[MECHANIKA] "Podoba mi się jak umierasz, chłopcze." Łowcy Nagród z DDF.

ELITE: DANGEROUS - ŁOWCY NAGRÓD

CHARAKTERYSTYKA ŁOWCÓW NAGRÓD
  • Polują i niszczą statki aby zebrać wyznaczone za nie nagrody
  • Przemierzają długie dystanse aby wyśledzić cel, preferując statki o dużym zasięgu hiper-przestrzennym, które są w tym przydatne.
  • Kiedy atakują cel pragną bez cienia wątpliwości zniszczyć cel. Preferują lepsze uzbrojenie od ciężkiego pancerza, który może ich spowolnić i ograniczyć im możliwość dogonienia celu
  • Łowcy Nagród preferują lepsze odprowadzanie ciepła i zdolności statków do unikania wykrycia co pozwala im efektywniej niszczyć przeciwników
  • Korzystają z dostępu do zaawansowanych skanerów, co poprawia ich zdolność lokalizacji ściganego oraz daje możliwość poznania jego słabych punktów.
  • Pracują na rzecz największego i najlepszego uzbrojenia, w kierunku efektywności i lepszej wydajności cieplnej kiedy tylko to jest możliwe, ulepszenia finansują ze zdobywanych nagród pieniężnych.
  • Najlepsze statki Łowców Nagród i ich wyposażenie są najwyższej klasy i są niewspółmiernie drogie, ale w zamian dają spore korzyści. Jednakże zamierzamy się upewnić aby całkowity bilans korzyści był porównywalny względem pozostałych dróg kariery.
  • Kariera Łowcy Nagród nie jest w jakikolwiek sposób sformalizowana w grze, podobnie jak inne role. Nie musisz formalnie wybierać roli ani podążać żadną z tradycyjnie odblokowywanych ścieżek.

ROZWÓJ KARIERY
  • Rola łowcy nagród powinna być wyborem kariery, a nie zwykłą czynnością
  • Gracze będą w stanie pracować od stopnia początkującego do wysoce wykwalifikowanego
  • Dostępny jest szereg statków i modułów możliwych do zakupu aby odzwierciedlić progres kariery w kierunku większej efektywności
  • Możemy wykorzystać NPC aby dostarczyć celów, które pozwolą graczom rozpocząć karierę.

ASPEKTY BYCIA WYKWALIFIKOWANYM ŁOWCĄ NAGRÓD
  • Możliwość zabijania bez reakcji ze strony władz
    • Możliwość urządzania zasadzek na cele, gdy te znajdują się poza swoim miejscem schronienia (poza własną frakcją)
  • Możliwość zabijania bez ponoszenia uszkodzeń
    • Wykorzystanie najlepszych dostępnych dla nich broni oraz elementu zaskoczenia tak by aby wykończyć cel zanim ten odpowiednio odpowie ogniem
  • Zabijanie celów, na które została nałożona wysoka nagroda
  • Planowanie ataku z wyprzedzeniem z wykorzystaniem słabych punktów celu
    • Wykorzystanie ukrycia w celu przeskanowania i oceny celu tak aby dać przewagę w momencie ataku

ODBIÓR NAGRODY
  • Gracz sprawdza obecność wyznaczonej nagrody
    • Przez skanowanie innego statku za pomocą odpowiedniego wyposażenia aby odkryć obecność nagrody
    • Przez sprawdzenie listy poszukiwanych w biuletynie informacyjnym, które podają mu wstępną lokalizację
    • Gracze nie mogą legalnie odebrać nagrody bez uprzedniego skanowania celu gdy atakują statek, na który została wyznaczona nagroda
  • Gdy już potwierdzą obecność wyznaczonej nagrody, mogą rozpocząć walkę
  • Gdy tylko pokonają cel, otrzymują w zamian "żeton" za zabicie.
  • Następnie mogą powrócić do stacji i wymienić go na nagrodę pieniężną.

Ewentualne sugestie i poprawki odnośnie tłumaczenia proszę umieszczać poniżej. Dzięki.

 
I dokładnie tym planuję się zajmować w pełnej wersji ED, ale póki co to pewnie
będę robił to co wszyscy.

Albo inaczej - najpierw handel potem kasacja. Zależy w jaki sposób da się szybciej
zarobić (chyba że handel okaże się dla mnie za nudny).
 

adhan

Banned
Sprzedaz [Edycja SzaryWilk] dzieciom z terenu federacji i wywoz [Edycja SzaryWilk] do imperium . [Edycja SzaryWilk] . A potem sprzedaz konta dzianym amerykanom . Bycie lowca nagrod to takie nie wiadomo co ani zolnierz ani biznesmen w pizdziet latania ryzyko duzo a kasy malo :( .
 
Last edited by a moderator:
Spoko, jakoś to będzie przecież jeszcze jakieś misje dojdą to może nie zbankrutuję.

Swoją drogą to ostrożnie, bo jak będzie wysoka nagroda za twoją głowę to mogę
to mogę na chwilę zapomnieć skąd jesteś :D;).
 
Back
Top Bottom