nauczony doświadczeniem mogę zagwarantować, że na pewno nie tak :)

https://gallery.mailchimp.com/dcbf6...ages/4442bcb3-fd58-47ca-a38f-0211c11f6a02.png

Mógłby tak wyglądać, ale biorąc pod uwagę, że wyjdzie na konsole to...
mp1.png

#PCmasterrace

A tak na serio to na maksymalnych może wyglądać podobnie... Ta gra naprawdę nie używa dużo - Problem w tym, że będą musieli przejść na 64 bity.gra może używać góra 3.5GB mojego ramu ( jakieś 20%... ) Co jest z lekka bez sensu.
No, mogliby też wprowadzić jakiś porządny antialiasing bo ten w grze jest fatalny i nawet z supersamplingiem wygląda to słabo
 
Od początku byłem sceptyczny do skałek, także ja to widzę tak:
[video=youtube;nieLAD6YS3w]https://www.youtube.com/watch?v=nieLAD6YS3w[/video]

:D
 
nauczony doświadczeniem mogę zagwarantować, że na pewno nie tak :)

https://gallery.mailchimp.com/dcbf6...ages/4442bcb3-fd58-47ca-a38f-0211c11f6a02.png

A ja myślę, że włąsnie tak..............ta sama stacja planetarna na wszystkich planetach, gdzie byś nie poleciał :) . No może ze 3-4 rodzaje stacji, żeby człowiek się nie zanudził. A tak ogólnie to pewnie kolejny okrojony element gry wymagający kolejnych paczek do pełnego działania......czylo rok 2017 się kłania.
 
Bardziej mi chodzi o to w jaki sposób widać tą Cobrę i jakieś smugi z odrzutów silnika, akurat że stacja będzie wyglądać tak jak tu widać to się zgadzam, tylko sama interakcja już nie. Podobnie jak na trailerach do gry były jakieś masowe walki pod stacją i figa, choć CQC trochę z tego wprowadzi :)
 
W horizons nie będzie nawet tyle.
Pozwolę sobie wątpić w Twoje zdolności prekognicji, oczywiście biorąc pod uwagę tylko planety, na których będzie można wylądować (mówię o stanie Horizons niekoniecznie w momencie premiery :) ). W FFE było tylko takie niezbędne minimum, że trudno mi sobie wyobrazić (mimo że na niedostatki wyobraźni zwykle nie narzekam), iż w Horizons byłoby mniej.

Bardziej mi chodzi o to w jaki sposób widać tą Cobrę i jakieś smugi z odrzutów silnika, akurat że stacja będzie wyglądać tak jak tu widać to się zgadzam, tylko sama interakcja już nie. Podobnie jak na trailerach do gry były jakieś masowe walki pod stacją i figa, choć CQC trochę z tego wprowadzi
Ja nadal nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, bo przecież w podobny sposób już możesz zobaczyć Cobrę (przy odpowiednim oświetleniu) w pobliżu obecnych stacji, także ze smugami i do tego wcale nie trzeba trailerów, rzeczywiście pod niektórymi względami mijającymi się z obecną rzeczywistością gry (ale popatrz kiedy powstawały - były okresy kiedy mogłeś walczyć nie tylko w pobliżu, ale i wewnątrz stacji, a co do masowości to postaram się wieczorem znaleźć screena z mojej gry, który pokaże, że jest/była możliwa nawet większa niż w trailerze). Szkoda tylko że nie mamy takiej swobody w operowaniu kamerą, jaka jest w trailerach, bo zobaczyłbyś podobne filmiki robione przez graczy - to właśnie jest czynnik, który najbardziej mija się z tym co dostępne jest aktualnie w grze (nie licząc pokazywania spacerujących pilotów :) ).
 
Ja nadal nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi,

No problemo, nie przejmuj się, po tym jak napisałeś wielgachnego posta który udowodnił, że miałeś rację nie mając racji na temat misji i awansowania, to postanowiłem się nie wdawać w żadne dyskusje z Tobą, wiem, ze z góry jestem na przegranej pozycji :)
 
O nie, tak łatwo się nie wywiniesz ;) Mówiąc ściślej, to w sprawie do której pijesz napisałem kilka postów, z których ostatni udowodniał, że miałem częściową rację, przyznając, że jej częściowo nie miałem, znajdując tego przyczynę i przepraszając za spowodowane zamieszanie. Niejednokrotnie także na tym forum mówiłem, że zdaję sobie sprawę, iż w każdym z moich twierdzeń mogę się mylić i chętnie dowiem się o tym, gdy tak się dzieje. Skoro więc ja nie jestem pewny, że stoisz na z góry przegranej pozycji w dyskusji ze mną, to trochę dziwi mnie, że Ty jesteś tego na tyle pewny, iż postanowiłeś nie wdawać się w żadną z nich. Trudno mi się tym nie przejmować, bo, jak już też pisałem na tym forum, uważam dyskusję za jedno z lepszych narzędzi poznania, którego mnie (i siebie) usiłujesz pozbawić. Masz oczywiście do tego prawo, ale w odpowiedzi nie odmówię sobie: No nie można być takim defetystą ;)

Niestety znowu muszę zawieść, bo jednak nie znalazłem screena, który pokazywałby, że w bezpośrednim otoczeniu stacji można spotkać całkiem przyzwoitą masowość. Przyznam też, że na taką masowość mój komputer nie był gotowy, bo nie nadążał z tempem wyświetlania ramek (tempo nie byłoby wystarczające do walki, ale do zadokowania wystarczyło), więc można argumentować, że nie jest gotowa do tego także gra. Znalazłem jednak namiastkę tego co widziałem: jakoś uchował się screen który zrobiłem w SC przed dolotem do stacji - uwierzcie mi na słowo, że po wyjściu z SC zagęszczenie na skanerze było znacznie większe. Było to zrobione przy okazji jednego z CG (chyba ostatniego) dotyczącego poszukiwania sprawców poprzedniego zamachu na Imperatora i okolica stacji wyglądała w czasie jednej z moich wizyt jak miejsce zgrupowania ogromnej floty małych i średnich statków NPC (pomyślałem wtedy, że FD robi jakiś test wydajnościowy i może tak było, bo nigdy przedtem i nigdy potem czegoś takiego nie widziałem):
EbVSwrL.jpg
 
O nie, tak łatwo się nie wywiniesz ;) Mówiąc ściślej, to w sprawie do której pijesz napisałem kilka postów, z których ostatni udowodniał, że miałem częściową rację, przyznając, że jej częściowo nie miałem[/SPOILER]

Czyli masz rację jak mówisz 2+2=5 bo dwa można dodać do dwóch - częściowa racja :) Zresztą nie o to biega, nie jestem dobry w dyskusjach, moim ulubionym argumentem jest "eeee.. dupa tam", no ale to nie wątek o moich możliwościach wysławiania się.
Co do stacji i walk to nie o ilość statków biega ale o to, że pod stacją nie można robić masowych czy nie walk, bo szybko jakiś rykoszet pójdzie w stację i ona zakończy zabawę mocną serią laserów, więc to co trailer pokazywał nie jest możliwe w grze, albo może inaczej, ja przez jakieś 1000 godzin grania nie widziałem (już się staram nie pisać, że coś jest niemożliwe w świecie Elite, bo a nuż).

Anyway - w tym, roku się jeszcze przekonamy, tak naprawdę dlatego kupiłem LEP bo lubię widoki w tej grze i na pewno chcę sobie porobić kilka fotek z powierzchni planet, mam nadzieję, że to nie skończy jak pola asteroidów, które u mnie teraz po 1.3 wyglądają zauważalnie gorzej.
 
Jeśli chciałbyś się poprawić w dyskusjach to nie cytuj czyichś wypowiedzi w sposób zmieniający ich znaczenie i staraj się nie podawać zupełnie nietrafionych analogii, bo prowadzi to tylko do jałowego wytykania sztuczek, które świadomie lub nie zastosowałeś, a dyskusja z narzędzia poznania świata przekształca się w narzędzie poznania charakterów, bardzo ją ograniczając. Twoja analogia jest zupełnie nieprzystająca, bo 2+2=5 nigdy nie było prawdziwe (i nie będzie, przynajmniej dopóki ktoś nie pokusi się o skonstruowanie matematyki opartej na takim aksjomacie :) ), natomiast ja znalazłem i podałem ramy czasowe, w których moje twierdzenia były. Znacznie odpowiedniejszą analogią byłoby więc np. wciskanie mi, że twierdzę, iż proste równoległe mają punkty wspólne, bo można podać warunki w których jest to prawdą.

Z rykoszetami to prawdopodobnie przejęzyczyłeś się, a żeby nie trafić w stację wystarczy odpowiednia dyscyplina. Ja osobiście też tego nie doświadczyłem, ale na forum w części anglojęzycznej było swego czasu mnóstwo narzekania, że stacje nie odpowiadają ogniem nie tylko na ostrzał w strefie zakazanej, ale nawet po trafieniu ich, więc nawet dyscyplina nie była potrzebna i dochodziło do walk z użyciem niekierowanych rakiet wewnątrz stacji. Był nawet taki okres gdy stacje nie odpowiadały na wystrzelenie rakiety, a reagowały na automatyczny ogień defensywny przeciwko niej skierowany. Ja nie miałbym nic przeciwko temu, żeby odpowiedź stacji zależała od znacznie większej ilości parametrów niż jest to obecnie i oczekuję, że kiedyś tak będzie.

Miejmy nadzieję że FD wyciągnie odpowiednie wnioski, bo nie jesteś jedynym narzekającym na pogorszenie grafiki na PC-tach. Nie byłoby z pewnością dobrze, gdyby konsole obciążały nie tylko interfejs, ale nawet trwale odbierały piękno grze, przycinając je do zbyt słabego sprzętu. Z tego punktu widzenia dobrze, że gra jest w trakcie rozwoju, bo błędne decyzje FD nie są nieodwracalne :)
 
Hmm... nie jestem pewny czy tym razem nie odejdziemy już za bardzo od tematu, ale spala mnie ciekawość: chodzi Ci o to że napisałem to jak Yoda, czy też wyszukałeś tam jakieś głębie, o których nie mam bladego pojęcia? Jeśli to pierwsze, co sugerowałby szyk Twojego zdania, to może byłbyś tak miły i zaspokoił choć w części moją nienasyconą żądzę poznania, wyjaśniając mi, prostemu umysłowi (nie śmiałbym podejrzewać, że nie tylko mi), w jaki sposób było to logicznie niespójne? Jeśli to drugie, na co wskazywałaby wzmianka o głębokości cytowanej myśli, to obawiam się, że nie będę zdolny do dokonania intuicyjnego przeskoku intelektualnej przepaści, najwyraźniej ziejącej pomiędzy nami, pozostając, z ubolewaniem, skazany do końca moich dni na przekleństwo przejęzyczania się. Gdybyś jednak był wystarczająco wspaniałomyślny, żeby podjąć próbę ukazania mi głębi, którą, zupełnie niechcący, dotknąłem, będę bardzo poruszony tym szlachetnym odruchem. Boję się nawet pomyśleć, że moje wyraźne niedostatki mogły narazić Cię na brak zrozumienia treści podawanych przeze mnie (to już byłoby niewybaczalne zaniedbanie z mojej strony), ale gdyby jednak tak się stało, korzę się i oświadczam, że nie będę szczędził wysiłków, aby naprawić wyrządzone Ci szkody - honor nie pozwoli mi spocząć w tym niekończącym się, oczywiście z mojej winy, dziele. (Z góry przepraszam wszystkich, których razi to, że styl mojej odpowiedzi przerodził się w skromne ćwiczenie imperialnej retoryki - czasem role-playing niestety przenosi mi się w real :) )

Powracając do tematu i peak of the weak - jak podoba Wam się pomysł z konkursem z tym związanym? Ktoś już szuka lokalizacji? Ja jestem rozczarowany jakością (rozdzielczością) tego obrazka i ciągle zastanawiam się, czy warto dać się zwabić w tę pułapkę czasową.
 
Mam tylko cichą nadzieję że podejście do bazy planetarnej nie będzie wyglądało jak dolot do zwykłej stacji, że będzie to coś więcej niż kwestia naciśnięcia przycisku w odpowiedniej odległości i nagle puf i jesteś tuż nad bazą. Szczególnie kiedy dodadzą możliwość lądowanie na planetach z atmosferą chciałbym móc wejść w tą atmosferę, poczuć opór powietrza, zwiększoną temperaturę i najważniejsze wpływ grawitacji na statek.
 
Back
Top Bottom