General Just suggestions to improve the game.

Gostaria de sugerir algumas situações. Um bom e outro interessante.
1- A primeira seria em relação à mineração. Acabar com a produção de trítio em todas as estações. Assim, as pessoas seriam forçadas a minerar. Com esta obrigação, a mineração será mais valorizada como antes (com um maior ajuste da queda de trítio, é claro) e também o mercado seria beneficiado. Jogadores antigos e experientes cultivavam ou compravam/vendiam para abastecer seu transportador de frota. Novos jogadores obteriam uma excelente renda no início de suas carreiras. E a mineração não seria mais apenas um “hobby”, pois hoje em dia não dá lucro.
2-
A segunda sugestão referir-se-ia a grandes navios e pequenas estações.
Assim como, podemos ir, como um grande navio, descer perto de um local de pouso pequeno ou médio, pegar um rover, descer perto de um terminal e acessar um painel de missão (claro que só pessoas com Odyssey têm acesso a isso) , com algumas limitações (como literalmente realizar apenas missões). Poderíamos fazer isso em pequenas estações que suportam apenas plataformas pequenas e grandes.
De que forma seria isso?
Com acesso a pequenos navios alojados em hangar. O hangar do navio. Poderíamos deixar os navios de grande porte próximos às estações (com limite de distância obrigatório para não virar bagunça), deixar o navio com os caças e atracar nas estações. Teríamos acesso limitado, como em destaques apenas de missões e tipos exatos de missões. (O transporte não estaria disponível para isso, com exceção das missões de transporte de dados.) Seria uma mecânica muito dinâmica e divertida.

[Google Translate]
I would like to suggest some situations. One good and one interesting.
1- The first would be in relation to mining. End tritium production in all seasons. So people would be forced to mine. With this obligation, mining will be more valued as before (with a greater adjustment of the tritium drop, of course) and the market would also benefit. Old and experienced players farmed or bought/sold to fuel their fleet transporter. New players would earn an excellent income at the beginning of their careers. And mining would no longer be just a “hobby”, as nowadays it is not profitable.
2-
The second suggestion would refer to large ships and small stations.
Just like, we can go, like a big ship, drop down near a small or medium landing site, pick up a rover, drop down near a terminal and access a mission panel (of course only people with Odyssey have access to this), with some limitations (like literally only doing missions). We could do this at small stations that only support small and large platforms.
What form would that be?
With access to small ships housed in hangars. The ship's hangar. We could leave large ships close to the stations (with a mandatory distance limit to avoid becoming a mess), leave the ship with the fighters and dock at the stations. We would have limited access, as in only mission highlights and exact mission types. (Transportation would not be available for this, with the exception of data transport missions.) It would be a very dynamic and fun mechanic.
[/Google Translate]
 
Must be new to the game - suggesting an end to Tritium Production - yeah that will go over real well.

I suggest researching the games economy first before you make suggestions like that.
The issue isn't the value of mining - its the market and how it behaves - don't fix something without knowing the full picture.

Players only mine for profit or self interest - destroying that interest is never a solution.
All you'd do is replace it with something else and the cycle repeats.

What's next? Ending Platinum production?

And before you balk - I was here when Void Opals/LTD's where a thing and then that bubble popped - lot of blood spilt over that.


As to the 2nd suggestion - can't speak to that - Oddessy is already a hot mess.
 
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