Предвзятое/купленное мнение "первый взг&a
http://www.pcpowerplay.com.au/feature/first-impressions-elite-dangerous,409603
Вероятно причиной вброса стала слишком высокая популярность проекта в стиме (еще и на фоне таких скидок).
Кульминация вброса:
After about 40 hours of time spent with Elite: Dangerous, I decided to check out the latest offering of Star Citizen’s nascent Arena Commander mode. The difference is staggering, and I’m not sure that the comparison does Elite: Dangerous any favours. Even in its unfinished state, the dogfighting mechanics in Star Citizen seem lightyears ahead [I’m so sorry, ed - Jason]. The experience is frantic and tightly bound to the skills of the pilot. Where the dogfights in Elite: Dangerous are more of an arms race, a question of who has spent the most money kitting out their ship, Star Citizen affords even those with the most rudimentary weapons systems the ability to hold their own in combat if their reflexes and instincts pass muster.
Джейсон говорит это в отношении игры А) не относящейся к теме ED; B) о игре, игроки которой уже устроили вайны в отношении отвратительной модели управления и полета(которую так хвалит Джейсон) до такой степени, что уже рассматриваются варианты по заимствованию модели ED. Ссылки для ознакомления ниже.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/285517/flight-model-discussion#latest
https://forums.robertsspaceindustri...mari-damashii-controller-vs-controller#latest
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/285969/flight-dynamics-failing#latest
Думаю не надо объяснять кто кого купил) Ох уж эта журнашлюхстика..)
Серьезно.. на этом форуме реальные ПРОБЛЕМЫ С НАПИСАНИЕМ НАЗВАНИЯ ТЕМЫ!
http://www.pcpowerplay.com.au/feature/first-impressions-elite-dangerous,409603
Вероятно причиной вброса стала слишком высокая популярность проекта в стиме (еще и на фоне таких скидок).
Кульминация вброса:
After about 40 hours of time spent with Elite: Dangerous, I decided to check out the latest offering of Star Citizen’s nascent Arena Commander mode. The difference is staggering, and I’m not sure that the comparison does Elite: Dangerous any favours. Even in its unfinished state, the dogfighting mechanics in Star Citizen seem lightyears ahead [I’m so sorry, ed - Jason]. The experience is frantic and tightly bound to the skills of the pilot. Where the dogfights in Elite: Dangerous are more of an arms race, a question of who has spent the most money kitting out their ship, Star Citizen affords even those with the most rudimentary weapons systems the ability to hold their own in combat if their reflexes and instincts pass muster.
Джейсон говорит это в отношении игры А) не относящейся к теме ED; B) о игре, игроки которой уже устроили вайны в отношении отвратительной модели управления и полета(которую так хвалит Джейсон) до такой степени, что уже рассматриваются варианты по заимствованию модели ED. Ссылки для ознакомления ниже.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/285517/flight-model-discussion#latest
https://forums.robertsspaceindustri...mari-damashii-controller-vs-controller#latest
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/285969/flight-dynamics-failing#latest
Думаю не надо объяснять кто кого купил) Ох уж эта журнашлюхстика..)
Серьезно.. на этом форуме реальные ПРОБЛЕМЫ С НАПИСАНИЕМ НАЗВАНИЯ ТЕМЫ!
Last edited: