Parę pytań...

Witam
Jestem nowy na forum mimo ze mam elitke od dnia premiery, trochę polatałem próbowałem handlu i uznałem ze to nudne zajęcie i odstawiłem grę...
Ostatnio po pograniu trochę w darmową alphe Star Citizena postanowiłem sprawdzić to tam w Elite piszczy i wciągnąłem się bez reszty. Mam więc perę pytań:
1. Obecnie mam vipera z 2 multicannonami i 2 cannonami. Z manewrowania jestem słaby + gram na myszce/klawie (czekam na hejty:D), preferuje styl gry "na tanka" czyli duże opancerzone bydle + duży firepower. Jaki setup statku radzicie pod to?
2. Czy z moim stylem gry warto celować w Pythona czy może polecacie coś innego?
3. Obecnie bytuje w systemie APOYOTA, znacie jakiś system w pobliżu gdzie coś się dzieje i można dobrze zarabiać jako bountyhunter? Myślałem aby przenieść się z federacji do przestrzeni sojuszu ale z mapy widzę ze to daleka eskapada...
 
W Elite nie ma statków "over power". Jest raczej zasada kamień - papier - nożyce. Każdy statek ma swoje nemezis, które może go wykończyć. A które z kolei może wykończyć łatwo inny statek.
Statek dopasowujesz do roli, jaką chcesz pełnić. Viper to taka gorsza wersja Cobry. Mniejsza wielozadaniowość przy identycznych możliwościach bojowych. Duża szybkość maksymalna i z boostem.
Przyzwoite osłony, jak na wielkość statku, ale sam kadłub słaby.
Co do polecania, to zależy od roli jaką chcesz przyjąć.
Do pewnych ról dobry jest Python, a do innych - inne jednostki.
Obecnie liderem do walki jest obecnie Vulture - mały z dwoma ogromnymi działami.
Generalnie nie ma w grze statku, który jednocześnie jest niezniszczalny i posiada ogromną siłę ognia. Zawsze musisz wybrać kompromis. Albo siła ognia, albo osłony z pancerzem. ta druga opcja ma wpływ na pogorszenie osiągów, z powodu masy.
Osobiście jestem raczej za siłą ognia, bo lepiej nie dać się trafić, niż przyjmować ciosy od zwinniejszych przeciwników.

Zastanów się, na jakim aspekcie gry chcesz się skupić, a wtedy można polecić statek optymalnie dobrany do tej roli.
 
@Madrian, zasady nożyce-papier-kamień w elite raczej nie uświadczymy, jedyne co się liczy to siła ognia i to ile dmg jesteśmy w stanie przyjąć. Pilot w zwinnym statku, może z tej zwinności korzystać tylko w sytuacji gdy wróg nie wie, że ma coś takiego jak wsteczny i fa off. Jeżeli wie, to zwinność nie ma już żadnego znaczenia. Wygra ten z większą siłą ognia i lepszym tankiem.
 
@Madrian, zasady nożyce-papier-kamień w elite raczej nie uświadczymy, jedyne co się liczy to siła ognia i to ile dmg jesteśmy w stanie przyjąć. Pilot w zwinnym statku, może z tej zwinności korzystać tylko w sytuacji gdy wróg nie wie, że ma coś takiego jak wsteczny i fa off. Jeżeli wie, to zwinność nie ma już żadnego znaczenia. Wygra ten z większą siłą ognia i lepszym tankiem.

Czy mozesz rozwinac dlaczego przy wstecznym wazny jest faoff?
Co z celowaniem wtedy (jesli masz fixed)?

Generalnie porady dot. wstecznego mile widziane.
 
Czy mozesz rozwinac dlaczego przy wstecznym wazny jest faoff?
Co z celowaniem wtedy (jesli masz fixed)?

Generalnie porady dot. wstecznego mile widziane.
Jeżeli mamy włączoną asystę to na wstecznym ciągu osiągniemy jedynie połowę maksymalnej prędkości, bez asysty prędkość będzie maksymalna (wtedy nic nie będzie Ci wstanie wejść na 6) A strzelanie fixami bez asysty to już wyższa szkoła jazdy, ale nie musisz mieć jej wyłączonej cały czas, wyłączasz jak widzisz, że przeciwnik zaczyna Cię wykręcać, dajesz wsteczny i fa off żeby zwiększyć dystans.
 
Jeżeli mamy włączoną asystę to na wstecznym ciągu osiągniemy jedynie połowę maksymalnej prędkości, bez asysty prędkość będzie maksymalna (wtedy nic nie będzie Ci wstanie wejść na 6) A strzelanie fixami bez asysty to już wyższa szkoła jazdy, ale nie musisz mieć jej wyłączonej cały czas, wyłączasz jak widzisz, że przeciwnik zaczyna Cię wykręcać, dajesz wsteczny i fa off żeby zwiększyć dystans.

Dzieki.

Przy czym jak Ci juz spadnie predkoac do polowy, to ponowne podbicie nie jest mozliwe inaczej niz przez boost do przodu i obrot 180. True?

Co z powolnym opadaniem predkosci przy ciagle wlaczonym faoff?
Czy trick lateral+faoff na wstecznym pomaga jakos bardziej?
 
Generalnie Interesuje mnie bounty hunting, conflict zony i może trochę handlu. Zobaczymy w praniu co mnie zaabsorbuje choć do takiego Lugh w pojedynkę Viperem bym nie podchodził :)
 
Dzieki.

Przy czym jak Ci juz spadnie predkoac do polowy, to ponowne podbicie nie jest mozliwe inaczej niz przez boost do przodu i obrot 180. True?

Co z powolnym opadaniem predkosci przy ciagle wlaczonym faoff?
Czy trick lateral+faoff na wstecznym pomaga jakos bardziej?
Jak prędkość na wsteczny z włączoną asystą spadnie Ci do połowy, to wyłączasz asystę i dajesz całą wstecz, nie musisz się obracać. A żeby nie wytracać prędkości z fa off musisz pilnować wektora lotu statku i kontrolować ciąg, żeby przypadkiem nie hamować. Jak dasz główny ciąg na zero to nie będziesz tracił prędkości (nie dotyczy prędkości z boosta, ta zawsze spadnie)
 
Do Lugh to nie bylo co wlatywac bez 2 skrzydel znajomych i conajmniej Vulture :p

Nie dramatyzujmy. Spokojnie można poradzić sobie samemu. A zabawa przednia.

Latając samotnie proponuję poszukać w systemie bardziej odległych Conflict Zonów. Zwykle przy stacji znajduje się jeden czy dwa, natomiast warto zwiedzić dalsze planety. Zwykle uda się znaleźć mniej popularny CZ. Oczywiście pomaga dobry skaner i zwrócona na niego uwaga.
 
Nie dramatyzujmy. Spokojnie można poradzić sobie samemu. A zabawa przednia.

Zauważyłem, że się teraz dużo więcej zaprzyjaźniam z innymi graczami, wczoraj byłem w RES-ie , wleciał drugi dangerous w Vulturze i po paru minutach gapienia się na swój tył czy mnie koleś nie atakuje (a najwyraźniej on robił to samo), zrobiliśmy skrzydło :)
 
Zauważyłem, że się teraz dużo więcej zaprzyjaźniam z innymi graczami, wczoraj byłem w RES-ie , wleciał drugi dangerous w Vulturze i po paru minutach gapienia się na swój tył czy mnie koleś nie atakuje (a najwyraźniej on robił to samo), zrobiliśmy skrzydło :)

Widziałem to - przypadkiem udało mi się nagrać:

[video=youtube;LvZk9NlDC64]https://www.youtube.com/watch?v=LvZk9NlDC64[/video]
 
Last edited:
Back
Top Bottom