Missing animals for a complete and perfect game in my opinion

Translation via Google Translate:

Hello:) so that the game is really complete and perfect for everyone, in my opinion it is missing for the aviaries: parrots cockatoos macaws (blue and macaw): small parrots like caiques and conures (conure Pyrrhura, Black cap, Sun. . .) .And others like Gabon greys, Rainbow Loris... and birds of prey (yes I'm quite hooked :) it's a passion). It would be great and it would make a very nice pack which is highly anticipated as well ;) aviaries without flying birds are not really aviaries, are they? As an already existing animal that could be remastered, it lacks small Saïmiri monkeys, Tamarin... but also a wild boar (we have deer, fox, badger...). Here I hope that my ideas will be liked and that it will go up especially for the aviaries thank you

Original Text:
Bonjour :) pour que le jeux soit vraiment complet et parfait pour tous ,selon moi il manque pour les volières: des perroquets cacatoès aras(bleu et macao) : petits perroquets comme des caïques et des conures (conure Pyrrhura ,Black cap, Soleil.. .) .Et d'autres comme des gris du Gabon ,des Loris arc en ciel... et des rapaces (oui je suis assez calé en crochus :) c'est une passion). Ca serait génial et ça ferait un très beaux packs qui est très attendues en plus ;) des volières sans oiseaux volants c'est pas vraiment des volières non?
En animal déjà existant qui pourrait être remasterisé il manque des petits singes Saïmiri,Tamarin ... mais aussi un sanglier (nous avons le cerf, le renard,le blaireau...). Voilà j'espère que mes idées vont plairont et que ça remontera surtout pour les volières merci :)

Last edited by a moderator:
Back
Top Bottom