Parche 1.3

Los saltos al hiperespacio pueden fallar ahora, los exploradores van a estar con el culo en la mano cada vez que salten.
 
Los saltos al hiperespacio pueden fallar ahora, los exploradores van a estar con el culo en la mano cada vez que salten.

What?? please podrias explicarme un poco mas esto que decis?? ni estoy enterado de lo nuevo!, o si podes poner un enlace donde explique por que hasta ahora solo encuentro como funcionan las potencias y eso pero nada sobre nuevas caracteristicas... help!!
 

Viajero

Volunteer Moderator
Yo no he tenido ningun fallo de saltos hasta ahora la verdad, aunque durante el primer par de dias tras lanzamiento hubo los problemas habituales de servidor y tal con gente quedandose colgada en saltos etc.

También ha habido reportes de gente que perdió su posición en la galaxia. M Brookes comentó que se han visto afectados alrededor de 90 jugadores (!) con ese problema de pérdida de posición...

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=154588&page=11&p=2366399#post2366399

The last docked location is the safest location we can automatically return you to, the bug basically caused a loss of your known location. However we can access your last jumps so we'll move the 90 odd affected commanders to their last jump that we can access which should put them close to where they were. This will happen sometime this afternoon, so hold off playing the game until this is done! Otherwise you will be magically teleported.

Michael
 
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Los saltos al hiperespacio pueden fallar ahora, los exploradores van a estar con el culo en la mano cada vez que salten.

Esto es posible que ocurra algún día en el juego, si es que recuerdo bien algunas noticias antiguas: existirá la posibilidad de fallar el salto al hiperespacio y terminar encontrándote con Thargoids o vete a saber tú qué más puede haber ahí fuera!! :D
 
o_O espero que esta descarga sea mucho más ágil que la anterior. A este paso voy a pasar más tiempo descargando que jugando y lo digo no como una crítica a las actualizaciones del juego sino a la de velocidad de descarga de los mismos ya llevo ya casi 5 minutos simplemente para descargar el launcher y sólo ha descargado 2 megas. Espero lo solucionen pronto porque estoy indignado con este tema. Menos mal que después el juego me encanta y se me pasa.
 
o_O espero que esta descarga sea mucho más ágil que la anterior. A este paso voy a pasar más tiempo descargando que jugando y lo digo no como una crítica a las actualizaciones del juego sino a la de velocidad de descarga de los mismos ya llevo ya casi 5 minutos simplemente para descargar el launcher y sólo ha descargado 2 megas. Espero lo solucionen pronto porque estoy indignado con este tema. Menos mal que después el juego me encanta y se me pasa.
Pues yo hoy he tenido suerte, no como con el anterior, se ha bajado volando. Ahora a esperar que se levante el server
 
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o_O espero que esta descarga sea mucho más ágil que la anterior. A este paso voy a pasar más tiempo descargando que jugando y lo digo no como una crítica a las actualizaciones del juego sino a la de velocidad de descarga de los mismos ya llevo ya casi 5 minutos simplemente para descargar el launcher y sólo ha descargado 2 megas. Espero lo solucionen pronto porque estoy indignado con este tema. Menos mal que después el juego me encanta y se me pasa.

Yo al final me he pedido la clave de Steam y se acabaron los problemas de descarga: te instalas el juego completo en poco más de una hora. Y las actualizaciones te entran a máxima velocidad.
 
Yo haré eso mismo en cuanto pueda, me lo descargo de steam y a correr. Esta vez he tenido suerte, solo he tardado poco más de 15 minutos en descargar el launcher pero ya me temía estar otro día más descargando a saco.
 
Hola a todos, yo tengo el problema de velocidad de descarga, extremadamente lento, no sé qué hacer, a 0,02Mbs, y se termina cortando..... Un espanto.
 
Pese a mis reticencias yo también terminé por pasar la clave a Steam. Mano de santo oiga...

Por favor me puedes explicar lo de pasar la clave a Steam. Tengo cuenta en Steam desde que se creó.

- - - Updated - - -

Os pega la solución que ofrecen para aumentar la velocidad. No lo he conseguido.

------ PLEASE REPLY ABOVE THIS LINE ------


Hello ,

I'm sorry to hear that you have been having problems downloading Elite: Dangerous using the launcher.

Make sure that you have restarted both your computer and your router, then please run through the following troubleshooting steps:


  1. Check you are running the latest version - To check this please download the launcher from our website and install it again, this will ensure that you are using the right version.
  2. Check your .Net version - Please try installing the latest versions of .Net 3.5 and 4.5 from Microsoft, which can be found here and here. Can you also make sure that the "Turn Windows features on or off" page has both entries under Microsoft .net Framework 3.5.1 unticked.
  3. Check for 3rd party monitoring programs - If you are running any 3rd party hardware monitoring software or graphics card companion programs such as EVGA Precision, Raptr, Nvidia Experience or AMD Gaming Evolved, please try closing them and then try running the launcher. These programs can usually be found with an icon running in the System Tray (lower right of the screen). Please also try closing down any other non-essential programs running to rule these out.
  4. Check for corrupted files - If the steps above fail to solve the issue, please try the steps in this Microsoft article to rule out the chance you have any corrupted files affecting the launcher: http://support.microsoft.com/KB/929833 Please note that the scan process may take a while, so please only run this at a time when you won't be needing to use the computer for a while.
  5. Change EDLaunch.exe.config - On C:\Program Files (x86)\Frontier\EDLaunch you will find a file named EDLaunch.exe.config. Firstly, make a backup this file by copying it to another location such as your desktop. After that open the EDLaunch.exe.config file with a text editor such as Notepad. You'll see a line with something similar to: . Replace the "v2.0.50727" with "v4.0", save the file and run the launcher again.
As a last resort please follow the steps below:

  • Uninstall the launcher from your computer
  • Remove (delete) any left over files from where the launcher was installed. This will mean you may have to download all game files again.
    • If "C:\Program Files (x86)\Frontier\EDLaunch" exists - Delete it
    • If "C:\Users\AppData\Local\Frontier_Developments\Products" exists - Delete it. Appdata is a hidden folder by default, so to access it you will have to copy the file path into file explorer or enable "Show hidden files and folders" in the System Control Panel -> Folder Options
  • Install the Launcher to a non-program files location
    • For Example "C:\Games\EliteDangerous"
  • Do NOT run the launcher at the end of the install process. Untick the checkmark that asks you if you would like to and close the installation.
  • Launch the launcher but NOT as administrator
  • Download game and try again
Please run through each step above to help resolve your issue.

If none of these fixes help with your particular issue:
Please provide a dxdiag for us if you haven't already added this information to the ticket so that we can investigate further.

  1. Click the "Start" menu
  2. Type/Search for "dxdiag" and click "Ok".
  3. In the new window, click on the button labelled "Save all information"
  4. A "Save As.." dialog box appears. Choose a handy destination and click "Save".
Once saved, please attach the file to this ticket so we can take a look.

We'd also like a copy of your client log. You can obtain this from this location: C:\Users\%username%\AppData\Local\Frontier_Developments\logs
The location may differ depending on where you installed the game, some users will find the logs folder in the launcher directory: C:\Program Files (x86)\Frontier\EDLaunch

Once saved, please attach the files to this ticket so we can take a look.

Finally, we have a few questions which will help us investigate your issue.
1.
Are you using any Virus Killers/Anti spy-ware systems?
2.
Which Internet Service Provider are you using?
3. Are you using wi-fi/range extenders/powerline ethernet adaptors?


Best regards,
Laurie



Your Frontier Developments Team
 
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