ELITE: DANGEROUS - ŁOWCY NAGRÓD
CHARAKTERYSTYKA ŁOWCÓW NAGRÓD
ROZWÓJ KARIERY
ASPEKTY BYCIA WYKWALIFIKOWANYM ŁOWCĄ NAGRÓD
ODBIÓR NAGRODY
Ewentualne sugestie i poprawki odnośnie tłumaczenia proszę umieszczać poniżej. Dzięki.
CHARAKTERYSTYKA ŁOWCÓW NAGRÓD
- Polują i niszczą statki aby zebrać wyznaczone za nie nagrody
- Przemierzają długie dystanse aby wyśledzić cel, preferując statki o dużym zasięgu hiper-przestrzennym, które są w tym przydatne.
- Kiedy atakują cel pragną bez cienia wątpliwości zniszczyć cel. Preferują lepsze uzbrojenie od ciężkiego pancerza, który może ich spowolnić i ograniczyć im możliwość dogonienia celu
- Łowcy Nagród preferują lepsze odprowadzanie ciepła i zdolności statków do unikania wykrycia co pozwala im efektywniej niszczyć przeciwników
- Korzystają z dostępu do zaawansowanych skanerów, co poprawia ich zdolność lokalizacji ściganego oraz daje możliwość poznania jego słabych punktów.
- Pracują na rzecz największego i najlepszego uzbrojenia, w kierunku efektywności i lepszej wydajności cieplnej kiedy tylko to jest możliwe, ulepszenia finansują ze zdobywanych nagród pieniężnych.
- Najlepsze statki Łowców Nagród i ich wyposażenie są najwyższej klasy i są niewspółmiernie drogie, ale w zamian dają spore korzyści. Jednakże zamierzamy się upewnić aby całkowity bilans korzyści był porównywalny względem pozostałych dróg kariery.
- Kariera Łowcy Nagród nie jest w jakikolwiek sposób sformalizowana w grze, podobnie jak inne role. Nie musisz formalnie wybierać roli ani podążać żadną z tradycyjnie odblokowywanych ścieżek.
ROZWÓJ KARIERY
- Rola łowcy nagród powinna być wyborem kariery, a nie zwykłą czynnością
- Gracze będą w stanie pracować od stopnia początkującego do wysoce wykwalifikowanego
- Dostępny jest szereg statków i modułów możliwych do zakupu aby odzwierciedlić progres kariery w kierunku większej efektywności
- Możemy wykorzystać NPC aby dostarczyć celów, które pozwolą graczom rozpocząć karierę.
ASPEKTY BYCIA WYKWALIFIKOWANYM ŁOWCĄ NAGRÓD
- Możliwość zabijania bez reakcji ze strony władz
- Możliwość urządzania zasadzek na cele, gdy te znajdują się poza swoim miejscem schronienia (poza własną frakcją)
- Możliwość zabijania bez ponoszenia uszkodzeń
- Wykorzystanie najlepszych dostępnych dla nich broni oraz elementu zaskoczenia tak by aby wykończyć cel zanim ten odpowiednio odpowie ogniem
- Zabijanie celów, na które została nałożona wysoka nagroda
- Planowanie ataku z wyprzedzeniem z wykorzystaniem słabych punktów celu
- Wykorzystanie ukrycia w celu przeskanowania i oceny celu tak aby dać przewagę w momencie ataku
ODBIÓR NAGRODY
- Gracz sprawdza obecność wyznaczonej nagrody
- Przez skanowanie innego statku za pomocą odpowiedniego wyposażenia aby odkryć obecność nagrody
- Przez sprawdzenie listy poszukiwanych w biuletynie informacyjnym, które podają mu wstępną lokalizację
- Gracze nie mogą legalnie odebrać nagrody bez uprzedniego skanowania celu gdy atakują statek, na który została wyznaczona nagroda
- Gdy już potwierdzą obecność wyznaczonej nagrody, mogą rozpocząć walkę
- Gdy tylko pokonają cel, otrzymują w zamian "żeton" za zabicie.
- Następnie mogą powrócić do stacji i wymienić go na nagrodę pieniężną.
Ewentualne sugestie i poprawki odnośnie tłumaczenia proszę umieszczać poniżej. Dzięki.