A console output (PS4)

Que le jeu soit sorti sur PLAYSTATION 4 franchement, je ne connaissais aucun type de jeu avant l’évolution du monde jurassique et depuis l’annonce de Planet Zoo, je veux trop jouer et honnêtement je n’ai pas acheté d’ordinateur pour pouvoir jouer, sinon voir des jeux coûteux
 
Déjà, je viens de découvrir ce forum et c’est le premier que j’ai créé et en plus c’est tout ce que je veux pour ce jeu. Je ne ferai pas un chapitre entier pour dire que «je souhaite voir le jeu sur PS4
 
Unfortunately, I believe it was already confirmed to be PC only, as they can’t have the amount of customization on consoles as you can get on PC
 
I do not know if you know but look JURASSIC WORLD EVOLUTION which is very good and offers great freedom of customization and it is on console
 
I play JWE, so I know. Either way, I do believe it has already been confirmed Planet zoo is PC exclusive. It sucks, but that’s just way it is. Planet zoo is suppose to have more customization than Planet coaster, which already has more customization than JWE
 
Hi there!
Welcome to the French Planet Zoo forums!
Please keep the language in French, and avoid these types of comments: "Baguette". This is inappropriate.
Cheers
 
Hi there!
Welcome to the French Planet Zoo forums!
Please keep the language in French, and avoid these types of comments: "Baguette". This is inappropriate.
Cheers
Excusez moi mais je débute dans le milieu des forums et je voulais savoir à qui vous vous adresser ?
 
Top Bottom