BETA -- 1.5.3 (Ships) -- 2.0 (Horizons) -- 30/11/2015

Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Konsolę kupić bo nie chcesz ulepszac kompa. To raz ma 5-10 lat kupisz nową konsolę. grafika cię nie obchodzi więc problem solved.
Gdyby battlefield 4 nie wyglądałby dobrze to by się nie sprzedał. Tak naprawde największą sprzedaż dają 2 rzeczy: Hype ( znana marka itp. ) i grafika. To pierwsze uważam za rak branży, to drugie da się przeżyć.
Portal nie wygląda może fatalnie, ale jest już przestarzały. A dałem linka do prezentacji sprzed 4 lat. Wygląda pięknie, a gry już jej dorównały ( nowy batman mimo problemów technicznych wygląda bardzo podobnie a miejscami nawet ładniej ). Nie da się przewidzieć przyszłości, może jutro dostaniemy "pociskiem" z bieguna wybuchającej gwiazdy i przestaniemy istnieć w milisekundę? Za to da się wywnioskować co może się stać.
Różnica między HD a fullHD to jak różnica między wanem a tirem. Nie potrzebuje napisu "4k" by się zorientować, że jakiś monitor jest w 4k. To po prostu widać od razu. Oczywiście w pewnym momencie różnicy nie widać ( np. pomiędzy 8k i 16k ) z powodu ograniczeń ludzkiego oka.
A na komputery kwantowe bym nie liczył przez najbliższe kilkadziesiąt lat, ale to temat na oddzielny wątek.

Powoli tworzymy offtop, więc zmieńmy kierunek, albo stwórzmy nowy wątek.

---------------------------------

Małe pytanko: Myśliwce będą częścią horizona czy podstawki gry?
 
Kwestia kto czego oczekuje, ja na grafikę nie stawiam a wręcz wkurzam się na gierki które kosztują średnio 2-3 dniówki i poza prawie fotorealistyczną grafiką nic sobą nie reprezentują, no może poza tym że mają pełno błędów i zero optymalizacji...
Wolę ubogą oprawę graficzną, adom to było by przegięcie ale tu też można się wciągnąć, z zawartością gry na kilka miesięcy i wymagającymi kalkulatora do uruchomienia niż 14h gry z wymuskaną grafą wymagającą sprzętu za 5k.
Moim zdaniem FD nawet trochę się zagalopował z wyglądem zamiast skupić się na grywalności, no dobra ta jest ale brakuje sporo rzeczy których brak podpowiada intuicja jak się dłużej gra i aż się prosi żeby kliknąć gdzieś i coś przefiltrować lub otagować...
Mam tylko nadzieję że FD nie będzie tak cisnąć na wygląd bo skończą jak WoT, na początku 120fps a teraz 40fps gdzie różnicy praktycznie nie widać a wydajność spadła...
 
Kwestia kto czego oczekuje, ja na grafikę nie stawiam a wręcz wkurzam się na gierki które kosztują średnio 2-3 dniówki i poza prawie fotorealistyczną grafiką nic sobą nie reprezentują, no może poza tym że mają pełno błędów i zero optymalizacji...
Wolę ubogą oprawę graficzną, adom to było by przegięcie ale tu też można się wciągnąć, z zawartością gry na kilka miesięcy i wymagającymi kalkulatora do uruchomienia niż 14h gry z wymuskaną grafą wymagającą sprzętu za 5k.
Moim zdaniem FD nawet trochę się zagalopował z wyglądem zamiast skupić się na grywalności, no dobra ta jest ale brakuje sporo rzeczy których brak podpowiada intuicja jak się dłużej gra i aż się prosi żeby kliknąć gdzieś i coś przefiltrować lub otagować...
Mam tylko nadzieję że FD nie będzie tak cisnąć na wygląd bo skończą jak WoT, na początku 120fps a teraz 40fps gdzie różnicy praktycznie nie widać a wydajność spadła...

Nie chcę by się skupili tylko na grafice, ale gdyby udostępnili superultra i w ogóle go nie optymalizowali to bym to przeżył. I tak z supersamplingiem mam 120fps na ultra. Najgorsze jest to, że oni nie raz nerfiki grafikę, więc przesadzali w drugą stronę: Zmniejszali ją i nie odblokowywali. Antialiasing w ogóle nie działa, jedyny sposób to SSAA albo DSR, detale potrafią się reenderować 2m od ciebie. Polataj trochę na debugcamie w anacondzie. Większość detali chamsko renderuje się na twoich oczach dopiero jak przybliżysz na maksa.
Też wolę brzydką grę na 200h ( fallout 4 :p ) niż jakąś nudną nawalankę z ładną niezoptymalizowaną grafiką na 4h ( ryse, CoDy, battlefieldy ).
W horizonie brakuje mi najbardziej dobrego oświetlenia, pyłu i lepszych tekstur gruntu. Na niektórych planetach nie byłbym w stanie jeździć bo tekstury to jedna wielka niekończaca jednokolorowa papka.
Czegoś takiego się spodziewałem na ultra:
mhxrDvd.jpg
Nie jest to przecież niemożliwe.
 
Last edited:
Gdzieś słyszałem że to co w becie nie jest to co dostaniesz w finalnym produkcie. Na razie nie udostępnili wszystkich graficznych opcji. Z drugiej strony przychodzą z dx9 na dx11 a to duża zmianą. Pewnie dlatego to jest beta. Trochę cierpliwości panowie szlachta
 
Gdzieś słyszałem że to co w becie nie jest to co dostaniesz w finalnym produkcie. Na razie nie udostępnili wszystkich graficznych opcji. Z drugiej strony przychodzą z dx9 na dx11 a to duża zmianą. Pewnie dlatego to jest beta. Trochę cierpliwości panowie szlachta
Pytanie brzmi kiedy będzie ten finalny produkt. Za pół roku? Rok?
Może dowiemy się czegoś w dzisiejszym newsletterze.
 
Pytanie brzmi kiedy będzie ten finalny produkt. Za pół roku? Rok?
Może dowiemy się czegoś w dzisiejszym newsletterze.

ja patrzę na to z tej strony - mam podwórko na którym się bawię a FD co jakiś czas dorzuca mi zabawki. są to lepsze, gorsze i wybieram te które mi podchodzą. za dodatkową kase mam huśtawkę a w przyszłości może coś więcej. gra ewoluuje i widać jak gracze na to wpływaja a FD nie zawsze ale czasami słucha. gra jest jaka jest i to te nowe rzeczy powodują że cały czas gram i wracam do niej. jeżeli chodzi ci o finalny produkt - może za dziesięć lat bo tyle z tego co wiem zamierzają ją wspierać.

PS: trochę prostownia w stosunku do słowa finalny. finalnie miałem na myśli to co będzie do ściągnięcia we wtorek a w odpowiedzi na górze ustosunkowanie się do wypowiedzi Ave (ale chyba oboje się przesuneliśmy w fazie)
 
Last edited:
Chłopaki mam takie dwa pytanka.
1. Czy gracze z podstawki Elite i gracze z dodatku Horizons będą się widzieli? Czy to będzie ten sam serwer?.
2. I jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje, czy podstawka będzie otrzymywała jeszcze jakieś aktualizacje, z nowymi elementami? czy takie rzeczy tylko już w dodatku?.
 
Chłopaki mam takie dwa pytanka.
1. Czy gracze z podstawki Elite i gracze z dodatku Horizons będą się widzieli? Czy to będzie ten sam serwer?.
2. I jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje, czy podstawka będzie otrzymywała jeszcze jakieś aktualizacje, z nowymi elementami? czy takie rzeczy tylko już w dodatku?.

Ad 1) Tak, będą się widzieć.

Ad 2) z tego co Frontier mówił, podstawowa wersja ED będzie dostawała darmowe kolejne patche z kolejnymi elementami gry, ale to raczej będzie "kosmetyka".
 
A właśnie, bo nie wiem na czym stanęło, chodzienie po statku i wychodzenie ze statku (pieszo), w ogóle jest planowane? (nie mam na myśli horizon, tylko później)
 
A właśnie, bo nie wiem na czym stanęło, chodzienie po statku i wychodzenie ze statku (pieszo), w ogóle jest planowane? (nie mam na myśli horizon, tylko później)
Później tak, ma być nawet chodzenie po stacjach co jest lekko abstrakcyjne bo te stacje to przecież gigantyczne miasta. biorąc pod uwagę, żę planet nie potrafią dobrze zoptymalizować to do miast bedize minimum tri-SLI Titan Z ( 20 000 sztuka ).

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=204671&highlight=can+land+this+planet
Bardzo przydatny thread ;)
 
Później tak, ma być nawet chodzenie po stacjach co jest lekko abstrakcyjne bo te stacje to przecież gigantyczne miasta. biorąc pod uwagę, żę planet nie potrafią dobrze zoptymalizować to do miast bedize minimum tri-SLI Titan Z ( 20 000 sztuka ).

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=204671&highlight=can+land+this+planet
Bardzo przydatny thread ;)

Może tak źle nie będzie, ile tych rodzajów stacji mamy?
Co najwyżej będą się różnić zestawem tekstur w zależności jaka frakcja daną stacją trzęsie ;)
 
Z tym chodzeniem po stacji od razu by się coś urozmaiciło, zadania zlecane od jakiś typków bardziej do mnie przemawiają niż zwykłe menu.
 
-bardziej rozbudowany crafting

To tak z pamięci.

To co jest teraz w Horizons to raczej "proces syntezy" niż crafting.

A co do tego co ma być wypuszczone w przyszłym roku to ludzie z Frontiera mówili, że w pierwszej odsłonie crafting będzie bardzo prosty.
 
Może tak źle nie będzie, ile tych rodzajów stacji mamy?
Co najwyżej będą się różnić zestawem tekstur w zależności jaka frakcja daną stacją trzęsie ;)
Właśnie nie do końca.
Nie rozumiem tych narzekających na za małą ilość różnych stacji. Tak naprawdę mamy setki różnych wariantów, tylko 3 główne modele + masa outpostów. Do tego stacje wewnątrz jako miasta pewnie wyglądają zawsze inaczej, tylko ich najważniejsze części są takie same. O ile nie pójdą na łatwiznę.
 
Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Back
Top Bottom