swedish Vikings

This group are for all the swedish and of course none swedish members. In short open for all.

This is our groups agenda

Swedish Vikings are a group of people who want to preserve Swedish traditions so that they do not disappear for good. Many historians come to this group in order to conduct research on ancient tradioner and customs. The Swedish language is a language that is disappearing so much of the work is also to preserve the language and teach on to the children. The Swedish archive group is also one of the largest in the galaxy. The entire Swedish history can be read and do research in these archives. They always give access to other researchers who want to do research in these archives. But no document, movies or photos may leave the archive but must be read there.

I have send request for be a minor faktion.

// CMDR MELIN

Last edited:
Hej!
Försöker "search groups" på swedsh vikings "in game" men får inget sökresultat.

Jag har bara skapat gruppen här på forumet än så länge. för jag har försökt skapa en grupp som heter Swedich vikings. men namnet blir bara mitt comander namn, och de går inte att ändra. eller så gör jag fel. men när jag tar skapa grupp blir de bara mitt namn. Frågade på forumet, verkar som man inte kan namge sin grupp, utan att ha en annat konto med en cmdr med de namnet man vill ha på gruppen. verkar lite långsökt..

Last edited:
Jag har bara skapat gruppen här på forumet än så länge. för jag har försökt skapa en grupp som heter Swedich vikings. men namnet blir bara mitt comander namn, och de går inte att ändra. eller så gör jag fel. men när jag tar skapa grupp blir de bara mitt namn. Frågade på forumet, verkar som man inte kan namge sin grupp, utan att ha en annat konto med en cmdr med de namnet man vill ha på gruppen. verkar lite långsökt..

Aha. ok.
Ja, det verkar ju lite konstigt.

Regga det som en ingame faction så e jag me. Vi måste vinga upp när Horizons dyker upp. How's about that for Swenglish? CMDR Name: Bowsky

Regga det som en ingame faction så e jag me. Vi måste vinga upp när Horizons dyker upp. How's about that for Swenglish? CMDR Name: Bowsky
Joda, det var ikke så værst svensk det. Men Norsk er jo mye bedre da ;)
Leit at det ikke er Nordic Vikings, siden nordmenn og svensker (og til en viss grad dansker...) stort sett har felles kultur.

Håper dere finner ut av gruppenavnet.

Joda, det var ikke så værst svensk det. Men Norsk er jo mye bedre da ;)
Leit at det ikke er Nordic Vikings, siden nordmenn og svensker (og til en viss grad dansker...) stort sett har felles kultur.

Håper dere finner ut av gruppenavnet.

Håller med. Vore roligare med Nordic Vikings eller nåt. Är en kvarts norrman. Skål pårej!

Ah, kom just på att 'rolig' har en annan betydelse här och var. I mean FUN. ;)

- - - Updated - - -

Vid närmare eftertanke så är 'nordic' ganska redundant; Det finns ju inte 'southern hemisphere vikings'...Vikings. Kort o gott.

Last edited:
Vid närmare eftertanke så är 'nordic' ganska redundant; Det finns ju inte 'southern hemisphere vikings'...Vikings. Kort o gott.
Det har du jammen meg rett i! Og dessuten var det jo ikke norsker og svensker som i dag i den ekte vikingtiden, men hundrevis av småkonger fordelt over hele skandinavia.

Det har du jammen meg rett i! Og dessuten var det jo ikke norsker og svensker som i dag i den ekte vikingtiden, men hundrevis av småkonger fordelt over hele skandinavia.
And the Viking age was a definitive time period in Finland as well and one of the most treasured Viking era swords was actually found in Finland (check out Albion's recreation of the sword: Albion Valkyrja)

En uppdatering vad som händer, fått mail från Zack, systemen jag hade valt var tyvärr upptaget. så han bad mig skicka in om nytt system. återkommer när jag fått svar.

YEEEESSSS!!!!!!!!!!!!!!!! swedish vikings är i spelet nu. I systemet Gende.... jag är på exploring. men kommer ta mig dit så fort jag kan för att bygga upp faction! ÄNTLIGEN....3 månaders väntan

Tja! Det var därför jag tyckte att jag inte kände igen "Swedish Vikings" från tidigare.
Tänkte antingen har jag förbisett det eller så är det nytt.

Well vi syns i systemet!

Great job, you guys just appeared in Gende the other day and completely took it over. This is a system I'd been working on for a long time.

Last edited:
Greetings CMDRs!

Are there any Swedes currently using the Gende system as their home base?
Until now I really haven't had a home base, but now with 2.1 I'm considering getting one. As a Swede myself and Gende having a strong presence of the Swedish Vikings faction, Gende would seem like a good fit.

/CMDR Highbyte

Yea I noticed these guys suddenly flipped the system some months ago. Get the hell out of Gende and settle in some other, uncontrolled system. Not an independent system, an uncontrolled system.
But at least the system remained Imperial this time. The VSOP priviteers in Zeta Horologii made it an independent system. A serious mistake giving them that system.

First Zeta get's torn, I move to Gende -> Gende gets torn away. Bléh! [down]

Are the Swedish Vikings still active as a minor faction? I found this faction and am based in Gende as my grandfather was born in Sweden (Halmstad) and I figured it would be a nice fit. Playing on XB1 btw so there might not be a chance of grouping until FD allows PC/XB crossplay.

-k

Back
Top Bottom